تا سرنگونی کامل رژیم ایستاده ام!

بابك یزدی
October 01, 2019

تا سرنگونی کامل رژیم ایستاده ام!

 

جهت اطلاع عموم

 

صبح شنبه ۲۸ سپتامبر متوجه شدم که شیشه ماشین مرا کسی شکسته و داخل ماشین را بهم ریخته است ولی چیزی به سرقت نبرده است. این اتفاق بین ساعات ۳ و نیم تا ۶ صبح افتاده است. موضوع را به پلیس اطلاع دادم. دیروز پلیس آمد و گزارشی تهیه کرد. سپس ماشین را بردیم برای چک کردن دوربین. ارزیابی پلیس این است که فردی که شیشه را شکسته حرفه ای بوده، صورتش را پوشانده و دستکش دستش بوده است. متاسفانه عکس واضحی از او نیست و انگشت نگاری هم تا کنون چیزی نشان نداده است. پلیس گفت سعی می کنند با کامپیوتر قویتر و بهتر هم نگاه کنند ولی احتمال ردیابی پایین است.

 

نمونه مشابهی نیز در چند هفته گذشته برای یکی از مخالفین رژیم در این شهر اتفاق افتاده است در این مورد نیز سرقتی صورت نگرفته بود. شواهد این ظن قوی را ایجاد میکند که این دو حمله از طرف عوامل جمهوری اسلامی بوده است. بویژه بعد از شکست برنامه حکومت در روز عاشورا و افتضاحی که برایشان ایجاد کردیم این ظن قوی تر میشود.

 

صرفنظر از اینکه این حمله از طرف جمهوری اسلامی باشد یا نه، خیالشان راحت باشد که من تا سرنگونی رژیم اسلامی ایستاده و هر تهدید و اقدام مشابهی عزم مرا برای سرنگونی این رژیم بیشتر خواهد کرد.

 

مرگ بر جمهوری اسلامی

زنده باد آزادی و برابری

 

بابک یزدی

۳۰ سپتامبر ۲۰۱۹

 


 
 

  Share/Save/Bookmark 

 
 

     مطالب مرتبط

 
   
 

Copyright © 2006 azadi-b.com