فراخوان آکسیون اعتراضی به احکام ننگین یک قرن زندان در شهر گوتنبرگ

انجمن پناهندگان ایرانی ـ گوتنبرگ
September 10, 2019


فراخوان آکسیون اعتراضی به احکام ننگین یک قرن زندان در شهر گوتنبرگ
یکبار دیگر رژیم اسلامی را عقب برانیم!

 

باید مرتجعین حاکم فاشیست را از کرده خود پشیمان کرد و با قدرت و تعرض خود در زندانهای رژیم اسلامی را شکست و زندانیان و اسرای طبقه کارگر را بدست خود آزاد کرد. 
نباید این احکام قرون وسطایی را بی جواب گذاشت. به بند کشیدن اسماعیل بخشی٬ سپیده قلیان٬ محمد خنیفر،امیرحسین محمدی فرد٬ عسل محمدی٬ ساناز الهیاری٬ امیر امیرقلی و صدها زندانی سیاسی دیگر در سیاه چالهای رژیم فاشیست اسلامی تنها و تنها برای ایجاد ارعاب و تحمیل فضای تسلیم طبقه کارگر و حامیان آن٬ در مقابل فقر و بی حقوقی و سرکوب و توطئه ها در زندانها و شکنجه گاههای جمهوری اسلامی ایران است.
صدور احكام مضحكه دادگاه رژیم اسلامی در حالی به فعالین كارگری مذكور اعلام میشود كه رژیم ضد بشر اسلامی، بارها در مقابل نفرت بین المللی طبقه كارگر و مردم متمدن جهان در قلدری علیه فعالین كارگری قرار گرفته است. بارها قدرت و همبستگی جهانی طبقه كارگر و انسانهای آزادیخواه، این جنایتكاران را ناچار به عقب نشینی كرده است. هم سران رژیم اسلامی و هم تك تك انسانهای شریف و دخیل در كمپین های تا كنونی تجارب این جدال بر سر آزادی را پشت سر دارند.
ما با تمام توان و با اتکا به قدرت اتحاد و همبستگی كارگری و تحرک انسانهای متمدن و آزادیخواه چه در ایران و چه در سطح جهان با این تعرض علیه کارگران مقابله میکنیم. ما بار دیگر آتش خشم و نفرت انسانهای شریف را علیه توحش اسلامی و در دفاع از حقوق فعالین كارگری را بكار میگیریم. رژیم جمهوری سرمایه داری اسلامی میخواهد با این اقدامات و حمله به فعالین کارگری، نشریه گام، فضا را برای تعرضات وسیعتر علیه کارگران و مردم آماده کند. این را باید جدی گرفت و به نیروی اعتراض و مبارزه متحدانه آن را خنثی کرد. میخواهند طبقه کارگر و مردم آزادیخواه ایران را در مقابل فقر و محرومیت و فلاکتی که به آنها تحمیل شده به سکوت بکشانند. اما دیر شده و کور خوانده اند دوران قلدری و زور گویی شان به سر رسیده است. ما در دفاع از طبقه کارگر، در دفاع از زنان و جوانان و در دفاع از مردم ایران، پرچم آزادی و برابری و مرگ بر جمهوری اسلامی را تا سرنگونی کامل جمهوری اسلامی برافراشته ایم و مردم آزادیخواه را حول آن فرا میخوانیم.
رژیم اسلامی یعنی همین بربریت ضد انسانی، یعنی سركوب و خفقان، یعنی فقر و فلاكت و استبداد قرون وسطایی، این هلاكوست اسلامی سزاوار بودن نیست،.بساط این جانیان را باید بر چید.
احكام ضد انسانی صادره باید فوری و بدون قید و شرط لغو شوند. این حكم ما و کارگران و مردم آزادیخواه است.
ما همه انسانهای آزادیخواه را به حمایت از آکسیون ها و تظاهراتهای اعتراضی علیه دستگیری و محاکمه فعالین کارگری فرامیخوانیم.
عقب راندن و رسوا كردن رژیم اسلامی یك قدم دیگر مبارزات ما مردم به ستوه آمده از نظام اسلامی را به جلو سوق خواهد داد.
از طرف نیروها و جریانات مترقی و آزادیخواه در شهر  گوتنبرگ آکسیون اعتراضی در روز شنبه 14 ماه سپتامبر ساعت 13:30 دقیقه بعدازظهر مقابل سالو هالن درشهر یوتبوری برگذار میشود.
در حمایت از فراخوان؛ ما انجمن پناهندگان ایرانی – گوتنبرگ همه سازمانها، احزاب، نهادها و همه انسانهای مترقی و آزاديخواه و برابری طلب را مستقل از نزدیکی ها و دوریهای سیاسی و سازمانی فرا مى خواند و به حمایت و همبستگی از این مبارزات برخیزیم. و از همه مردم انسان دوست دعوت میکنیم در این اکسیون اعتراضی همراه ما و در کنار ما باشند.
زمان : روز شنبه 14 ماه سپتامبر 2019 ساعت 13:30  بعدازظهر
مکان :  « Kungsportsplatsen» مقابل سالوهالن در شهر گوتنبرگ
تلفن‌های تماس
محمد رضا هادی پور: 0764447197
هلن حبیبی : 0768803072
سینا مهدویان : 0762505723
فتح الله خلیلی: 0736153919
سرنگون باد رژیم سرمایه‌داری جمهوری اسلامی ایران!
کارگر زندانی،زندانی سیاسی بی قید و بی وثیقه آزاد باید گردد!
زنده باد آزادی ! زنده باد برابری!
انجمن پناهندگان ایرانی ـ گوتنبرگ
ماه سپتامبر 2019


 
 

  Share/Save/Bookmark 

 
 

     مطالب مرتبط

 
   
 

Copyright © 2006 azadi-b.com