فراحوان به آکسیون اعتراضی در حمایت از کارگران زندانی و زندانیان سیاسی!

تشکیلات گوتنبرگ حزب حکمتیست
September 08, 2019


فراحوان به آکسیون اعتراضی در حمایت از کارگران زندانی و زندانیان سیاسی!
 
حکم مردم سرنگونی انقلابی حکومت اسلامی است!   

روز شنبه  شانزدهم شهریور بیداگاه اسلامی بازداشتی‌های پرونده #هفت_تپه را به اجرای احکام فراخواند و نتیجه ماهها بازجوئی، شکنجه، پرونده سازی و خوشخدمتی به سرمایه‌داران فاسد و استثمارگر را اعلام کرد. بنا به اخبار، #اسماعیل_بخشی رهبر و نماینده جسور کارگران هفت‌تپه به ١٤ سال حبس، #محمد_خنیفر به ٦ سال حبس، #سپید_قلیان، #عسل_محمدی، #ساناز_الهیاری، #امیرحسین_محمدی_فرد و #امیر_امیرقلی هر کدام به ١٨ سال حبس محکوم شدند.

ابراهیم رئیسی قاتل و نهادهای اطلاعاتی و امنیتی در دوره اخیر بیش از هر زمان تهاجمی گسترده را به فعالین اردوی چپ جامعه سازمان داده‌اند. صدور احکام سنگین مشابه برای بازداشتی‌های روز جهانی زن، روز جهانی کارگر، احضار و بازداشت فعالین کارگری و فعالین اجتماعی در چهارگوشه ایران، احضار ٤١ کارگر مجتمع ملی فولاد اهواز، در کنار گسترش اعدام و ترور و کشتن زیر شکنجه در دخمه‌های وزارت اطلاعات و زندانهای بی‌نام و نشان، همه اینها سرکوب جنبش کارگری و اردوی آزادیخواه و سوسیالیست جامعه را هدف قرار داده است.
قلدری دستگاه قضائی و حکومتی انعکاس وارونه وحشت از برآمد توفنده اعتراضات کارگری و توده‌ای است. گرسنگی و  مطالبات انباشت شده دهها میلیون کارگر را نمیتوان با بریدن زبانها و دوختن دهانها پاسخ داد. طوفان اعتراضات کارگری در راه است، کارگران می‌مانند و شما جنایتکاران مدافع فساد و فحشا و استثمار و سرکوب رفتنی هستید.

مردم آزادیخواه گوتنبرگ، انسانهای شریف !

تشکیلات گوتنبرگ حزب کمونیست کارگری-حکمتیست صدور احکام سنگین و سفارشی حکومت اسلامی و کارفرمایان فاسد و استثمارگر علیه شریفترین فعالین کارگری و اجتماعی را قویاً محکوم میکند و همه انسانهای شریف را فرا می خواند که در آکسیون اعتراضی علیه حکومت اسلامی در حمایت از جنبش آزادیخواهی و برابری طلبی و اسرای در بندمان همگام شویم و تعرض حکومت اسلامی به شریف ترین فرزندان اردوی کار را بی پاسخ نگذاریم .

 زمان شنبه  14 سپتامبر  ساعت 13.30       
    Kungsportsplatsen مقابل سالوهالن


مرگ برجمهوری اسلامی!
آزادی، برابری، حکومت کارگری!
زنده باد جمهوری سوسیالیستی!
زندانی سیاسی بی قید و بی وثیقه آزاد باید گردد!


تشکیلات گوتنبرگ حزب کمونیست کارگری ایران – حکمتیست


 
 

  Share/Save/Bookmark 

 
 

     مطالب مرتبط

 
   
 

Copyright © 2006 azadi-b.com