قوانین کیفری و قضایی جمهوری اسلامی ابزاری است جهت سرکوب و کشتار مخالفین/ کمپین نجات هوشمند علی پور

اطلاعيه
September 02, 2019

قوانین کیفری و قضایی جمهوری اسلامی ابزاری است جهت سرکوب و کشتار مخالفین!

امروز یکشنبه اول سپتامبر ۲۰۱۹ در فراخوانی که از سوی جمعی از فعالین سیاسی مقیم انگلستان در جلوی سفارت جمهوری اسلامی در لندن برای حمایت از هوشمند علی پور و محمد استاد قادر برپاشده بود.

هدف از آکسیون خواست حمایت از آزادی فوری و بی‌قید و شرط این دو زندانی سیاسی بود. همچنین در محکومیت و اعتراض به دستگیری و شکنجه هایی که به دنبال اعترافات اجباری از هوشمند و محمد و رفتارهای غیرانسانی، خشونت آمیز و ناعادلانه جمهوری اسلامی علیه آنان که مغایر با موازین انسانی و حقوق بشری میباشد.


در دوازدهم آبانماه سال ۱۳۹۷ در انجام یک گشت سیاسی و بمنظور روشنگری جوانان و مردم آزادیخواه، هنگام ورود به داخل شهرهای کردستان در کمین نیروهای امنیتی رژيم و معاصره کامل آنان قرار گرفته و زیر رگبار گلوله و شلیک پیاپی محمد استاد قادر دوست و همراه هوشمند زخمی و هر دو دستگیر می‌شوند.


حکومت اسلامی ایران در چهل گذشته بوسیله قوانین کیفری و اسلامی در جهت سرکوب مخالفان خود از هیچ نوع شکنجه،تهدید و ارعابی علیه مردم ایران دریغ نکرده است.

ترور و اعدام‌، هرروز قتل‌عام گروهیِ کولبران و کاسبکاران، افزایش فشارها بر فعالین سیاسی و کارگری و خانواده هایشان، همچنین دستگیری‌های پیاپی فعالین عرصه های مختلف سیاسی، اجتماعی و حقوق بشری و غیره جان هزاران نفر را گرفته و زندگی و آسایش را به کابوسی برای مردم تبدیل و با این سیاست است که هنوز نفس می‌کشد.


دیگر اجازه نمی‌دهیم جمهوری اسلامی بیش از این به سرکوبگری ها، اعدام و شکنجه های خود ادامه دهد. یک رژیم جنایتکار و ضد انسانی و منزوی شده در تمام دنیا و این یعنی پایان حاکمیت ننگین حکومتی که هزاران قتل و ترور و اعدامی را در کارنامه اش دارد. مردم آزادیخواه و مبارز در داخل و خارج کشور به حمایت و پشتیبانی از زندانیان سیاسی در ایران برخیزیم ،خواهان آزادی بی‌قید و شرط همه زندانیان و محکومین در زندان‌ها شویم و تجمعات اعتراضی در جلوی زندان‌ها و ارگان‌های دولتی را به امر روزانه خود تبدیل کنیم.


در خارج از کشور فعالین و احزاب سیاسی ، سازمان‌ها و نهادهای حقوق بشری می‌توانند فشارهای بیشتری به دولت‌ها بیاورند و برای برچیدن کلیه سفارتخانه‌های جمهوری اسلامی و قطع هرگونه روابط سیاسی و دیپلماتیک با جمهوری اسلامی تلاش‌های جدی‌تری بعمل آورد.

از طرف کمپین نجات هوشمند علی پور درود می‌فرستیم به همه عزیزانی که در آکسیون حمایت از #هوشمندعلیپور و #محمداستادقادر در جلوی سفارت جمهوری اسلامی شهر لندن شرکت کردند.

کمپین نجات هوشمند علی پور

دوشنبه ۲ سپتامبر ۲۰۱۹


 
 

  Share/Save/Bookmark 

 
 

     مطالب مرتبط

 
   
 

Copyright © 2006 azadi-b.com