وقتی رییس دادگاه انقلاب! تهران هم ( یواشکی ) می شود

بیژن فتحی
August 01, 2019

وقتی رییس دادگاه انقلاب! تهران هم ( یواشکی ) می شود

یواشکی مبارزه کردن اهرم بسیار کارسازی می باشد برای بقای جمهوری اسلامی.

40 سال است که رژیم اسلامی با بکارگیری انواع روش ها برسر کار مانده است.

نگاه به آخوند برای بدست گرفتن و حفظ قدرت در سال 1357 ، نگاهی کوتاه مدت

و چند ماهه بود. همه ی مبارزین آن روز در این اندیشه بودند که آخوندها نمی توانند

 قدرت را در دست داشته باشند ! و جمله " آخوند که نمی تواند حکومت کند" ورد زبان اکثریت مبارزان آن دوران بود.!!!

آخوندها با مکر، فریب و حیله حکومت را به دست آوردند و با یارگیری در صف مخالفین ، از دانش و امکانات آنها علیه نابودی خودشان ( مخالفین ) بهره بردند.

کشتار وحشیانه مخالفین در دهه 60 و بخصوص کشتار زندانیان در سال 67 ، اوج توحش روحانیت جانی حاکم بود . آخوندها با زندان، شکنجه و اعدام مخالفین خود، نشان دادند که در حفظ قدرت تصاحب نموده، تا چه درجه ای از شیادی و، وحشی گری ایستاده اند. آنها برای حفظ قدرت با همه ی قدرتمندان حاکم برجهان ساخته و می سازند . وقتی خمینی گفت که:"حفظ نظام اسلامی واجب است ، حتی واجب تر از نماز و روزه ." خط مشی آینده رهبران حکومتی را تبیین کرد . خط و مشی که قربانی کردن هاشمی رفسنجانی و احمد خمینی را هم برای ادامه بقای جمهوری اسلامی مشروع دانسته و به آن هم عمل نموند.

مبارزه از، نوع یواشکی !

مبارزه با، رقصیدن !

مبارزه با، نشان دادن اوقات خوشگذرانی در سواحل دریا ها و کوهستانها !

مبارزه با، لخت شدن و ...

همه ی این شیوه های مبارزاتی!!! بازی و سرگرمی بوده که برنامه ریزان در استخدام آخوند ها، برای مخالفین جمهوری اسلامی در داخل و خارج برنامه ریزی کرده و به اجرا درآوردند.

اپوزیسیون جمهوری اسلامی ( آخوندها )، هم در 40 سال گذشته هنوز در توهم و خطای گذشته خود بسر برده و هنوز هم در این اندیشه غوطه ور است که حکومت آخوندها بزودی و تا چند ماه دیگر به فروپاشی رسیده و نابود خواهد شد.!!!

کارگزاران و لابی های سوپر انقلابی شده ! جمهوری اسلامی در داخل و خارج از کشور

نقش بسیار تعیین کننده ای برای به انحراف کشانیدن روش و منش مبارزین واقعی ،به عهده داشته و با روشهای بسیار هوشمندانه ای به اجرا در می آورند.

به سخنان رییس دادگاه انقلاب تهران توجه فرمایید :

     " با توجه به قرارداد همکاری ( خانم مسیح) علی‌نژاد با آمریکایی‌ها کسانی که از خودشان یا دیگران فیلم در رابطه با کشف حجاب بگیرند و به این خانم ارسال کنند مشمول ماده ۵۰۸ قانون مجازات اسلامی خواهند بود و بین یک تا ده سال حبس برای‌شان در نظر گرفته می‌شود."

جمهوری اسلامی ( آخوندها ) در 40 سال گذشته، افراد شاخص ، برنامه ریز، سازمان دهنده و تعیین کننده را در بین  اپوزیسیون شناسایی نموده و ترور کرده است . انسانهای شریفی که تقریبا حدود 140 نفر از آنها در خارج از کشور تا کنون  شناسایی شده اند  . زنده یاد شاهپور بختیار یکی از این انسانهای مبارز بود .

آخوندها مخالفین واقعی خود را ترور فیزیکی و شخصیتی نموده و به جای آنها مخالفینی یواشکی و بی آزار را با انواع حیله ها به خورد مردم داده تا با استفاده از روشهای بی آزار و گمراه کننده آنها مانند مبارزاتی که قبلا نام بردم (رقص و خوشگذرانی و ... که یک سبک از زندگی می باشد و نه یک روش مبارزه برای سرنگونی حکومتی فاسد و جنایتکار! ) ، در خدمت حفظ نظام اسلامی ! و ادامه ی بقای سراسر جنایاتش باشند .

یک آخوند، توپی را در زمین مبارزه با مخالفین " قل " می دهد و ادامه ی کارش برای سرگرمی چند روزه با مدیایی چون بی بی سی ، صدای امریکا ، من و تو و این روزها تلویزیون داغتر از همه، اینتر نشنال   ... و از همه مهمتر ارتش سایبری حکومت اسلامی که در فضای اینترنتی به صورت موافق و مخالف  تنور این بازی را هر روز باید داغ تر از روز پیش کنند .

 روشی که در این 40 ساله به دفعات تکرار و تکرار شده است. 

بیژن فتحی

عضو موسس کانون معلمان ایران در تبعید

 

Moalem.d.t@gmail.comایمیل تماس : 

 


 
 

  Share/Save/Bookmark 

 
 

     مطالب مرتبط

 
   
 

Copyright © 2006 azadi-b.com