در محکومیت یورش توپخانه ای نیروهای سرکوبگر رژیم به ساکنین نقطه مرزی و مقرات نیروهای اپوزسیون

کمیته کردستان حزب حکمتیست
July 12, 2019

اطلاعیه کمیته کردستان حزب حکمتیست
در محکومیت یورش توپخانه ای نیروهای سرکوبگر رژیم به ساکنین نقطه مرزی و مقرات نیروهای اپوزسیون
بر پایه اخبار منتشر شدە، روزهای چهارشنبە و پنجشنبه ١٩ و٢٠ تيرماه  ١٣٩٨ نیروهای نظامی حکومت اسلامی با هيلی كوپتر و هواپیماهای بدون سرنشین و توپخانه ، بە بهانە کشتە شدن سە تن از مزدوران محلی سپاە پاسداران در پیرانشهر،  مردم زحمتكش مناطق مرزی و مقرات پیشمرگان احزاب  اپوزسيون درمناطق " حاجی ئومەران" "بەردە سۆران، تالانە، دۆڵی رۆت" در مرز ایران و عراق را مورد حملە قراردادند و تللفاتی جانی و مادی به آنان وارد شده است.
این یورش وحشیانه منطقه وسیعی را در برگرفته و در روستای " تەلان- زیتون قادر" ١٨ سالە متاسفانه  جانباخته و دو برادر دیگرش بە نامهای سیروان ٢٣سالە و اسماعیل ١٤ ساله زخمی شدەاند، همچنین  بسیاری از مزارع ، باغها و مناطق جنگلی این نواحی طعمەی حریق شدە و زندگی ساکنین این منطقه را با خطر جدی و آواره شدن از محل های زندگی شان روبرو کرده است.
 این اولين بار نيست كه رژيم سركوبگر اسلامی ، ساكنين بیدفاع و غیر نظامی  را بمباران ، و آنها را از محل كار و زندگی شان آواره  ميكند.
زندگی مردم در مناطق مرزی هميشه مورد تهديد و ناامنی از طرف جمهوری اسلامی بوده و سال ها به بهانه حضور نيروهای اپوزسيون  ان ها را بمباران و سركوب كرده و قربانيان زيادی را از آنها گرفته و جنايت روزهای چهارشنبه و پنجشنبه هم در راستای اين سياست سركوبگرانه است .
قربانيان اين بمباران ها ، ساكنين نقاط مرزی از اهالی كردستان عراق و تحت حاكميت حكومت اقليم
كردستان می باشند اما اين حاكميت ،  نه تنها هيچ اعتراضی به اين جنايت نكرده ، بلكه  تيم های جاسوسی رژيم  در اقليم كردستان آزادنه  آمدورفت كرده و فعاليت های تروريستی و جاسوسی  خود را انجام ميدهند .
کمیتە کردستان حزب کمونیست کارگری ایران- حکمتیست.ضمن إبراز همدردی با خانواده داغديده زيتون قادری و مردم زحمتكش منطقه ، جنايات نیروهای حکومت اسلامی  را قويا محکوم می کند و از مردم ازاديخواه كردستان عراق ميخواهد حكومت اقليم كردستان را تحت فشار قرار دهند كه به جنايت جمهوری اسلامی اعتراض كند.
سرنگون باد رژیم سرکوبگر اسلامی
کمیتە کردستان حزب کمونیست کارگری ایران- حکمتیست 
٢٠ تيرماه ١٣٩٨  ١٢ جولای ٢٠١٩


 
 

  Share/Save/Bookmark 

 
 

     مطالب مرتبط

 
   
 

Copyright © 2006 azadi-b.com