هر گونە مذاکرە با جمهوری اسلامی محکوم است

نسرین رمضانعلی
July 11, 2019


هر گونە مذاکرە با جمهوری اسلامی محکوم است

روشن است مبارزە برای رسیدن به هر هدف سیاسی تنها از یک راە نمی گذرد، بلکە راههای زیادی برای رسیدن بە آن وجود دارد، در حال حاضر اخباری تایید نشدە حاکی از گفتگو یا مذاکرە بین تعدادی از جریانات سیاسی کردستان ایران با حکومت اسلامی وجود دارد، آیا مذاکرە با طرف مقابل "دشمن" روا است و درِ مذاکرە همیشە باید باز باشد؟
نسرین رمضانعلی عضو دفتر سیاسی حزب کمونیست کارگری ایران در گفتگویی با بخش کردی صدای آمریکا می گویید: بە هیچ شیوەای مذاکرە و نشست با حکومت اسلامی از طرف این چهار حزب، در شرایطی کە امروز جمهوری اسلامی در آن هست، بی برو برگرد نباید مورد قبول قرار گیرد. این چهار حزب آمدە اند و از بالای سر مردم و با اسم مردم با جمهوری اسلامی گفتگو و مذاکرە کردە اند. بە باور من در توازن قوای امروز هرگونە مذاکرە با جمهوری اسلامی محکوم است.

نسرین همچنین می گویید: به باور من، تجربیات کُرد در همەی پارچەهای کردستان نشان دادە است کە احزاب ناسیونالیست کرد هیچ گا کاری نکردەاند کە در خدمت مردم کردستان باشد و هیچ وقت هم در مذاکرات و معاملاتی کە کردەاند مردم کردستان را مطلع نکردە و شرکت ندادەاند.
نسرین می‌افزاید: من از احزاب و سازمانهای اپوزیسیون ایران و کردستان درخواست می کنم کە بە هیچ شیوەای حاضر نشوند با جمهوری اسلامی گفتگو کنند. اکنون در شرایطی هستیم کە باید احزاب چپ و نیروهای رادیکال و انقلابی، بنشینند و در مورد آیندەی بعد از جمهوری اسلامی گفت گو کنند.

https://www.dengiamerika.com/a/4989301.html?fbclid=IwAR04q2iCWyprgDGMY9prDNwQtLXOpAXjXNb6si0tA-OPmp-q-YoA15S9ymQ 


 
 

  Share/Save/Bookmark 

 
 

     مطالب مرتبط

 
   
 

Copyright © 2006 azadi-b.com