گام اول و جلسه پالتاکی

سايت گزارشگران
May 17, 2019

گام اول همگامی/گزارشگران

دوستان گرامی درود بر شما
روز جهانی کارگران بر همه شما خجسته باد


 همانطور که ملاحظه کردید نامه ابتدایی مورد توجه دوستان قرار گرفت و ادامه دارد. به موازات آن اما شاهد بودیم که تعدادی از نیروهای متشکل نیز تمایل به مشارکت جمعی در روند شکل گیری این مجموعه دارند. طبیعی است که از این استقبال آن‌ها نمی‌بایستی صرفنظر کرد.هم از اینرو پیشنهاد می‌کنم که ضمن تاکید بر مشارکت در جلسات و تصمیمات با صفت فردی، نوع ارتباط و بهره گیری از این امکانات را نیز در جلسه آتی به بحث بگذاریم.

در جریان پیشبرد این پروژه همچنین اطلاع یافتیم که حرکت دیگری با همین مشخصات از سوی دوستانی دیگر در حال پیگیری است. چنانچه رفیق علی اشرافی در جلسه حضور دارد لطفاً دقایقی را به توضیحات او اختصاص دهیم.


 با تلاش یکی از عزیزان اتاقی پالتاکی تدارک دیده شده است که مشخصات آنرا پائین ترملاحظه می‌کنید. اهمیت این تجمع از آنجهت است که با طرح نظرات شما می‌توان چارچوب یک کارپایه یا بیانیه مشترک را تدارک دید و بر اساس آن خواه علنی و یا همچنان به همین شکل گامهای بعدی را پیش رو قرار داد.
از سوی دیگر می‌توان از خرد و اراده جمعی یاری خواست و شورایی موقت برای پیشبرد امور انتخاب و نقش تاکنونی سایت گزارشگران را حذف و آنرا به ابزار تبلیغاتی تقلیل داد.

 

مشخصات اتاق پالتاک:

پس از ورود به پالتاک، در محل "جستجو" اسم اتاق

  نوشته شود، اتاق باز می‌شود.Hamsohbati

تاریخ: یکشنبه 19 مای - ساعت 19 بوقت اروپای مرکزی

اتاق در قسمت ورزشی و اوقات فراغت است

زیر کاتگوری در قسمت غیره

 

Room Name

Hamsohbati

Category

Sports & Hobbies

Subcategory

Other

 

 

دوستانی که با نهادهای برگزارکننده پالتاک در تماس هستند لطفاً از آنها بخواهند که همزمان با نشست پالتاکی ما در این روز برنامه‌ای اختصاص ندهند تا از حضور همه همراهان در جلسه بهره مند باشیم.

 

از گرداننده جلسه پالتاکی تقاضا داریم تا ضمن بعهده گرفتن گرداندن جلسه وقت صحبت دوستان را به جدیت گوشزد و رعایت کند ، زیرا زمان محدودی در اختیار ما خواهد بود و موضوعات متعدد هستند. بنظر می‌رسد که حداقل دستاورد این اجلاس می‌تواند یافتن رئوس فصل مشترک‌های حداقلی نظری و تنظیم یک بیانیه مشترک برای اطلاع افکار عمومی، بیرونی و علنی باشد. در پی این بیانیه می‌توان چگونگی برگزاری سمینار عمومی احتمالی ( مشروط به تصمیم جمعی ) را برنامه ریزی کرد. تا کنون برگزاری سمینار در بلژیک از سوی یکی از همراهان دیرینه گزارشگران پیشنهاد شده است. چنانچه دوستان پیشنهاد دیگری نیز دارند آنرا اطلاع دهند. ضرورت این نکته نیز می‌تواند در برنامه پالتاک جمعی بعدی مورد بحث و تصویب قرار گیرد.

 

همه میدانیم که از این جلسه نیز انتظار معجزه نمی‌رود. اگر به این حداقل‌ها نیز دستیابی پیدا کنیم موفقیتی خواهد بود. بنابر این تدارک اولیه بحث‌ها و حضور شما عزیزان و یارانتان اهمیت فراوانی دارد. چنانچه دوستان در این زمینه متونی بعنوان پیش درامد بطور کتبی دارند می‌توان در اختیار همگان قرار داد تا با نظرات موجود و طرح شونده در پالتاک اشنا شوند.

برای مثال دوست عزیزمان اقای علی اشرافی متنی را نوشته‌اند که در اختیار شما توسط ضمیمه قرار می‌گیرد.

 

طرح بحث پیشنهادی:

چرا؟ و چگونه همصدا شدن نیروهای وسیع منفرد و فعال سیاسی اجتماعی و فرهنگی

بحث و گفتگو درباره نقاط اشتراک برای انعکاس در بیانیه مشترک که بر مبنای آن فعالیت خود را شکل دهیم

تشکیل شورای هماهنگی موقت و گروه پیگیری مصوبات جلسات عمومی و برگزاری اجتماعات

درباره حمایت از سیل زدگان و قربانیان زلزله

در باب نشست بعدی پالتاکی و ضرورت برگزاری اجلاس حضوری

***

 

 

لطفاً اگر تمایل دارید تا تاریخ برگزاری پالتاک، پیشنویس بیانیه اولیه برای علنی شدن را بر اساس نامه پیشنهاد دهید تا به بحث گذاشته شود..

ضمیمه : نوشته علی اشرافی

متنی در مورد حمایت از سیلزدگان و قربانیان زلزله

نام پیشنهادی شورای هماهنگی همصدایی در حمایت از جنبش‌های انقلابی در ایران

موفق باشید

گزارشگران


 
 

  Share/Save/Bookmark 

 
 

     مطالب مرتبط

 
   
 

Copyright © 2006 azadi-b.com