در دفاع از کارگران زندانی ،زندانیان سیاسی و دانشجویان معترض همگام و هم صدا می شویم !

شورای پشتیبانی ازمبارزات مردم در ایران- گوتنبرگ سوئد
May 17, 2019


در دفاع از کارگران زندانی ،زندانیان سیاسی و دانشجویان معترض همگام و هم صدا می شویم !
از گوشه ، گوشه ایران فریاد حق طلبی و آزادی خواهی به گوش می رسد. اسماعیل بخشی نماینده جسور کارگران هفت تپه در زندان است، سپیده قلیان وهیئت تحریریه نشریه گام که تلاش کردند صدای حق طلبی کارگران معترض را پژواک دهند در زندانند. حکومت اختلاس گران اسلامی با یورش به تجمع روز جهانی کارگر تعداد زیادی از فعالین را دستگیر کرده است و هنوز تعداد زیادی در اسارت حکومت هستند. دانشجویان مبارز با اعلام " ما فرزندان کارگرانیم، در کنارشان می مانیم" در حمایت از کارگران معترض و جنبش کارگری در روز جهانی کارگر همبستگی خود را به نمایش گذاشتند. یورش اخیر اوباش اسلامی به دانشجویان دانشگاه تهران  که در اعتراض به اختناق، برای آزادی مرضیه امیری دانشجوی دستگیر شده و دیگر دستگیر شدگان در تظاهرات اول ماه مه، علیه زن ستیزی، حجاب و همچنین اذیت و آزار حراست و گشت ارشاد دست به تظاهرات زدند باید بی جواب نماند.
مردم آزادیخواه گوتنبرگ !
ما با خواست آزادی کارگران زندانی و زندانیان سیاسی ،و فعالین صنفی و در حمایت از مبارزات رادیکال جنبش دانشجویی به خیابان می آییم و همبستگی و حمایت خود را مبارزات به حق مردم در ایران علیه حکومت اسلامی اعلام میداریم.
مبارزات جاری اردوی کاردر ایران شایسته گرمترین همبستگی است. شورای پشتیبانی از مبارزات مردم در ایران – گوتنبرگ همه شما انسانهای شریف را صرف نظر از نزدیکی ها و دوریهای سیاسی و سازمانی فرا مى خواند دست در دست هم و شانه به شانه مبارزات مردم در ایران، به حمایت از فعالین زندانی برخیزیم و خواهان آزادی بی قید و شرط آنان شویم.

زمان چهارشنبه  22 ماه می ساعت 17.30
مکان : یرن توریت _گوتنبرگ سوئد
سرنگون باد رژیم سرمایه‌داری جمهوری اسلامی ایران
کارگر زندانی،زندانی سیاسی بی قید و بی وثیقه آزاد باید گردد
شورای پشتیبانی ازمبارزات مردم در ایران- گوتنبرگ سوئد

 


 
 

  Share/Save/Bookmark 

 
 

     مطالب مرتبط

 
   
 

Copyright © 2006 azadi-b.com