فراخوان اتحاد عمل سراسری اپوزیسیون برای آزادی سازی تمام زندانیان سیاسی در ایران

گرایش مارکسیست های انقلابی ایران
May 14, 2019

http://militaant.com/?p=9892


فراخوان اتحاد عمل سراسری اپوزیسیون برای آزادی سازی تمام زندانیان سیاسی در ایران

...

فراخوان اتحاد عمل سراسری اپوزیسیون

خطاب به سازمان ها و احزاب و فعالان سیاسی و اجتماعی مترقی

برای آزادی سازی  بدون قید و شرط تمام زندانیان سیاسی در ایران

دوستان و رفقا

اعتراضات و اعتصابات کارگران و زحمتکشان ایران در طی دو ساله گذشته، وظایف نوینی را بر دوش  تمامی مدافعان جنبش های اجتماعی و کارگری  گذاشته است که پاسخگویی به آن یکی از نیازهای مبرم این مرحله از مبارزات نیروهای اجتماعی و در محور آن کارگران است. کارگران نیشکر هفت تپه در رابطه تنگاتنگ با کارگران فولاد، سندیکای کارگران شرکت واحد، سندیکای معلمان و بازنشستگان و بهره گیری از حمایت و شرکت فعال دانشجویان مبارز به روشنی نشان دادند که در مقابل یورش یک دست و همه جانبه دشمنان طبقه کارگر، تنها با اتحاد عمل مشترک می‌توان به پیروزی نهایی دست یافت. اما تاریخ بیش از چند دهه سازمان و احزاب سیاسی و تشدید  افتراق‌های  ناشی از فرقه گرایی و خود محور بینی و تنگ نظری، نشان داد که چه عواقب وخیمی  ببار می‌آورد. انشعابات و افتراق‌های  بی‌شمار میان صفوف نیروهای مترقی و چپگرا یکی از عوارض مخرب این بحران تشکیلاتی و سیاسی است.

ضرورت اتحادعمل مشترک علیرغم اختلافات نظری و برنامه‌ای و در عین حال  تبادل نظر و حق انتقاد به یک‌دیگر، به ضرورتی مبرم تبدیل گردیده که نمی‌توان بر آن چشم پوشید.  کارگران، معلمان، بازنشستگان و دانشجویان با حرکت مشترک خود این ضرورت را  بارها یادآوری  و بر اهمیت آن پافشاری کرده‌اند.

گرایش مارکسیست‌های انقلابی در راستای پاسخگویی به این ضرورت مبرم، آمادگی خود را برای شرکت در سازماندهی اقدام متحد ، مشترک  و گسترده، همراه  با دیگر نیرو های چپ و مترقی مدافع کارگران و زحمتکشان ایران، در جهت راه اندازی کارزاری بین‌المللی برای آزادی سازی بدون قید و شرط همه‌ی زندانیان سیاسی، فارغ از تعلقات سازمانی، سیاسی و برنامه‌ای، اعلام داشته و از کلیه  سازمان‌ها و احزاب و فعالان کارگری و اجتماعی در خارج دعوت به عمل می‌آورد تمایل خود را برای تدارک این کارزار سراسری اعلام کنند.

هدف محوری این کارزار  اینست که تمام نیروهای مترقی را برای یک زمان معین (یک تا چندین هفته) و مکان های  توافق شده در هر شهر  هماهنگ کند.  نیروهای مترقی  با حفظ استقلال سیاسی و طرح شعارهای  مستقل با حمل  و برابر با هم پوستر ها خود در کنار هم اعتراضات خود را به رژیم به نمایش گذاشته و خواهان آزادی زندانیان سیاسی شوند.

برای هماهنگی این کارزار  مشترک و تعیین زمان آن  با نشانی زیر تماس بگیرید:

ایمیل:  contact@militaant.com

تلگرام: http://t.me/Marxist_Enghelabi

* پیش به سوی اتحاد عمل سراسری نیروهای مترقی!

* کارگر زندانی، زندانی سیاسی  بی قید و شرط  آزاد باید گردند!

* زندانیان سیاسی تنها نیستند!

گرایش مارکسیست‌های انقلابی ایران

۱۴ مه ۲۰۱۹ مطابق با ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۸

 


 
 

  Share/Save/Bookmark 

 
 

     مطالب مرتبط

 
   
 

Copyright © 2006 azadi-b.com