اقدام تروریستی در كرايست چرچ نيوزیلند را محكوم ميكنيم!

حزب سوسیالیست انقلابی ایران
March 16, 2019

اقدام تروریستی در كرايست چرچ نيوزیلند را محكوم ميكنيم!

 چند نفر نژاد پرست و فاشیست، روز جمعه ١٥ مارس برابر با ٢٤ اسفندماه، در يك اقدام وحشیانه تروريستى در شهر كرايست چرچ نيوزیلند، به دو مسجد یورش برده و ٤٩ نَفَر را به قتل رساندند و بيش از ٢٠ نَفَر ديگر را مجروح كردند.

این اقدام سبعانه آنسوی سکه جنایت های است که از جانب امثال داعش و جمهوری اسلامی علیه مردم بی دفاع صورت میگیرد. این اقدام تروریستی "ضد مسلمانان" هیچ فرقی با جنایتهای تروریستی  و انتحاری اسلامیهای آدمکش در دیگر نقاط دنیا ندارد. واقعیت این است سیاستهای که دولتهای حاکم بورژوائی همواره در پیش گرفته اند پیش درآمد وقوع این نوع جنایتها بوده و به چنین سنتها و جنبشهای تروریستی و ضد انسانی، اعم از اسلامی و مذهبی و یا نژاد پرستانه و فاشیستی  دامن زده و به آنها نیازمند هستند.

پایان دادن به این جنایتها تنها از مسیر پیوستن به آرمان آزادی و برابری،  و با به زیر کشیدن دولتهای بورژوائی ملی گرا و مذهبی، و قدرت گیری کارگر و  سوسیالیسم ممکن میگردد. در این روند انسانی و ضروری برای بشریت است که خرافات ملی و دینی، و قومی و نژاد پرستانه را نیز میتوان به زباله دان تاریخ سپرد و انسانیت و برابری بر جهان ظالمانه و مملو از ترور و تروریسم غلبه نماید.

حزب سوسیالیست انقلابی ایران قویا این جنایت هولناک را محکوم میکند، و جامعه انسانی را به مبارزه  با هر نوعی از نفرت قومی و مذهبی فرامیخواند.

حزب سوسیالیست انقلابی ایران
Iransocialist2017@gmail.com
٢٥ اسفند ١٣٩٧
١٦ مارس ٢٠١٩


 
 

  Share/Save/Bookmark 

 
 

     مطالب مرتبط

 
   
 

Copyright © 2006 azadi-b.com