جنایت تروریستی در سریلانکا ٣٠٠ کشته و ٥٠٠ مجروح بر جای گذاشت

حزب سوسیالیست انقلابی ایران
April 22, 2019

جنایت تروریستی در سریلانکا ٣٠٠ کشته و ٥٠٠ مجروح بر جای گذاشت

 دیروز یکشنبه، ٢١ آوریل ٢٠١٩، در جریان هشت زنجیره عملیات سازمانیافته  هولناک انتحاری و بمب گذاری در  چندین هتل  وکلیسا،  در چند شهر سریلانکا  قریب به ٣٠٠ انسان بیدفاع  کشته  و ٥٠٠ نفر  هم مجروح گردیدند.  تردیدی نیست پشت این جنایت گروهای تروریستی اسلامی قرار دارد.
 
 هیچ چیزی درد آورتر از دیدن چنین صحنه های از کشتار انسانهای بی دفاع نیست!. و اما درد آورتر از آن مشاهده صحنه های عمیقا ریاکارانه اعلام "همدردی" از جانب صفی از سرمایه داران و خرافه پرستان  بیمار و قلدر و بیشرم  حاکم بر همین جهان مملو ازجنایات است. کسانی که خود و دولت و نظامشان  مسبب و بانی  بروز ترور و تروریسم و وقوع این نوع کشتارها در جهان ظالمانه تحت کنترل خود هستند. از چهره ریاکارانه امثال ترامپ تا آنتونیو گوشتر، از تزرا می تا پاپ فرانسیس، از "شورای مسلمانان سریلانکا" تا جمهوری اسلامی و...، خود عامل فاجعه شوک آور کشتار انسانهای بی دفاع نه تنها در سریلانکا  که  در ایران، سوریه ، پاکستان، عراق، افغانستان، یمن، لیبی، مصر، فلسطین، فرانسه و ...  بوده و میباشند. اینها  هر روز "بدون سرو صدا " و بدون بمب و عملیات انتحاری نیز،  صدها هزار انسان را در مراکز کار، در مکانهای برده داری "مدرن" و در کلیساها و مساجد، و کلیه مراکز قرون وسطی مذهبی و فاشیستی، هم به لحاظ فیزیکی و هم روحی و  شخصیتی از بین میبرند، تا بتوانند نظام اقتصادی و قدرت سیاسی و مافیایی فاسد خود را حفظ نمایند.  در این راستا هر روز میلیاردها دلار برای  جنبشهای سیاسی-ارتجاعی و تروریستی مذهبی و ملی نزدیک به خود را هزینه میکنند،  چرا که حفظ و گسترش خرافات ملی و مذهبی  و پا شاندن سم  نفرت دینی و ملی  در جامعه و ایجاد تقابل غیر انسانی بین شهروندان بر این اساس یک رکن مهم و دائمی بقای نظام سرمایه داری و دولتها و احزاب شان است.

نفرت و انزجار عمیق از تررور و تروریسم را نمیتوان از ضرورت شکل دادن به یک  جنبش سیاسی-طبقاتی خود آگاه وگسترش تنفر و انزجار اجتماعی از  خرافه دینی و ملی،  از کلیسا و مسجد،  و از نظام حاکم و وقیحانه سرمایه داری و رئیس و روسای آن جدا کرد.

حزب سوسیالیست انقلابی ایران از نظام سیاسی-اقتصادی- اداری- طبقاتی حاکم بورژوائی که زمینه های سیاسی، فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی تروریسم و جنگ و کشتارگاه جهان انسانی را نیز در جهت منفعت  و بقای خود  بازسازی و خلق نموده است عمیقا متنفر است!، و راه رهائی بشریت را پایان دادن به این نظام نابرابر و ضد انسانی میداند.

 حزب اقدام تروریستی هولناک سریلانکا و هر شکلی از اقدامات تروریستی ، چه در پوشش مذهب،  و چه راسیسم و ناسیونالیسم، را قویا محکوم مینماید. جهان متمدن را علیه نظام وحشی سرمایه داری و کلیه نیروهای تروریستی مذهبی و ملی گرایانه  فرامیخوانیم.

حزب سوسیالیست انقلابی ایران
Iransocialist2017@gmail.cim
دوم اردیبهشت ١٣٩٨  -  ٢٢ آوریل ٢٠١٩



 
 

  Share/Save/Bookmark 

 
 

     مطالب مرتبط

 
   
 

Copyright © 2006 azadi-b.com