علیه پرونده سازی و اعترافات تلویزیونی حکومت اسلامی بایستید!

كميته كردستان حزب كمونيست كارگرى ايران
February 07, 2019

مردم مبارز کردستان!
علیه پرونده سازی و اعترافات تلویزیونی حکومت اسلامی بایستید!
از یک ماه گذشته ده فعال سیاسی و مدنی در شهرهای سنندج و کامیاران توسط نیروهای امنیتی  حکومت اسلامی دستگیر شده اند. قرار بازداشت افراد دستیگیر شده یک ماه اعلام شده بود. با سپری شدن قرار بازداشت خبری از آزادی دستگیر شدگان نیست. و در عوض افراد دستگیر شده برای انجام مصاحبه تلویزیونی تحت فشار قرار دارند و قرار بازداشت آنها یک ماه دیگر تمدید شده است.
تمدید قرار بازداشت دستگیر شدگان و تحت فشار گذاشتن آنها برای انجام مصاحبه های تلویزیونی تلاش مذبوحانه و شکست خورده حکومت اسلامی علیه زندانیان سیاسی و مردم  است.

در شرایطیکه دستگاه شکنجه و سرکوب حکومت اسلامی توسط کارگران و فعالین سیاسی از جمله اسماعیل بخشی و سپیده قلیان بچالش کشیده شده و طرح های اقرارگیری از زندانیان سیاسی و کارگران نزد افکار عمومی در داخل و خارج از ایران به افتضاح و رسوایی دیگری برای حکومت اسلامی و دستگاه های امنیتی و رسوا شده شان، تبدیل شده، باید با اعتراضات جمعی و توده ای برای لغو تمدید قرار بازداشت شدگان سنندج و کامیاران و علیه فشارهای روحی و جسمی برای اقرار تلویزیونی ایستاد و دست بمبارزه پیگیرانه زد.
 
مردم مبارز کردستان!
جنبش اعتراضی  علیه بازداشت و شکنجه و پرونده سازیهای امنیتی  را با شرکت مردم و وابستگان دستگیر شدگان سازماندهی کنید.
اعتراض های وسیعی  علیه کل ماشین سرکوب حکومت اسلامی سرمایه راه افتاده است. نگذارید طرح های سوخته و رسوا شده اقرارهای تلویزیونی تکرار شود. با تمام قوا برای آزادی دستگیر شدگان سنندج و کامیاران مبارزه کنید.
علیه ماشین سرکوب حکومت مفتخوران سرمایه دار و بساط دزد سالاری اسلامی باید  ایستاد.

کمیته کردستان حزب کمونیست کارگری ایران
١٦ بهمن ١٣٩٧
٥ فوریه  ٢٠١٩


 
 

  Share/Save/Bookmark 

 
 

     مطالب مرتبط

 
   
 

Copyright © 2006 azadi-b.com