ادامه بی خبری از وضعیت امیر امیرقلی عضو هیات تحریه نشریه گام

اتحادیه آزاد کارگران ایران
January 18, 2019

ادامه بی خبری از وضعیت امیر امیرقلی عضو هیات تحریه نشریه گام


بدنبال بازداشت امیر حسین محمدی فرد سر دبیر نشریه گام و ساناز الهیاری عضو هیات تحریریه این نشریه، از بعد از ظهر روز دوشنبه هفته جاری از امیر امیرقلی دیگر عضو هیات تحریریه نشریه گام نیز خبری در دست نیست و خانواده این فعال مدنی اعلام کرده اند امیر امیر قلی نیز دستگیر شده است.


امروز در حالی برای چهارمین روز متوالی خانواده امیر امیرقلی در بی خبری از وضعیت این فعال مدنی به سر می برند که مامورین امنیتی پس از بازداشت وی در اقدامی غیر انسانی اقدام به استفاده از گوشی ایشان نموده و از طرف او به خانواده اش اعلام کرده اند در شهرستان و نزد یکی از دوستانش است، این در حالیست که با تماس خانواده امیرقلی با دوست وی، ایشان این مسئله را تکذیب کرده است.


امیر امیرقلی بدلیل عدم رسیدگی مسئولین زندان برای درمان پانکراسش در دوره حبس در زندان اوین و اعتصاب غذاهای مکرر دچار لطمات شدید  جسمانی و ابتلا به بیماری قند شده بود، بطوریکه در حال حاضر ناچار به تزریق چهار بار انسولین در روز است.


خانواده امیر امیرقلی با توجه به خطرات مهلک و جبران ناپذیر احتمال عدم دسترسی او به انسولین، بشدت نگران سلامتی این فعال مدنی هستند و طی تماسی که با رسانه های خبری و منجمله اتحادیه آزاد کارگران ایران داشته اند اعلام نموده اند مسئولین امنیتی و مقامات قضائی کشور مسئول جان امیر امیرقلی هستند.


نشریه گام از جمله نشریات دیجیتالی می باشد که اعتراضات کارگری را مورد توجه قرار میداد و مصاحبه هایی را با کارگران هفت تپه و گروه ملی صنعتی فولاد اهواز در دوره اعتصاب آنها انجام داده بود.


اتحادیه آزاد کارگران ایران با محکوم کردن بازداشت اعضای هیات تحریریه نشریه گام، تحمیل بی خبری از وضعیت امیر امیرقلی به خانواده او  را نمونه بارزی از اعمال فشار غیر انسانی به این فعال مدنی و خانواده اش میداند و بدینوسیله خواهان آزادی فوری و بی قید و شرط امیر امیرقلی، امیر حسین محمدی فرد و ساناز الهیاری می باشد. 


اتحادیه آزاد کارگران ایران  27 دی ماه 1397


 
 

        Del.icio.us Technorati Furl Digg Google Netvouz Add to Balatarin Send to Frinds by Y! Messenger Share/Save/Bookmark

 
 

     مطالب مرتبط

 
   
 

Copyright © 2006 azadi-b.com