سازمان زحمتکشان یک سازمان تبهکار و مافیایی است

محمد آسنگران
January 09, 2019

سازمان زحمتکشان یک سازمان تبهکار و مافیایی است

در مورد ماهیت و عملکرد سازمان زحمتکشان در کردستان تا کنون مطالب زیادی نوشته و منتشر شده است. از روز اول درست شدن این سازمان ما ماهیت آنرا آنطور که واقعا بود به جامعه معرفی کردیم. اکنون با گزارشات اخیر که از زبان کادرهای جدا شده از این سازمان منتشر شده است صحت ارزیابی ما بیش از پیش عیان شده است. در همان روزها و ماههای اول جدا شدن سازمان زحمتکشان از کومله با انتشار سیاست ما در مورد ماهیت فالانژیسم و قوم پرستی این جریان کم نبودند کسانیکه فکر میکردند اختلاف ما با آنها رقابت حزبی و یا اغراق آمیز است.

اکنون که کادرهای جدا شده از آنها یکی بعد از دیگری اخبار و گزارشات درونی این سازمان را علنی میکنند همگان متوجه شدند که سازمان زحمتکشان به رهبری مهتدی دهها طرح و برنامه برای ترور و کشتن مخالفین سیاسیشان در دست اجرا داشته و مواردی هم آنرا اجرا کرده اند.

از زبان یکی از کادرهای رهبریشان به اسم جوامیر مارابی که چند سالی است از آنها جدا شده است میشنویم که سازمان زحمتکشان در پلنوم رسمی خود طرح حمله به اردوگاه کومله سازمان کردستان حزب کمونیست ایران را داشته که میخواسته اند آنها را قتل عام کنند. دلیلشان هم این بوده است "از بین بردن آنها امروز با تلفات کمتری ممکن است و بهتر از این خواهد بود که بعدا دو کومله وجود داشته باشد و در داخل شهرها با هم درگیر بشویم." قصدشان این بوده است که یک کومله را نابود کنند تا فقط یک "کومله" آن هم سازمان زحمتکشان وجود داشته باشد. سازمان زحمتکشان ظاهرا مشق هایش را از روی دست جریانات تروریست و آدمکش نوشته و قصد پراتیک آنرا داشته است.

علیرغم اینکه همان دوره کسانی از درون سازمان زحمتکشان مخالف این سیاست بوده اند دست به جمع آوری امضا و طومار نویسی زده اند که همه افراد تشکیلاتشان را برای اجرای این طرح جنایتکارانه علیه کومله آماده کنند و صدای مخالفین را خفه نمایند.

همزمان با این سیاست طرح ترور کادرهای کمونیسم کارگری در کردستان عراق را داشته اند. اما مواردی با مخالفت افراد خودشان مواجه شده و مواردی هم طرحشان لو رفته است. این باند مافیایی تا جایی پیش رفته اند که با تطمیع ، یکی از اعضای خودشان او را ناچار کرده اند  که به عنوان جاسوس و خبر چین در سلیمانیه به کادرهای کمونیسم کارگری نزدیک بشود و راه اجرای ترور آنها را مهیا کند.

همه این موارد بعلاوه طرح ترور افرادی از خود این سازمان که خواسته اند از آنها جدا بشوند اکنون در میدیای اجتماعی علنی شده است. کادرهای قبلی این سازمان اخیرا با اسامی و تصویر حقیقی و حقوقی خود بر وجود چنین طرح هایی شهادت داده و آنرا افشا کرده اند.

با افشای این طرحها همه سازمانهای چپ و کمونیست جدی ایران سیاستهای جنایتکارانه و مافیایی این باند تبهکار را محکوم کرده و به جامعه هشدار داده اند. عكس العمل تا کنونی این باند تبهکار به رهبری عبدالله مهتدی در مقابل افشای سیاستهای آدم کشی اش این بوده است که از بنیاد وجود چنین سیاستی را منکر بشود. اما یکی از افراد رهبری شاخه جدا شده سازمان زحمتکشان به اسم رضا کعبی که اکنون با عبدالله مهتدی در رقابت هستند در پاسخ به افشاگریهای اخیر تلاش کرده است بگوید او چنین سیاستی نداشته است. اما در مورد کلیت این سیاست و طرحهای مافیایی و سیاستهای تروریستی سازمان مربوطه  که او هم یکی از رهبران وقت این سازمان بوده است سکوت کرده است.

مسئله این است اکنون که این سیاستهای جنایتکارانه و تروریستی علیه مخالفین سیاسی این سازمان تبهکار و قومپرست افشا شده است و به اطلاع عموم رسیده است چه باید کرد؟

اولا همه سازمانهای اپوزیسیون راست و چپ ایران و همه احزاب کردستان عراق و ترکیه و سوریه اگر یک ذره به فضای سیاسی سالم و آزادی احزاب پایبند هستند باید این سیاست و روش حذف مخالفین سیاسی از راه دست بردن به اسلحه و اقدام به ترور را محکوم کنند. هر جریانی که نخواهد علیه سیاست تروریستی این سازمان موضع روشنی اتخاذ کند باید به عنوان جریانی غیر مسئول افشا بشود.

دوم اینکه هیچکس نباید و محق نیست این جریان تروریستی را به عنوان سازمان سیاسی برسمیت بشناسد. چنین جریانی جایی در میان احزاب سیاسی نباید داشته باشد.

باید فضای سیاسی کردستان آنچنان متمدنانه و آزاد منشانه باشد که هیچ جریان غیر مسئولی نتواند در مقابل مخالفین سیاسی دست به اسلحه ببرد و ترور و حذف مخالفین سیاسی باید خط قرمز همه جریانات باشد. در پایان باید مردم کردستان چنین جریاناتی را بشناسند و به دلیل سیاستهای ضد انسانی و تروریستی آنها افشا و ترد شوند.

ایسکرا ۹۷۰


 
 

        Del.icio.us Technorati Furl Digg Google Netvouz Add to Balatarin Send to Frinds by Y! Messenger Share/Save/Bookmark

 
 

     مطالب مرتبط

 
   
 

Copyright © 2006 azadi-b.com