تکاپوی ناسیونالیست ها برای بستن دهان ها بیفایده است! باید بساط تبهکاران برچیده شود!

عطا خلقى
January 05, 2019

تکاپوی ناسیونالیست ها برای بستن دهان ها بیفایده است!

باید بساط تبهکاران برچیده شود!

افشاگری ها علیه دو باند تبهکار، با نامی مصادره شده، همچنان ادامه دارند. افشاگران درحال افزایش اند و هر یک با نمونه تازه تری از کثافتکاری های دیروز و پریروز این باندها، به میدان می آید!

جوانان رَسته از قفس، جسارت یافته اند تا اَسرار و نگفته های بازهم بیشتری از این باندها را فاش کنند.

اینها جسارت شان را از خودآگاهی خویش و بیداری وجدان خود و از حمایت و پشتیبانی های انسانهای جانبدار کشف توطئه های کثیف و مخالفان ترور و جنایت، گرفته اند. باید بیشتر حمایت شوند!
از آنسو، نوچه های سران این باندها و ناسیونالیست های رنگارنگ صف کشیده اند تا به این جوانان و حامیان شان بتازند و آنها را از میدان افشاگری بدر کنند و متهمان را از زیر آوار اتهامات سنگین شان بیرون کشند و از مهلکه برهانند!
مردم منصف و بی غرض، امیدوار بودند متهمانی که بحرف خواهند آمد بتوانند برائت خود را اثبات کنند، اما متأسفانه جز مشتی کلی گویی با ترجیع بند ’‘من نبودم من نبودم‘' نتوانسته اند نفس توطئه را رد نمایند و صرفاً کوشیده اند تا بلکه با حاشیه پردازیهایی، گریبان خود را خلاص کنند.
اینانی که بحرف آمده اند اگر روی تشخیص و قضاوت افکارعمومی حساب می کردند و واقعاً ریگی در کفش نداشتند، می توانستند بجای پیچ و تاب دادنهای موضوع و طفره رفتن های بیفایده، از بود و نبود نفس توطئه و ظرف اصلی تصمیم گیریها و آمران اصلی توطئه ها می گفتند و بدینگونه بار اتهام خود را هم سبکتر کنند.
بهر رو، هرچه باشد دیوار ترس و توهم اعضای سابق این ’‘احزاب'' فرو ریخته است و هر روز شاهدی به شواهد کردارهای تروریستی این باندها اضافه می شود و دیر یا زود نگفته های بیشتری گفته خواهند شد و پشت پرده ها هم، بتمامی بیرون خواهند زد.
باید چنان فشاری به ’‘احزاب'' متهم به توطئه گری، وارد آورد؛ که مجبور شوند درِ گاوصندوق های ’‘حزب'' شان را بگشایند و همه اسناد و اوراق سرّی را روی میز بگذارند.

باید کاری کرد که بساط و دفتر و دستک تبهکارانی که کار و پیشه ای جز بند و بست و سوداگری رذیلانه ندارند، برچیده شوند.

مطمئناً با وجود اوضاع و احوال پیش آمده، جوانانِ اِغفال شده بیشتری (که اساساً از خَیل کارگران و زحمتکشان اند و از جهنم جمهوری اسلامی گریخته اند)، برسر دوراهی ماندن و رفتن اند و لابد آنقدر تشخیص دارند که دریابند در چه منجلابی گرفتار آمده اند و چکار باید بکنند.
باید کاری کرد که این فریب خوردگانِ قربانی، از چنین قفس هایی رهایی یابند.

باید کاری کرد که قربانیان، راه انسانی خود را بیابند و زندگی شرافتمندانه شان را ازسر گیرند.
و باید کاری کرد که از این پس هیچ جوان دیگری طعمه این تبهکاران نشود و جوانی و غرور و حیثیتش برباد نرود و خونش وثیقه معامله و بده و بستانهای سران این باندها با این دولت و آن دولت نشود و ریخته نگردد و پدر و مادر و بستگانشان داغ مرگ شان را نبینند.
این، رسالت انسان های آگاه و دلسوز است که:
به داد این جوانان برسند، ماهیت باندهای تبهکار را برای شان روشن کنند، تهدید فردا روز میدانداری این باندها را علیه مردم تصویر نمایند و آنها را از مرگی که برایشان پیش خرید کرده اند برحذر دارند!

 

عطا خلقی ۱ ژانویه ۲۰۱۹


 
 

        Del.icio.us Technorati Furl Digg Google Netvouz Add to Balatarin Send to Frinds by Y! Messenger Share/Save/Bookmark

 
 

     مطالب مرتبط

 
   
 

Copyright © 2006 azadi-b.com