جنبش ۸ مارس اسلام را به زباله دان تاریخ می اندازیم

سال ۲۰۱۰ در یک شرایط ویژه ای به استقبال روز جهانی زن می رویم به خاطر اینکه جمهوری اسلامی آخرین روزهای حیات سیاه و ننگین خود را طی می کند . ۸ مارس امسال مردم با پرچم آزادی و برابری طلبی به خیابان ها می آیند . هشت مارس امسال در ایران روز اعتراض و حمله به نظامی است که با تحمیل سنگسار ، اعدام ، قطع اعضای بدن ، آپارتاید جنسی و تحمیل خشونت بر علیه زن بر سر کار آمده است .   
 

۸ مارس روز اعتراض همگانی علیه سیستم و بی حقوقی و تحقیر زن است .

روز اعتراض به تبعیض و مردسالاری حاکم است . این یک مصافی است بین جمهوری کثیف اسلامی و مردم که اثرات آن کل منطقه را فراخواهد گرفت و تأثیر ضربات وارد شده بر جمهوری اسلامی و این جنبش سیاه ارتجاعی را در مقابل چشمان مردم دنیا به نمایش خواهد گذاشت . ۸ مارس روز بلند کردن پرچم آزادی و رهایی زن است .

همگان به خوبی می دانند که این نظام با کشتار مردم ، اختناق مطلق ، تحمیل به حقوقی بر سر کار آمده است .

این نظام با تحمیل حجاب بر سر کار آمده و با آتش کشیدن و لگد مال کردن حجاب و اسلام نیز به زیر کشیده می شود . مبارزه علیه حجاب ، آپارتاید جنسی ، علیه سنگسار ، علیه کلیه قوانین ضد بشری اسلامی و ضد زن در روز ۸ مارس امسال ، مردم ایران این جنبش را به خیابانها می کشانند و کاری می کنند که دنیا ببینند . مردم ایران به روی محور مبارزه بر علیه سیستم و تبعیض زنان، بر علیه اسلام و قوانینش در ایران و برای آزادی ، برابری ، بی حقوقی و حرمت زن به پا خواسته و کل این سیستم جنایت و خشونت و سرکوب را لگدمال کرده و به زباله دان می سپارند.

۸ مارس روز اعلام وجود تمامی زنان علیه جمهوری اسلامی ایران است.

زنده باد ۸ مارس

مرگ بر جمهوری اسلامی ایران

                     داریوش شاهماری