تب تبلیغ برای فرقه مجاهد در استانه قیام بر علیه رژیم اسلامی و اسماعیل هوشیار

تب تبلیغ برای فرقه مجاهد در استانه قیام بر علیه رژیم اسلامی و اسماعیل هوشیار

از: سعید صالحی نیا

salehinia@aol.com

اول ژوئن ۲۰۱۸

مقدمه:

اسماعیل هوشسیار از جداشدگان فرقه رجویست که سالها بعد از بیرون زدن از این فرقه در بازداشگاه تیف زندگی کرد و بعد پناهندگی داروپا گرفت و سالها هم یک سایت بنام تیف را سازمان داد و هر چند روزی یک مقاله می نویسد و از موضع خودش بحث سیاسی می کند.

خط عمومی سیاسی ایشان بقول خودش تا این چند وقت پیش نقد مجاهد و نقد رژیم اسلامی بود و در این اواخر بتدریج در حال شفاف سازی بیشتر مواضع سیاسیش می باشد. ایشان مدهتی قبل توضیح داد که حامی نظام سرمایه داری است احتمالا مدل سوئیس و بعد در این دوران قیامهای مردم بر علیه رژیم اسلامی بتدریج دارد شفاف تر از همان فرقه مجاهد بطور خجولی دفاع می کند.

ابتدا باید روشن کرد چرا عده ای الان یاد فرقه مجاهد افتاده اند و این تاکتیکهای دفاع خجولانه از فرقه مجاهد چگونه است  تا ازادیخواهان بدانند و به موقع پاسخ دهند و افشا کنند:

(۱)چرا فرقه مجاهد الان لانسه می شود توسط کی ها؟

هر زمان رژیم اسلامی متزلزل تر شود طبیعتا گرایشات راست حامی غرب  را جلو خواهند انداخت.این طبیعت نظام حاکم جهانی است.تا اخرین امکان حامی رژیم اسلامی خواهند ماند و اگر نشد و دیدند مردم واقعا دارند قیام می کنند چند تا مهره عقب مانده مزدور را می اندازند وسط تا بشوند “الترناتیو” این طبیعت تاریخ جهان است نه اینکه امروز!

خمینی را در همین بستر در عروج قیام مردم بر علیه پهلوی چپاندند به مردم در ایران! حالا هم دو تا خط سیاسی مهم  هستند یکی پهلویزم دیگری رجویزم که مهره های اصلی هستند و خیل قوم گرایان و ناسیونالیستهای کرد . بلوجچ و عرب و تورک!

اینها را در نمک خوابانده اند و حتما در عروج مردم ایران برای ازادی تلاش خواهند کرد به جامعه بقبولانند .در این بحثی نیست!

 

(۲)فرقه مجاهد یک بدیل ارتجاعی الترناتیو مناسب برای نظام امپریالیستی:

فرقه مجاهد تمامی مختصات یک الترناتیو دروغین را دارد.سالهاست دریوزگی این و اون کرده از خمینی تا بنی صدر تا صدام تا رهبران اروپا و جناح هار حکومت امریکا.لابی گریهای این فرقه و خرجهائی که پشت پرده انجام داده . حکومتهای غرب خوب این فرقه را می شناسند و می دانند این فرقه می تواند جامعه ایران را نامتعادلتر کند و به جنگ داخلی بکشاند.

هدف نظام امپریالیستی حتما ایجاد جنگ داخلی در صبح سرنگونی رژیم اسلامی است.با استفاده از سناریوی سیاه خونین جامعه را از تمدن دور می کنند همانطور که در عراق و سوریه کردند.بدست خود مردم  جامعه را متلاشی می کنند تا فضا برای ادامه حکومت سرمایه داری فراهم باشد.

فرقه مجاهد یک فرقه اسلامی شیعی است یک فرقه ضد کمونیست است .یک فرقه حامی سرمایه داری و سیاستهای بانک جهانی است.اینها دقیقا حداقلهای لازمه برای اینست که در قدرت سیاسی اینها شریک شوند. هارترین بخش نظام سرمایه داری غرب  این سناریو را می پسندد.

(۳)متد خجول دفاع از فرقه مجاهد و اسماعیل هوشیار:

 

از فرقه مجاهد خیلی سخت است علنی دفاع شود! نمی شود مدعی شد انچه خود این فرقه تبلیغ می کند! نوع خجول دفاع از این فرقه بر پایه این ادعاهاست:

اول: درست است این فرقه اشتباه کرده بله درست است!

دوم: این فرقه اشتباه کرده چون بیشتر از همه فعالیت کرده!

سوم: مخالفین این فرقه مشتی اوسکول و عقب مانده هستند خنگ هستند نمی فهمند !

چهار: این فرقه “مهمترین بزرگترین اپوزسیون است”

این فقط اسماعیل هوشیار نیست که این متدها را این روزها بکار می برد.سالهاست حامیان مخفی رجوی در فیسبوک این ۳ محور را بکار برده اند اما پیوستن دیر هنگام اسماعیل هوشیار تاسفبار است!

این “استدلالات” بسیار ابکی است! ادعا اینست که فعالیت کردن در ماهیت خود یعنی نوکری خمینی و صدام و حکومت امریکا؟ در ماهیت خود یعنی سینه زنی و اسلام بازی؟ در ماهیت خود یعنی حمایت از سرمایه چهانی و نظام سرمایه داری؟ بله حامیان خجول فرقه مجاهد این را می گویند!

کاری نداریم به اماری که پایه ندارد کاری نداریم این فرقه با استفاده از میلیونها دلار پول باد اورده که از صدام گرفته باد کرده و در غرب کلی منابع مالی به هم زده که بعدها باید تحقیق شود.به اینها کار نداریم ! به نمایشات مسخره استخدام هوادار هم کاری نداریم! به شوهای نیویورکی کنار جولیانی! به اینها کاری نداریم!

به فرض اینکه اینها “گنده ترند” خمینیزم هم در استانه انقلاب ۵۷ گنده ترین اپوزسیون بود ! غرب این را خواست پهلوی هم همین را انجام داد.اینها کمک کردند تا اپوزسیون عقب مانده به جامعه جچانده شود.ایا ازادیخواه اون جامعه باید فریب بدهد یا بخورد که مردم به گنده تر  بچسیند؟

این در حداقلش یک پوپولیزم عریان و بی مزه بیشتر نیست!

ایا مخالفین فرقه مجاهد همه اوسکول و خائن هستند؟ خوب تبلیغات این فرقه و سایر فرقه های سیاسی اینست و تابو ساختند تا بیرون زدگان از این فرقه به مخالفین علنی ان تبدیل نشوند و در بسیاری مواقغ موفق بودند ! مخالف اینها حامی رژیم اسلامی است یا اوسکول!

خلاصه کنم:

تب تبلیغ خجولانه از فرقه مجاهد در مواازات عروج قیام مردم در ایران را باید افشا کرد.دستش را برای مردم باز کرد.نه پهلویزم و نه مجاهدیزم نباید بعنوان الترناتیو رژیم اسلامیبه جامعه قالب شوند.وظیفه چپ و ازادیخواهی و سوسیالیزم خواهی است این بنجولها را افشا کند.با تمام قوا یک الترناتیو انسانگرا ازادیخواه و سوسیالیستی را به مردم معرفی کند.

نباید گذاشت این انقلاب بشود انقلاب ۵۷ و جامعه را به راستهای عقب مانده بدهند یا بخون بکشانند!

منابع بیشتر:

اسماعیل هوشیار: در این نظام مالی جهانی:

http://www.azadi-b.com/G/2018/06/post_354.html

اسماعیل هوشیار: رضا پهلوی و ابوعظای بی موقع:

http://www.azadi-b.com/G/2018/06/post_341.html