فراخوان به همه احزاب و سازمانها و منفردین چپ برای تشکیل شورای رهبری انقلاب

فراخوان به همه احزاب و سازمانها و منفردین چپ برای تشکیل شورای رهبری انقلاب

 

ازادیخواهان ، برابری طلبان و فعالین سوسیالیست و چپ!

سالها منتظر بودید و بودیم تا این لحظه ها برسد. سالها نظریه دادیم تئوری ساختیم فرمولبندی کردیم سخنرانی کردیم از انقلاب حرف زدیم از مداخله گری حرف زدیم با هم سر کلمات و جملات مشاجره کردیم انشعاب کردیم هم را به رژیم و راست و امپریالیزم نسبت دادیم خود را مرکز دنیا قرار دادیم و رفیق کنار دستی را کلاه بوقی هدیه دادیم!

مردم در ایران اینبار بنام نان بنام شادی بنام حق زندگی قیام کرده اند و لاشخورهای راست با فریاد “زنده باد رضا شاه” با پشتیبانی ترمپ و اراذل بی بی سی و سی ان ان دوباره دست اندر کار شده اند که این جنبش و قیام را که دارد خود را برای سرنگونی رژیم اماده می کند ، دوباره بدزدند و اخوندهائی را کنار بزنند و تاج بسر کنند و به ریش مکردم بخندند!

اونظرفتر رجوی و مریم بانویش خواب جمهوری دموکراتیک اسلامی می بینند و می خواهند ایران را لچک باران کنند ! مردم خسته از اخوندها را به دامن سینه زنی رجوی بیندازند!

هردوی اینها کنار ناسیونالیستها و عقب مانده های سیاسی که تا دیروز منکر انقلاب بودند حالا انقلابی شده اند و توی جمعیت مردم می لولند تا نادانیهای مردم را ابزار فریب و فروش بنجلهای خود کنند!

مدیای راست دارد ۲۴ ساعته کار می کند تا قیام مردم بر علیه رژیم اسلامی را در ایستگاه سرمایه داری به شکل دیگر نگه دارد و مردم عاصی از فقر و بیکاری را با وعده های پوچ به خانه بفرستد.

رژیم اسلامی اگر نتواند با سرکوب اینبار مردم را ساکت کند حتما تلاش خواهد کرد این حکومت را دوباره به راست دیگر تحویل دهد همانطور که رژیم پهلوی در اخرین لحظات ارتشش و دستگاه امنیتش را تحویل خمینی جانی داد تا انقلابیون را از دم تیغ بگذراند و بساط سرمایه داری ادامه یابد!

این واقعیات را خوب می دانید! کنار هم بگذارید و به مسئولیت خصیر خود بیشتر عمل کنید!

راستها بزودی اعلام دولت موقت در تبعید خواهند کرد و توی لابیهای حکومتهای سرمایه داری بدنبال سهم قدرت خواهند افتاد.این کاملا قابل پیش بینی است.

سوال من از همه شما چه در ایران و چه خارج ایران اینست که چپ در این میان قرار دارد چه کند؟

بازهم بدنبال رهبری فرقه ای خود در احزاب کوچک خود خواهید بود یا حصارهای خودساخته منیت را کنار می زنید و بالاخره اون بلوک چپ را که بتواند رهبری انقلاب ایران را بدست گیرد تشکیل می دهید؟

زمان را از دست ندهید.فرصت طلائی برای یک تجربه تاریخی بزرگ برای چپ فراهم شده.جشن توده ها و انقلاب در راهست!

همه شما چه در ایران و درون تشکلهای موجود و چه در خارج کشور کنار هم جمع شوید و سازماندهی فراسیاسی بلوک چپ را اغاز کنید.چپ باید حدالمقدور یک صدا شود و در هر جا سهم خود را بازی کند.

همه انها که الترناتیو سوسیالیستی دارند این جنبش را مال خود بدانند و از این زاویه به سازماندهی پله های انقلاب با هم یاری کنند! سهم چپ در این انقلاب تعیین کننده موفقیت انست!

زنده باد انقلاب! زنده باد راه حل سوسیالیستی برای وضعیت موجود!

سزنگون باد رژیم اسلامی و سرمایه داری در ایران!

سعید صالحی نیا

(*)سعید صالحی نیا:  پیش بسوی سازماندهی برای اعتصاب عمومی!

قدمهای بعدی اعتراضات در ایران،  چه باید باشد؟