جواب به مایک پنس

جواب به مایک پنس
معاون رئیس جمهوری ایالات متحدۀ آمریکا

کشور فلسطین متعلق به فلسطینیان است .
تمام مهاجرین غیر قانونی که با دروغ و ریا، فریب داده شده و به فلسطین آورده شده اند تا مستعمره ای نوین برای آمریکای صهیونیست در خاورمیانه ایجاد شود باید فلسطین را تخلیه کرده و به کشورهای خود یا به آمریکا بروند.
جهان مدافع قانون بربریت آمریکای صهیونیست نیست و هرگز کشوری به نام اسراییل را نمی شناسد.
آمریکا باید پای خلع سلاح هسته عمومی در جهان را امضاء کند و نقش آن به عنوان کلانتر جهان ، مسخره وغیر قابل پذیرش است. امروز جهان به رهبریت کلکتیو، جمعی نیازمند است.
آمریکا باید خاورمیانه را تخلیه کند و برود. علائق اش در خاورمیانه با خشم ونفرت جهانیان روبروست .
جبهۀ جهانی ضد امپریالیست
قدرت زنان
فرح نوتاش

VOA 1.12.2017
مایک پنس: پرزیدنت ترامپ به اسرائیل و جهان تعهد داد که نگذارد ایران اتمی شود

در سال ١٩۴٨ هنگامی که یهودیان استقلال دوباره کشور یهود را اعلام کردند و آن را «اسرائیل» نام نهادند، ارتش های هفت کشور عربی عمده به یک حمله جنگی دست زدند که با شکستآن ها به پایان رسید و برپایی کشور عربی در بخشی از این سرزمین منتفی شد.
مایک پنس در سخنرانی خود گفت: «اسرائیل برای حفط موجودیت خود به بیانیه یا قطعنامه نیازی ندارد، زیرا حق حیات آن یک امر مسلم و همیشگی است» و افزود: «هنگامی که اسرائیل با دست انسان ها بنا می شد، دشوار نیست که بتوان دست آسمانی را نیز در این سازندگی مشاهده کرد»
معاون رئیس جمهورى امریکا در ادامه سخنرانی گفت: «در دوران دولت کنونی،امریکا همیشه در کنار اسرائیل خواهد ایستاد و همانگونه که پرزیدنت ترامپ می گوید، اگر دنیا نمی داند، پس بداند که ایالات متحده در کنار اسرائیل ایستاده است».
مایک پنس در بخشی از سخنرانی خود به برجام نیز اشاره کرد و گفت: «در دوران ریاست جمهوری پرزیدنت ترامپ، ایالات متحده هرگز اجازه نخواهد داد کهایران جنگ افزار اتمی بسازد». او با لحن قاطعی افزوده گفت: «این تعهد مجدانه ما به شما اسرائیلیان و به مردم جهان است».
معاون رئیس جمهوری گفت که در ماه های اخیر دستاوردهایی برای پیشبرد روند صلح اسرائیلی – فلسطینی حاصل شده است و افزود: «پرزیدنت ترامپ خود را نسبت به حصول توافق صلح متعهد می داند». او خطاب به اسرائیل گفت: «در جایی که گذشت و سازش لازم باشد، می توانید اطمینان داشته باشید که پرزیدنت ترامپ هرگز امنیت کشور یهودی اسرائیل را وجه المصالحه قرار نخواهد داد»