تبلیغات مشمئز کننده مجاهدین بنفع خود از خانه خرابی و آوارگی مردم زلزله زده

تبلیغات مشمئز کننده مجاهدین بنفع خود از خانه خرابی و آوارگی مردم زلزله زده

تلویزیون ضد ملی و اسلامی لچک و چارقد مجاهدین با بوق و کرنا اعلام کرد که مریم رجوی یک میلیارد تومانی را که مردم در گلریزان (بخوانید سرو کیسه شدن سالانه) به تلویزیون این گروه کمک کرده اند به زلزله زدگان بخشیده اند و گفته شده خود اهدا کنندگان این مبلغ بروند و پولهایشان را به زلزله زدگان بدهند.

این موضوع از دو جنبه حساس و قابل بررسی است

بلحاظ تکنیکی و بلحاظ اخلاقی

به لحاظ تکنیکی:

یعنی پولهائی را که هنوز وصول نشده و در جیب مردم شاید در زیر آوار زلزله مدفون گشته است را مریم رجوی دستور فرموده اند که بروند و به خودشان یعنی زلزله زدگان بپردازند یعنی بخشش از کیسه خلیفه و دستور به امری واهی. یعنی تبلیغات هوائی بدون پشتوانه.

چندی پیش در مورد دست کردن مجاهدین در جیب مردم بطور سالانه برای گرداندن یک تلویزیون گروهی اذان و اقامه و سینه زنی حسینی ضد ایرانی نوشتم .

نوشته بودم پس از چهل سال هنوز مجاهدین نتوانسته اند در این تلویزیون خود کفا بشوند جای بسی تردید در کلیت گروهی ایجاد میکند که مرتب نغمه آلترناتیو بودن و رهبری مغز موشی و اسلامی و رفرندام رفرندام این است شعار مردم را هم دارد.

باید در زمینه کفایت رهبری گفت روزی که نکوست از بهارش پیداست. اگر پس از چهل سال هنوز برای چرخاندن یک تلویزیون به سرو کیسه کردن مردم مشغولید فردا چگونه اقتصاد کشور را بچرخ وا خواهید داشت؟

آخوند های جنایتکار از خمینی تا خامنه ای هم ادعای رهبری اسلامی بی کفایتی را داشتند که با رنگ و لعاب برق را مجانی میکنیم اتوبوس را مجانی میکنیم به این چیز ها قانع نباشید و نیز مبارزات ضد صهیونیستی و ضد امپریالیستی چهل سال بر اریکه قدرت اسلامی خون و جنگ و کشتار و زندان و اعدام تکیه زدند و چون کفایت نداشتند باید میکشتند و بحران میساختند و تبلیغات دروغین و جنگ راه میانداختند منطقه را برای اهداف ضد صهیونیستی و ضد یهودی و فاشیستی خود میلیتاریزه و ترور میکردند و دنبال بمب اتم و موشک دور برد میرفتند تا بتوانند بمانند.

سئوال مستقیم من از مریم رجوی و از مجاهدین این است؟ کفایت شما پس از چهل سال در چرخاندن یک تلویزیون گروهی اسلامی لچک و چارقد اُمل اذان و اقامه و سینه زنی ضد ایرانی حسینی کو؟

دیگر اینکه اگر شما یک میلیارد تومان از کمک های مردم را پس میزنید و به زلزله زدگان میدهید پس یعنی بدون این کمکها نیز چرخ تلویزیون میگشته ولی شما طبق رسومات سروکیسه کردن سالانه آخوندی اینبار هم بخطا دست در جیب مردم کرده بودید که این کار هم به لحاظ اخلاقی و هم به لحاظ سیاسی تکنیکی باید مورد عتاب قرار گیرد.

در زمینه اخلاقی:

اگر اخلاق در کادر تبلیغات و زیر مجموعه آن قرار گیرد باید فاتحه آن اخلاق را خواند و مریم رجوی گویا هیچ ابائی از این ندارد که حرمت جسد های زیر آوار مانده و آوارگی مردم شریف ایران را به بهای باد به غبغ یک میلیاردی انداختن بفروشد و آنرا در بوق تبلیغاتی به جهان فریاد بزند که این من بودم یک میلیارد از پولهائی که هنوز در دست من نیست را به زلزله زدگان بخشیدم ننگ و نفرت بر این تفکر ننگ.

گویا افرادی چندین میلیارد هم کمک نقدی کرده ولی کسی نامشان را نشنیده است و یا اینکه هر کس کمکی کرد باید آنرا مانند مغز موش اسلامی در بوق و کرنا کند.

حال انسان از این نوع سیاست های مشمئز کننده شمایان بهم مبخورد

تا دیروز سنت های ایرانی تشریح میکردند که افرادی که برای کمک به دیگران قدم پیش میگذاشتند شبها مخفیانه و بطوری که کسی متوجه هویت آنان نشود به کمک میپرداختند آیا رهبران مجاهدین مفهوم اخلاق را فهیده اند؟ همان اخلاقی که مردم ایران برای این رهبران حتی از ذکر نامشان در جلو جوخه های اعدام و در پیشگاه جلاد امتناع میکردند؟

نوید اخگر

شنبه ۱۸ نوامبر سال ۲۰۱۷ میلادی سوئد استکهلم