خواست و مطالبات زلزله زدگان را باید از حلقوم مفتخوران اسلامی بیرون کشید

خواست و مطالبات زلزله زدگان را باید از حلقوم مفتخوران اسلامی بیرون کشید

بعد از گذشت چند روز از واقعه زلزله در غرب کشور صدها تن جان خود را از دست دادند، هزاران تن زخمی و مصدوم و صدها هزار نفر بی خانمان شدند. این در حالی است که بازماندگان این فاجعه با حمایت، پشتیبانی و کمک و همیاری مردم توانسته اند از نیازمندیهای خوراکی، سرپناه، پزشکی و کمکهای انساندوستانه مردمی بهرمند شوند.

همانگونه که طی روزهای اخیر شاهد بودیم، حکومت جهل اسلامی نه تنها قدمی در کاهش این فاجعه انسانی برنداشت بلکه در مقابل هر گونه حمایت انسانی از طرف مردم برای کمک به زلزله زدگان به وحشت و هراس افتاد و مانع تراشی کرد. قربانیان زلزله اخیر قربانیان نظام اسلامی حاکم بر ایران هستند. با و بدون زلزله رژیم اسلامی عامل و مسبب اصلی در بوجود آوردن فقر، تباهی، ویرانی، قتل و کشتار شهروندان است.

افراد و شخصیتهای خوشنام و قابل اعتماد، تشکلها و نهادهای کارگری، اجتماعی و مستقل از دولت که در این مدت بطور شبانه روزی به کمک زلزله زدگان شتافتند همچنان میتوانند سازمانیافته، همصدا، متحد، خواست و مطالبات زلزله زدگان را به پرچم اعتراض علیه بی مسئولیتی حاکمان اسلامی تبدیل کنند.

مداوای مصدومین بطور رایگان، جبران خسارات جانی و مالی به بازماندگان زلزله در اسرع وقت، تامین سرپناه امن و استاندارد برای تمام بی خانمان ها، توجه ویژه به تمامی کودکان بخصوص کودکانی که والدین خود را از دست داده اند و بسیاری از خواستهای دیگر را باید فریاد زد و آنرا از حلقوم مفتخوران، قاتلان، دزدان و چپاولگران اسلامی بیرون کشید.

عبدل گلپریان

۲۷ آبان ۹۶

۱۸ نوامبر ۲۰۱۷