خطری بزرگ برای زنان و جوانان ایران

خطری بزرگ برای زنان و جوانان ایران

امروز، قاسم سلیمانی، فرمانده نیروی قدس سپاه در سخنانی به مناسبت «روز مساجد» نسبت به «کمرنگ شدن نقش مساجد در ایران» (۱) هشدار داد و گفت، همه ی دعوای ما با عالم غرب بر سر مسجد است که حیات دینی و سیاسی اسلام را بر عهده دارد. و تاکید کرد که: « ما در داخل با خطر فتنه مذهبی مواجه هستیم» که البته منظورش پشت کردن مردمان به مذهب و حکومت مذهبی ست. اما او در سخنانش به طور تلویحی دو موضوع را مطرح کرد که هر کدام از آن می تواند خطری بزرگ باشد برای ایران و ایرانی. اول این که او وظیفه مسجد را «تربیت نیروهای مدافع حرم»(۲) خواند. یعنی حالا که کسی در ایران علاقه ای به مسجد رفتن ندارد مساجد باید جایگاهی بشود برای آموزش های نظامی و تربیت نوجوان ها و جوان های جنگجو.

موضوع هراس انگیز دیگر این که ایشان تاکید کرده که این مساجد باید به هر قیمتی زنان را نیز جذب کنند و می گوید: «امام جماعت باید بتواند باحجاب، بدحجاب و بی‌حجاب همه را جذب کند. »

به این ترتیب پس از چهل سال که جمهوری اسلامی تلاش کرده زنان را به خانه ها براند، حالا چون نیاز به جنگجویان و البته شهدای بیشتری دارد می خواهد زنان و نوجوان های آن ها را به جبهه ها و به دامان مرگ بکشاند.

سخنان این فرمانده نیروی قدس نشان می دهد که جمهوری اسلامی برای اهداف مخرب و جنگجویانه خود و برای بقای خود حاضر است هر کاری انجام دهد حتی برای جذب نوجوان ها در مسجد اسلحه دست شان بدهد، و برای جذب زنان چادر از سرشان بردارد تا آن ها بتوانند به «لشگریان اسلام» بپیوندند و در سوریه و عراق بجنگند و احتمالا در کشورهای دیگر چون داعشیان دست به کشتار بزنند و کشته شوند.

یکشنبه ۲۰ اگوست ۲۰۱۷

۱- با خطر «فتنه مذهبی» در داخل مواجهیم

۲ـ « نیروهای مدافع حرم» به نیروهای شبه‌نظامی گفته می‌شود که توسط جمهوری اسلامی سازماندهی شده اند تا در جنگ سوریه شرکت کنند. نیروی قدس سپاه پاسداران وظیفه انتقال این نیروها به سوریه و فرماندهی آنان را بر عهده دارد