افزایش خطر جنگ و شعله های خشم انتقام

افزایش خطر جنگ و شعله های خشم انتقام

در ۲۷ ژوئن= ۶ تیر ، جیمز ماتیس  وزیر دفاع آمریکا ، نیات جنگ افروزانۀ آمریکا را در سوریه انکار کرد. در حالیکه واقعییت ها بطور روشن، خلاف ادعای اورا نشان می دهند.
حمله های پی در پی آمریکا به نیروهای دولت سوریه، معنای دیگری جز از مداخلۀ آمریکا بجای نیروهای نیابتی اش ندارد. ورود آمریکا به سوریه بدون اجازۀ دولت قانونی سوریه، برای اهدافی بغیر از مبارزه علیه تروریستها است.
حمله های اسراییل به موازات حمله های آمریکا به نیروهای دولتی سوریه، مبین روشن اجرای اهداف بیمار صهیونیست ها، برای خرد و شطرنجی کردن کشور های عربی است. با هدف گسترش مرزهای اسراییل، برای ایجاد اسراییل بزرگ و امپریالیست،  که بر کشورهای کوچک  قبیله ای اعراب حکومت کند. بر مبنای نظریه اودید بینون در کتاب ” یک استراتژی برای اسراییل  ۱۹۸۲ .
اگر چه دادگاه های آمریکا بر ممنوعیت ورود مسلمانان به آمریکا موافقت کرده اند ولی بطور مشمئز کننده ای، دراز کردن دست و پای آمریکا به ممالک اسلامی را آزاد گذارده اند.
نیکی هیلی نمایندۀ آمریکا در سازمان ملل، سوریه را برای بکار بردن سلاح شیمیایی تهدید می کند.
برای شروع بمباران سوریه، آنان نیاز به یک بهانه دارند. او اسرار به تأکید بر حملۀ شیمیایی آپریل ۲۰۱۷ دارد که کل آن بر پایۀ دروغ بنا شده بود و توسط همبستگی نیروهای جهانی همان زمان افشا شد.
هر آنچه که بود کار نیروهای اسد نبود. و مدارک به اصطلاح ارائه شده ، توسط مفسرین معتبر ساختگی شناخته شدند. از این رو آمریکا هرگز تحقیق نیروهای بی طرف را در این مورد نپذیرفته است. و نمایندۀ سازمان ملل، مسئول مأموریت ، خانم کارلا دل پونته، اظهار داشت که از سال ۲۰۱۳ سلاح شیمیایی در اختیار دولت سوریه نبوده است . پس اوباما و ترامپ، هردو دستهایشان آلوده به خون است.
نیکی هیلی مدام آن دروغ را در مقابل جهانیان تکرار و سوریه را بر مبنای آن  تهدید می کند.
یک زن باید کاملا بی عاطفه و بی قلب باشد که بتواند شغلی بعنوان دروغ گوی جنگ افروزان روانی صهیونیست امپریالیست را انتخاب کند. او حتا شایستۀ داشتن نامی به عنوان زن نیست.
و او، ادامه می دهد  که این هشدار شامل ایران و روسیه نیز می شود. و او فکر می کند ایران و روسیه فلج هستند و نمی توانند از خودشان دفاع کنند ویا قادر نیستند جنگ افروزان را تنبیه کنند.
قبل از اینکه کسی به این سناریو و تهدیدهای بیهوده در جهان عکس العمل نشان دهد، روزنامه های آمریکا ، واشنگتن پست و نیویورک تایمز اعلان کردند : ” یک بهانه برای حمله به سوریه است”.
بعد جیمز ماتیس با سری افتاده می آید که سوریه هشدارهای ما را جدی گرفته است و مواظب است !!
در جایی که ۲۸ ژوئن نیروهای دولتی سوریه گزارش کرده اند که در “درعا” تروریست ها در حال صحنه سازی یک حملۀ شیمیایی هستند. و در همان روز  ” بویینگ پوزیدون  پی+  ۸آ “آمریکا،  که مجهز به سیستم  شناسایی انفجار های هسته و تسلیحات شیمیایی است بر فراز سوریه دیده شده است.
که این، بیانگر آماده کرده صحنۀ شیمیایی تقلبی توسط آمریکا، برای توجیه بمبارانی که در پی آن می خواست اجرا کند می باشد.
مردمی که آگاه از تفکر بیمار صهیونیست ها ی مسلط بر ملت و دولت آمریکا پس از جنگ جهانی دوم هستند، امیدوار بودند که ترامپ با اختلاف دیدگاهی که دارد، شاید بتواند بر این استیلای صهیونیستی فائق آید. ولی آنان با خلق داستان دخالت روسیه در انتخابات ، توانستند بیشتر از هر رئیس جمهور دیگری ترامپ را به بند بکشند. حال او در چنگ آنان تمام استراتژی آنان را قدم به قدم پیاده می کند.
بهر حال او فاقد مهارت های لازم است که بتواند مستقل عمل کند.
آمریکا عربستان سعودی را انبار اسلحۀ خود کرده است.
آمریکا از داعش در افغانستان حمایت می کند.
آمریکا هزاران سرباز به افغانستان می فرستد.
نوکر آمریکا، عربستان سعودی، ایران را تهدید به جنگ می کند.
وزیر خارجۀ آمریکا اظهار داشته که به مخالفین درون ایران برای تغییر رژیم ایران کمک خواهد کرد.
ایران، تعدای از گروهای داعشی را  در شهر های مختلف  دستگیر کرده است. و انبار اسلحه کشف کرده است.
ولی پرتاب راکت های ایران به مواضع داعش در سوریه ، بعد از دو حملۀ داعش به ایران، آرامش اسرائیل را زدوده، چون بدین معنای است، که راکت های ایران قادر به رسیدن به اسراییل و تمام پایگاه
های آمریکا در خاور میانه می باشند.
ولی در میان تمام این فعالیت ها و رویدادهائی که در جهان در جریان است، از حقیقتی مهم غفلت شده و آن در سایه مانده است.
خشم انتقام ایرانیان، که شعله می کشد. صهیونیست امپریالیست آمریکا در کودتای ۱۹۵۳ ایرانیان را زخمی کرده است. آن زخم هنوز التیام نیافته و در حال خونریزی است. نفرت ایرانیان از آمریکا، آنان را
مشتاق انتقام می کند. و این بدان معناست که هر عضوی از نیروهای آمریکا و شرکا ، وارد ایران شود دیگر از ایران خارج نخواهند شد. آمریکا بطور کامل  خرد و اسراییل در هوا منفجر خواهد شد.
هر تغییری در رژیم ایران، از حقوق ملت ایران است حتا اگر هزار سال بطول انجامد. بی تفاوت از تمام
اختلافات، ایرانیان علیه آمریکای صهیونیستی و فرزندش اسرائیل، متحد خواهند شد.
قدرت زنان تا کنون بارها به مهاجرین غیر قانونی در فلسطین هشدار داده است و تقاضا کرده که فلسطین را فورا ترک کنند. حال خطر نزدیکتر شده است. رویاهای بیمار صهیونیستها برا ی اهراز تاج وتخت و امپراطوری بزرگ و غصب تمام خاورمیانه و سلطه بر جهان هرگز به عمل در نخواهد آمد. آن ها چون هزاره های قبل، بازنده خواهند شد.
جواب به اظهارات نتان یاهو علیه ایران:
نه آقای نتان یاهو،
شما قبل ازایرانیان در ایران نبوده اید. دین شما “جهودیت”  ۴۰۰۰ سال از میتراییسم و ۱۵۰۰ سال از آئین زرتشت جوان تر است.
تئوری ورشکسته و مصیبت آفرین تئودور هرتصل ، که فقط بر کمیت های ملل تمرکز کرده و توان دیدن کمییت های ملل نبوده قادر به ایجاد یک ملت نبوده است و فقط آش درست کرده است. آن هم آش شله قلمکار. بسیاری از جهودان آلمان و روسیه که دارای هوش ومهارت کافی بودند توانستند آن را درک کنند . آن ها فلسطین را برای فلسطینیان گذاردند و رفتند. و شما با چسب تمام حقه های استعماری ، گردآورده از هزاره ها،  قادر به فریب و چسباندن آنان به اسراییل  نبودید.
****

دولت آمریکا باید از خود شخصیت نشان دهد و نگذارد بیش از این او را به بردگی بگیرند. علائق هر کشور درون مرزهای خود است. مردم جهان علیه مقاصد استعماری مقاومت می کنند.
در تمام سال هایی که آمریکای بربر و شرکا، غنائم افغانستان را به تاراج برده اند،  نگاه به شرایط فقیرانۀ مردم افغانستان بکنید.
در این برهه، ملت آمریکا، نیاز به متشکل شدن علیه رژیم منفور صهیونیستی آمریکا دارد .
حملات اخیر آمریکای صهیونیستی و فرزندش اسراییل به نیروهای دولت سوریه هدف و عزم آنان را آشکار کرده است: تخریب خاور میانه،   تملک منابع جهان،    سلطه بر جهان  با ایدئولوژی و طر تفکر صهیونیسم.
بنابراین، دفاع از فلسطین نه تنها نشان همبستگی با فلسطینیان است بلکه دفاع از شرافت و وقار انسان بر روی زمین نیز هست. قبول دو حکومت در فلسطین به معنای قبول یک جای پا برای یک هیولایی که می خواهد در خاور میانه بر اعراب حکومت کند  وسپس سلطه بر کل جهان داشته باشد. از ناتو برای رسیدن به این هدف سوء استفاده می شود.
اتحادیه اروپا باید ناتو را ترک کند و یا آمریکا را از آن بیرون بیاندازد.
زنده باد همبستگی ملل جهان . زنده باد همبستگی جهانی ملل علیه امپریالیسم ،صهیونیسم و تمامی جنبش ها و حکومت های مذهبی.
فلسطین متعلق به فلسطینیان است. سوریه متعلق به سوریه ای ها ست.
آمریکا- ناتو از سوریه خارج شوید
علیه جنگ متحد شویم
Womens-power.farah-notash.com
www.farah-notash.com
Women’s Power