موشک عمه سکینه !

سپاه پاسداران حکومت اسلامی ایران اعلام کرد مقرفرماندهی داعش در سوریه را از کرمانشاه با موشک عمه منهدم کرده است . سپاه خیلی قاطعانه گفت : حکومت اسلامی ما جواب ترقه بازی را با موشک میدهد ، این به موشک عمه معروف است وای به روزی که از موشک مادر استفاده کنیم که مادر داعش در نصف روز به عزاش میرود ! سیستم اسلامی حاکم درایران ظاهرا فراموش کرده است که صورت مسئله اصلی داعش نیست و راه حل هم موشک نیست . صورت مسئله اصلی نسخه اقتصادی غرب در خاورمیانه بزرگ است و راه حل هم جدیت عملی در مسیر برجام است و قبول تمام تبعات سیاسی واجتماعی آن . روزی که غرب مطمئن شود این سیستم ظرفییت وتوانایی چرخش را دارد داعش از ۱۰۰ کیلومتری نگاهش هم نمیکند . ظاهرا یادشان رفته که علت ظهور داعش در خاورمیانه از ابتدا چه بود و چگونه … !؟ اگر سیستم حاکم در ایران توان چرخیدن نداشته باشد ، بدون تردید غرب توان و تجربه لازم را دارد .

خامنه ای در واکنش به اظهارات اخیر مقامات آمریکایی در باره ضرورت انتقال قدرت در ایران گفت : دولتمردان آمریکا از ابتدای پیروزی انقلاب همواره به دنبال تغییر نظام جمهوری اسلامی بوده اند اما هیچ غلطی نتوانسته اند بکنند …. این افراد مثل کسانی که تازه وارد عالم چاقوکشی شده‌اند این چاقوکشان تازه‌کار بی‌تجربه که به هرجایی که می‌رسند یک نیش چاقویی می‌زنند نمی‌فهمند که دارند چکار می‌کنند تا هنگامی که تو دهنی بخورند، آن زمان متوجه خواهند شد، حساب و کتاب چیست ! جمهوری اسلامی مستحکم و با اقتدار کامل ایستاده و دشمنان نمی توانند به ملت ایران سیلی بزنند بلکه ملت به آنها سیلی خواهد زد…. !

این سخنرانی برای من قابل درک نبود پس دست به دامن گوگولی شدم و متن صبحت خامنه ای را دادم تا دلیلش مشخص شود . گوگولی هم مقداری گشت تا بالاخره جواب داد : آقا مالیدن !

صحبتهای ولی فقیه چند روز بعد از مواضع استراتژیک وزارت خارجه آمریکا زریده میشود . رکس تیلرسون، وزیر خارجه آمریکا چند روز پیش در کمیته روابط خارجی مجلس نمایندگان گفت ، سیاست ایالات متحده پشتیبانی از عناصری در داخل ایران است که به تغییر مسالمت‌آمیز این حکومت منجر شود …. یعنی کلا تهدیدی جدی برای نظام وجود ندارد . پس ولایت فقیه با خیال راحت هرچی بخواهد پارس کند . بعد از اشغال عراق توسط آمریکا چند بار از همین مقامات حکومت اسلامی ایران دعوت شد برای مذاکرات مستقیم در عراق ! عالیجنابان ناز کردند ، طفره رفتند و شیطان بزرگ را زدودند…تا اینکه صبر همین گُنده لات دنیا تمام شد ، وزیر دفاع وقت آمریکا بروی ناو هواپیما بر کُتش را درآورد و خیلی بی تعارف خطاب به حکومت اسلامی ایران فریاد زد برای مذاکره میایید یا بیاییم ؟ فردایش هیئتی با عجله جهت مذاکره با شیطان بزرگ در بغداد بود از لاریجانی دلیل پرسیدند : جواب داد هرجا منافع نظام چیزی ایجاب کند همان کار انجام میشود ! گوگولی در آخرش نوشت : اگر تهدیدی جدی باشد و گُنده لات دنیا بند پوتینش محکم و فانسخه اش بسته شود ، مقام عظما عادت ندارد هر غلطی بکند ! این نظام اسلامی حاکم در ایران دست پخت سیاستهای غرب در ۴ دهه پیش در ایران و خاورمیانه بود و هنوز همین است . عظما این را خیلی خوب میداند….

سناتور مک‌کین نماینده کاخ سفید : تغییر نظام سیاسی در ایران حیاتی و همزیستی را استاد میکند . یکی از قدیمی‌ترین تمدن‌های جهان، زمان آن رسیده است که وارد قرن ۲۱ شود. همزیستی سیاسی مک کین و پهلوی و رجوی….مثل درختی چند بُعدی است. بقیه هم سُماق بمکن….

برگزاری کنفرانسِ «قانون اساسی نوین سلطنتی » به میزبانی « رضا پهلوی » و دعوت رسمی کنگره آمریکا در محل کنگره ایالات متحده برگزار شد . در این مراسم وزین که با همت امیر عباس فخرآور « خایه مال صغار » به نحو شایانی برپا شد بار دیگر ثابت شد که بین تاج و عمامه تفاوت هست ! جاوید شاه و صلوات….

۱۹٫۰۶٫۲۰۱۷
اسماعیل هوشیار