آیا نپذیرفتن برجامهای بعدی جنگ در تقدیر رژیم را در تهران سبب خواهد شد؟

آیا نپذیرفتن برجامهای بعدی جنگ در تقدیر رژیم را در تهران سبب خواهد شد؟

برخلاف گفته های رژیم و استراتژی جنگی آخوند ها در خاورمیانه که

میگویند ما در سوریه و یمن و در پایتخت کشور های دیگر میجنگیم که در تهران نجگیم آیا نپذیرفتن برجامهای دو و سه و چهارم خطر جنگ را در تهران در تقدیر رژیم قرار نمیدهد؟

پس از ریختن سیمان در حلقوم برجام یک و مسدود کردن راه نفوذ ولی فقیه به بمب اتم و نوشیدن جام زهر اتمی توسط خامنه ای با یک نرمش ذلیلانه و سینه خیز رفتن تا کاخ سفید و رسیدن به محضر شیطان بزرگ و غرق کردن رفسنجانی و ایده اش که میگفت انرژی هسته ای راز بقاء ماست در جامی پر از می نرمش قهرمانانه و تبدیل کردن این راز بقاء به طناب داری که وعده آنرا ما سالیان قبل به رژیم داده بودیم و رسیدن به برجام دو و سه و چهار رژیم را در بن بست سرنگونی قرار داده است که نه راه پس دارد یعنی باز گشت به مواضع قبل از نوشیدن جام و نه راه پیش یعنی دست کشیدن از جنگها و کشور گشائی های خاور میانه ای و موشکهای انبار شده اش و نه پایان دادن به نقض حقوق بشر حذف ولایت فقیه و رسیدن به دمکراسی.

راز بقاء رژیم جمهوری اسلامی انرژی هسته ای بود که در برجام یک همراه رفسنجانی غرق شد برجام دو یعنی دست کشیدن رژیم از حشد الشعبی یعنی دست کشیدن از حزب الله لبنان و دست کشیدن از ده ها گروه ریز و درشت تروریستی اسلامی که رژیم در کشور های خاور میانه بوجود آورده است برجام دو یعنی پایان دادن به دخالت در عراق و افغانستان یعنی دست کشیدن از مسیری که ولی فقیه از تهران تا بغداد تا سوریه و لبنان برای همسایه شده با اسرائیل برقرار کرده است برای ریختن یهودیان به آب دریا، فکر میکنید که رژیم اسلامی به سادگی در کنار مردم قرار گیرد که شعار نه غزه نه لبنان جانم فدای ایرن را میدهند؟

برجام سه یعنی از بین بردن موشکهای انبار شده رژیم و برجام چهارم یعنی منحل کردن ساختار فقاهتی و تن دادن به یک دمکراسی مردم سالار آیا فکر میکنید رژیم بدون جنگ در تهران و گسترش تروریسم در دیگر نقاط جهان تن به این نرمش قهرمانانه خواهد داد؟ یا صبر خواهد کرد تا در ضعیف ترین نقطه سیاسیش تن به شکست دهد همانطور که در جنگ ایران و عراق یا در زهر خوران اتمی بنمایش گذاشت؟ یا اینکه ادمنستراسیون پرزیدنت ترامپ و وزیر امور خارجه اش رکس تیلرسون به مواضع اوبامائی و مماشات با رژیم علی خامنه ای باز خواهند گشت؟

نوید اخگر

یکشنبه ۱۸ ماه جون سال ۲۰۱۷ میلادی

سوئد استکهلم