درماندگی اصلاح طلبان کرد پیرامون نمایش انتخاباتی

روز شنبه ۲۳ اردیبهشت ماه، ۱۹ تن از نمایندگان جمهوری اسلامی مجلس از کردستان و ارومیه اعلام کردند که، “از کاندیداتوری حسن روحانی “با توجه به شکستها و پیروزیهایش” برای چهار سال دیگر در مقام ریاست حمهوری حمایت خواهند کرد”

این اولین بار نیست که نمایندگان کاسه لیس جمهوری اسلامی مجلس از کردستان و ارومیه برای بقای حکومت اسلامی سینه چاک میکنند. از ابتدای ظهور دایناسورهای اسلامی حاکم بر ایران و متعاقب آن بروز پدیده ای بنام اصلاح طلبان حکومتی، این طیف در قامت “جبهه متحد کرد” یا در پز “اصلاح طلبان کرد در مجلس” و با دیگر اسامی مختلف، مدام سرسپردگی خود به نظام اسلامی، قوانین ارتجاعی و ضد انسانی این رژیم لبیک گفته اند. هر چه باشد این طیف جیره خوار و مفلوک از سوی حسن روحانی مدال “نخبگان کرد” را دریافت کرده اند و باید برای بقای رژیم اسلامی “نخبگی در بقای توحش و بربریت اسلامی” را باز هم به اثبات برسانند.
مردم شهرهای کردستان، ارومیه و مردم دیگر شهرهای ایران این طیف، جماعت و مدل های دیگر از این جنس در چهارگوشه کشور را بخوبی میشناسند. بقای این داروسته ها بنام اصلاح طلب از نظر ما و مردم عمری به قدمت جمهوری اسلامی دارند و پایان دوران خدمت گذاری آنان به جنایتکاران حکومت اسلامی مصادف با پایان عمر جمهوری اسلامی است.
اما کور خوانده اند. میزان خشم و تنفر مردم شهرهای کردستان از این جماعت نیز مترادف با خشم و انزجار سراسری مردم از پیکره و کلیت نظام اسلامی است. مردم بخوبی میدانند که بجز جیره خواران حکومتی کسی برای این فراخوان ها تره هم خورد نخواهد کرد.
افلاس و نا امیدی طیف نمایندگان موسوم به اصلاح طلب جمهوری اسلامی در مجلس تحت عنوان “اصلاح طلبان کرد” آنجا نمایان تر میشود که در این دوره از مضحکه انتخابات پشتوانه احزاب اپوزیسیون قومی، شاخه های احزاب دمکرات کردستان ایران و دیگر قوم پرستان کرد را فعلا تا اطلاع ثانوی از دست داده اند و از اینکه این احزاب با دوختن چشم امید به ترامپ، آل سعود و بارزانی، اصلاح طلبان کرد مجلس را تنها گذاشته اند قدری در نا امیدی بسر میبرند.
مردم آزادیخواه و برابری طلب شهرهای کردستان از همان روزهای اول ظهور پدیده ارتجاع اسلامی و ضد انقلابی خمینی، به این حکومت نه گفتند، در مقابل توحش ضد زن و ضد انسانی این حکومت ایستادند. بعد از گذشت نزدیک به چهار دهه از موجودیت بختک اسلامی که زندگی جامعه ای هشتاد میلیونی را به تباهی کشانیده است، این بار تنها مردم شهرهای کردستان نیستند که به حکومت اعدام، فقر، کشتار و بی حقوقی باز هم نه بزرگی را تحویل خواهند داد بلکه مردم سراسر کشور نیز محکم تر از دوره های گذشته و با عدم شرکت در نمایش انتخاباتی باندهای مختلف حکومت اسلامی به این نظام سراپا فاسد و دزد نه محکم تری خواهند گفت.
وحشت و هراس ولی فقیه از بروز اعتراضات توده ای، همراه با آماده باش نیروهای سرکوب و اینکه اینبار هم بلکه شانس بیاورند و جان سالم از معرکه بدر ببرند گویای درماندگی، ولی فقیه، آیت الله های مفت خور، سران نظام و جناحها، اصلاح طلبان کرد و غیر کرد و کاندیاتورهای آدم کش آن است.
در فضای مملو از اعتراضات و نارضایتی های گسترده اجتماعی، مردم شهرهای کردستان و دیگر شهرهای ایران میتوانند و قادر هستند این نمایش را به عکس خود تبدیل کنند. کسی چه میداند شاید بر بستر مضحکه انتخاباتی رژیم اسلامی استارت خیزش انقلابی مردم برای سرنگونی نظام اسلامی زده شود.

۲۴ اردیبهشت
۱۴ مه ۲۰۱۷