چگونه به خدا نزدیک شوید ؟

دونالد ترامپ در دیدار با رئیس جمهور چین و خوردن کیک شکلاتی چنین گفت : ما داشتیم کیک شکلاتی میخوردیم که ژنرالها آمدند و گفتند حاضر به شلیک هستند ، منم گفتم بزنید و اینجوری شد که ۵۹ موشک به عراق شلیک کردیم…لامصب عجب کیکی بود….
خبرنگار : ولی موشکها به سوریه زده شد….
ترامپ : برای من فرقی نمیکنه موقع خوردن کیک ، سوریه و عراق تفاوتی ندارند یه ضرب شستی میخواستیم نشون بدیم که دادیم…همون موقع آزمایش مادر بمبها توی افغانستان هم داستان همین بود من ۱۵۰۰ قایق جنگی تندرو هم برای افغانستان فرستادم…
خبرنگار : ولی افغانستان که مسیر آبی ندارد و قایق جنگی بدردش نمیخورد….
ترامپ : بله این را بعدا فهمیدم و قایق های جنگی حالا توی خشکی منتظرند تا آبهای گرم اقیانوس هند گسترش پیدا کنند…
خبرنگار : چرا این حمله موشکی را به اروپا اطلاع ندادید ؟
ترامپ : به رئیس جمهور چین همون موقع گفتم….
خبرنگار : ولی چین اروپا نیست ها….
ترامپ : ولی عجب کیکی بود….بوی تند شکلات و باروت و خون…نزدیکی به خدا چیه ؟ خود خدایی کردنه

………………………

ماری لوپن در رای‌گیری روز یک‌شنبه با تفاوتی اندک بعد از رقیب خود «امانوئل مَکرون»، رهبر حزب میانه روی «به پیش»، به دور دوم انتخابات ریاست‌جمهوری فرانسه راه پیدا کرد. برپایه برخی نظرسنجی‌ها، آقای مکرون تا کنون موفق شده با تفاوتی ۲۴ تا ۲۸ درصدی، رای‌دهندگان بیشتری را برای مرحله بعدی انتخابات با خود همراه کند . دور دوم انتخابات ریاست‌جمهوری فرانسه ۱۷ اردیبهشت برگزار می‌شود.داشاق نیوز معتقد است هرکسی در کاخ الیزه برمبد فرق کیفی با دیگران ندارد….فقط به خدا نزدیک میشود ! داشاق نیوز نوشت : پیش بینی می‌شود نتیجه نهایی انتخابات فرانسه بر مسائل مختلفی از جمله آینده اتحادیه اروپا ، ناتو و روابط غرب با روسیه ، افزایش حقوق کارگران ، پایان بحران بیکاری ، پایان جنگ سوریه ، پایان بحران محیط زیست ، بسته شدن سوراخ اوزون ، خوشبختی مردم فرانسه ، بعدش خوشبختی تمام اروپا….

در تایلند شاخه ای از مذهبیون وجود دارد که دادن سرویس سکسی ( زن ومردفرقی نمیکند ) عبادتش است ، آنها واقعا معتقدن برای نزدیک شدن به خدا فقط باید داد … شاخه دیگری از مسیحیت معتقد است برای نزدیک شدن به خدا مصرف ماری جوآنا موثرتر است !

هیئت های اقتصادی نظرشان فرق میکند . فلان کشور آقریقایی مدتی پیش وارد ایران اسلامی شد وابتدا به زیارت میله های آهنین رفت . هیئت مزبوردر عمرش اولین بار است که متوجل شده ، دست کشیدن به میله های قراضه در نوع قرار داد تاثیردارد. بعد از زیارت آهن ها ی قراضه قراردادهای توپولی با حاکمان اسلامی امضاء میکند . اینها از پوتین تقلید میکنند که قرآنی به ولایت فقیه هدیه داد و تا آخر دنیا با خیال راحت میمالد در آقا…این صحنه البته جدید نیست . در داخل سیستم هم هر کسی پیشانی سیاه از سجده را نشان بدهد در تمامی مراحل مشکلات مادی به جیک ثانیه حل میشود…سیستم ولایت فقیه به خوبی آگاه است که مهمان خارجی به خاطر قراردادهای اقتصادی به میله های زنگ خورده مقدس دست میکشد و به تخمش هم نیست که کی آنجا خاک شده است ، مقامات حکومت اسلامی هم به خاطر مسائل اقتصادی و مادی پیشانی سیاه میکنند….ولی سیستم ولایت فقیه مثل بیماری است که بدون این رنگ کاری ها میمیرد، بمال بمال اسلامی فرهنگش شده است . دنیا میمالد درشان و آنها میمالند در ملت….

البته من شخصا در موارد تخصصی نمیتوانم نظر بدهم که برای نزدیکی به خدا سکس بهتر است یا ماری جوانا و یا دادن رای….ولی فکر میکنم که سکس و ماری جوانا هزار برابر بهتر است از نگاهی مالیخولیایی و دست کشیدن به آهن قراضه های مرقد فلانی و یا ریختن دبه های گلاب روی میله های موسوم به ضریح جهت گند زدایی از امامان….و حتی درخواست سرنگونی حکومت اسلامی از همان آهن قراضه های زنگ زده….

با همین تفکر و فرهنگ جامعه …. امام خمینی حداقل ۱۰۰ سال جامعه ایران را به عقب کشید !

اسماعیل هوشیار
۲۸٫۰۴٫۲۰۱۷

www.tipf.info