معامله های آپریل زیر شمشیر داموکلس

صدر اخبار در اوائل آپریل ، بازپرسی کنگرۀ آمریکا از میشل فلین در مورد ارتباط او با روسیه بود.
در تحلیل های بسیاری خاتمۀ ریاست جمهوری ترامپ بعد از این ملاقات پیش بینی می شد.
میشل فلین حضور در کنگره را ، به تضمین امنیت خود مشروط کرد. ترامپ پیشنهاد کرد که فلین تقاضای قانونی برای آن کند.
در سوم آپریل استیو بانون ،استراتژیست (متفکر و برنامه ریز) دولت ترامپ که از ابتدای مبارزات انتخاباتی ترامپ ، به ترامپ کمک کرده بود اخراج شد.
چهارم آپریل آغاز بازی دروغین بمباران شیمیایی در سوریه بود. رسانه ها بصورت گسترده از حملۀ شیمیایی اسد به مردم خویش در استان ادلب سوریه ، روستای خان شیخون خبر دادند و عکس های بسیاری از کودکان مسموم شدۀ سوری در رسانه ها چاپ و درج شد.
در پنجم و ششم آپریل ، السیسی و شاه عبداله دوم به ملاقات ترامپ در کاخ سفید رفتند.
و در هفتم آپریل ۵۹ راکت کروز (۶۰ میلیون دلار) از ناو جنگی آمریکا به پایگاه هوایی سوریه در استان حمص ، شلیک شد. با ادعای اینکه، انبار تسلیحات شیمیایی سوریه در انتقام کودکان سوریه مورد هدف قرار داده شده است. ۲۰% از پایگاه تخریب شد ولی هیچ نشانی از پخش گازهای شیمیایی در محل مشاهده نشد.
ترامپ از تمام ملل مترقی جهان، تقاضای پیوستن به جنگ علیه اسد کرد. واینکه، اسد باید برود.
مثلث نحس (ترکیه، اسراییل و عربستان سعودی ) شروع به کف زدن کردند. و تمام نوکران صهیونیست امپریالیست های آمریکا ، برای ابراز وفاداری خود به اربابشان، شروع به تکان دادن دمشان کردند.
و سپس نیروهای جهانی همبسته با سوریه ، اقدام به ارائۀ اسناد و شواهد علیه کلاه خود سفید ها به انترنت کردند. (کلاه خود سپید ها، نیروهای امپریالیستی اند، که بعنوان کمک ، مسئول خرابکاری های مورد نیاز صهیونیست امپریالیست ها هستند.) آنان با تزریق مواد شیمیایی مستقیم به قلب کودکان دزدیده شده از روستای خان شیخون، اقدام به صحنه سازی به عنوان حملۀ شیمیایی کرده اند.
۸ آپریل خانم کارلا دلا پونته مسئول سازمان ملل در سایت گلوبال ریسرچ اعلان کرد:
واشنگتن از شورشیان سوریه ، که سلاح شیمیایی سارین را بکار برده اند حمایت می کند.
واشنگتن دروغ می گوید.
رسانه ها دروغ می گویند.
ترامپ و اوباما، هر دو دستهایشان خونین است.
واشنگتن پرچم دروغین بمباران شیمیایی توسط دولت سوریه را ، برای موجه جلوه دادن حملۀ غیر قانونی خود به سوریه بدست گرفته است.
در سال ۲۰۱۳ سازمان ملل گزارش کرد که شورشیان سوریه ، تسلیحات شیمیایی علیه نیروهای دولتی سوریه بکار برده اند. و ادعای واشنگتن را که بشار اسد، سلاح شیمیایی علیه مردم خود
بکار برده است را رد کرد.
سازمان ملل اعلام کرد که گروهای وابسته به القاعده توسط اتحادیۀ نظامی غرب (ناتو) مجهز به این سلاح شده اند. و طرز بکار گیری آن را توسط پنتاگون آموزش دیده اند.
و سازمان ملل اعلان کرد : واشنگتن که از شورشیان ، علیه دولت سوریه در بکار گیری این سلاح شیمیایی حمایت می کندمسئول این جنایت عظیم علیه بشریت است.
شواهد بدست آمده از مصدومین و کادر پزشکی ، حاکی از بکار گیری گاز سارین مخرب اعصاب، بوده است.
در مقابل طرح پیشنهادی شورای امنیت سازمان ملل برای تحقیق ، اسد با تحقیق یک گروه بی طرف موافقت کرد. اسد بطور کلی منکر بکار بردن تسلیحات شیمیایی شد. و اضافه نمود که این صحنه سازی های دروغ برای ممانعت از توافق صلح انجام می گیرد.
در ۹ آپریل، آمریکا برای فائق آمدن به این رسوایی جهانی، سعی در پوشاندن گند کاری هایش با خرابکای تازه کرد. به بهانۀ جنگ با داعش بزرگترین بمب خود را (بمب مادر ) بروی کوه پناهگاه داعش در افغانستان انداخت. به قول ایرانی ها “کوه موش زایید “. فقط ۳۶ نفر
با یک بمب ۱۶ میلیون دلاری کشته شدند. حامد کرزای رئیس جمهور سابق افغانستان شدیدا به این حمله اعتراض کرد که آیا، خاک این کشور اینقدر بی ارزش است که بمب دو سال در انتظار آزمایش را، در اینجا آزمایش می کنند؟ سپس آمریکا شروع به تهدید کرۀ شمالی کرد و بعد تبریک برای پیروزی اردوغان در انتخابات قلابی گفت و حالا هم مشغول تهدید ایران و.. در جایی که اسراییل همچنان مشغول بمباران سوریه است.
اما در این میان موضوع میشل فلین و کنگره در سکوت فراموش شد.
معامله های آپریل ، پایان تمام وعده های انتخاباتی خارج از کشور ترامپ، همراه با اخراج استیو بانون و ادامۀ همان سیاست های صهیونیست امپریالیستی آمریکا، مثل : اسد باید برود ، دستگیری موسس ویکی لیکس و ایران و بقیه …
بودن یا نبودن … مسئله این است.
بعنوان رئیس جمهور، یک نوکر مطیع در زیر شمشیر دموکلس ( رابطه با روسیه) بودن و فرمان از صهیونیست امپریالیست ها بردن و حضور انگل وار آنان را گسترش دادن یا واقعیت ها را به جهان گفتن و برای حق و انسانیت مبارزه کردن؟
جهان مبارزین را محترم می دارد.
آپریل همچنین شاهد ارائۀ شکوائیه ۲۰۰ نفر از بازماندگان قربانیان برجهای دوقلو ، علیه عربستان سعودی به دادگاه بود. قبلا عربستان اعلام کرده بود که اگر شکایتی برای دعوی غرامت صورت گیرد حقیقت را خواهد گفت.
حقیقتی که قبلا افشاء شده است. آمریکا برای ورود به افغانستان و تاراج غنایم آن (اورانیوم) خود طراح حمله علیه مردم خویش در ۱۱ سپتامبر ۲۰۰۱ بود. و در ۲۰۱۷ هنوز ۸۰۰۰ سرباز در افغانستان دارد و ثروت افغانستان را مجانی برده و می برد. چطور از رژیم آمریکا که برای کشتن مردم خویش شک نمی کند ، باید انتظار داشت به کودکان سوریهای رحم کند؟
مردم جهان همبستگی صمیمانۀ خود را با قربانیان سوریه نشان دادند . و با ارائۀ اسناد در انترنت نشان دادند که کودکان دزدیده شده از روستای خان شیخون قربانیان صحنه سازی حملۀ قلابی شیمیایی آمریکای صهیونیست شده اند. این کودکان، قربانیان طرح آمریکا برای طرد اسد بودند ولی آمریکا نتوانست مردم جهان را تحمیق کند.
۶۰ میلیون دلار توسط اتحادیۀ اعراب،برای راکت ها کروز آمریکا پرداخته شده است. ولی برای کشتار آن کودکان مظلوم و ۹ عضو ارتش کشته شده و ۲۰% خسارت وارده به پایگاه ، آمریکا باید به سوریه غرامت بپردازد. و این فقط غرامت حملۀ آپریل آمریکا به سوریه است و شامل ضایعات ایجاد شده توسط اسراییل اش نمی شود.
اسد رئیس جمهور سوریه است. تنها مقامی که می تواند به او بگوید که برود،مردم سوریه از طریق آرائشان هستند. امپریالیسم آمریکا تا به حال باید فهمیده باشد که دورانش بسر رسیده است. مردم جهان علیه حرص بربرمنشانۀ آن مقاومت می کنند. حق و حقوق آمریکا درون کشورش است و نه در جاهای دیگر.
سئوال این است : ارجحیت این رژیم زشت ، ضد انسانی و بربر در چیست که مجاز به داشتن تسلیحات هسته ای است و دیگران خیر؟ امپریالیسم آمریکا کشور ها را بی دفاع می خواهد تا هروقت بخواهد ، بتواند به اموال ملل دست درازی کند. کرۀ شمالی ، مثل تمام ملل دیگر حق دارد برای دفاع از خود در مقابل این هیولای وحشتناک امپریالیسم آمریکا ، خود را به سلاح هسته ای مجهز کند.
آیا ما باید تفهیم شویم که کشورهای ۵+۱ ، که معاهدۀ منع گسترش سلاح های هسته ای را امضاء کردند ، همچنین توافق کردند که آزادند هر وقت که بخواهند ، به هر کشور دیگر که بخواهند، حمله کنند و به اموال ملل دست درازی کنند؟
ما مدافع خلع سلاح هسته ای عمومی در جهان هستیم
و نه خلع سلاح کشور ها بصورت منفرد.
زنده باد همبستگی جهانی با مردم و حکومت قانونی سوریه
زنده باد همبستگی جهانی با فلسطین
womens-power.farah-notash.com
www.farah-notash.com
Women’s Power