لات‌های طرفدار امام حسین و امام خامنه‌ای و امام البغدادی یکدیگر را تهدید می‌کنند!

لات‌های طرفدار امام حسین و امام خامنه‌ای و امام البغدادی یکدیگر را تهدید می‌کنند!

«داعش» روز یک‌شنبه ۵ فروردین ۱۳۹۶ – ۱۶ مارس ۲۰۱۷، با انتشار ویدئویی به زبان فارسی، رسما حکومت اسلامی ایران را تهدید کرد. به‌نظر می‌رسد این اولین ویدئو رسمی منتسب به داعش علیه ایران باشد که به‌مدت ۳۷ دقیقه منتشر شده و در آن حداقل سه نفر علیه ایران سخن می‌گویند.
تلاش شده است که هر یک از این افراد نماینده‌ای از یکی از «ملیت‌ها» در ایران بوده و فرد اول موسوم به «ابو فاروق الفارسی» نماینده فارس‌زبان‌ها، فرد دوم موسوم به «ابو مجاهد البلوشی» نماینده بلوچ زبان‌ها و فرد سوم موسوم به «ابو سعد الاحوازی» نماینده عرب‌زبان.

ویدئو با ارائه اطلاعاتی از تاریخ سرزمین کهن «ایران» و امپراتوری «فارس» آغاز می‌شود تا دوره صفویه و بعد از آن پهلوی و سرانجام حکومت اسلامی ادامه می‌یابد.
داعش در این ویدئوکلیپ که انتشار آن را به آن‌چه «ولایت دیاله»‌(شرق عراق نزدیک مرز غربی ایران) منتسب می‌داند، صرفا اهل سنت ایران را هدف قرار داده و تلاش می‌کند مردم اهل سنت را به آن‌چه «جهاد» می‌خواند به ایجاد ناامنی در ایران دعوت کند.
داعش در این ویدئو می‌گوید که حکومت ایران همیشه در حال کشتار اهل سنت است و اهل سنت باید برای احقاق حقوق خود فرصت را از دست ندهند و با جمع‌آوری سلاح، انبار و توزیع آن علیه حکومت ایران وارد اقدام مسلحانه شوند.
این گروه تروریستی اسلامی با به نمایش گذاشتن تصاویری از نمایندگان اقلیت‌های دینی و مذهبی در مجلس شورای اسلامی و حتی علمای اهل سنت در ایران آنان را کافر و مرتد توصیف می‌کند که در حال همکاری با «حکومت رافضی ایران» هستند.

گزارشگر این ویدیو می‌گوید که جمهوری اسلامی با طرح شعارهای ضد اسرائیلی و ضد آمریکایی بر آن است تا سنی‌ها را بفریبد، حال آن‌که، یهودیان تحت حمایت دولت در کمال امنیت در ایران زندگی می‌کنند و حتی از مراکز مذهبی خود در شهرهای تهران و اصفهان برخوردارند.
داعش در این ویدئو اصلا از مردم ایران سخنی نمی‌گوید و صرفا اهل سنت را خطاب قرار داده و تلاش می‌کند با ذکر آیاتی از قرآن آنان را به اقدام علیه ایران تحریک کند.
در پایان ویدئو از زبان فردی که آن را «ابو مجاهد البلوشی» معرفی کرده می‌گوید که این گروه «ایران را فتح می‌کند.»
***
پیش‌تر حتی لات‌های معروف تهران نیز داعش را تهدید کرده بودند. در ویدوی کلیپ زیر لات‌های امام حسین و امام خامنه‌ای، داعش و عربستان را تهدید می‌کنند: https://youtu.be/yPxQ0wRP3Yc

***
حکومت اسلامی ایران، کپی هزار و چهارصد ساله شبه‌حکومت قبیله‌ای محمد و علی و عمر و عثمان است. «دولت اسلامی» یا همان «داعش» هم شاید از شاخه‌های حکوچک حکومت اسلامی هم‌چون حزب‌الله محسوب می‌شود. جنایت‌هایی که امروز از داعش سر می‌زند و در سطح گسترده‌ای در شبکه‌های اجتماعی منتشر می‌شود افکار عمومی مترقی ایران و جهان، صدها برابر آن را در ۳۸ سال حاکمیت وحشیانه جمهوری اسلامی در ایران دیده‌اند، شنیده‌اند و با گوشت و پوست خود لمس کرده‌اند. به همین دلیل نیز این افکار عمومی تفاوتی در روش‌ها و طرح‌های جنایت‌کارانه داعش و جمهوری اسلامی و مدافعان آن‌ها نمی‌بیند و همه گرایشات تروریسم اسلامی و غیرانسانی دولتی و غیردولتی را ننگ بشریت قرار بیست و یکم می‌داند.
جامعه ما از سرکوب سیتماتیک زنان، تجاوز به زندانیان، تبلیغ و ترویج صیغه اسلامی‌(یعنی فحشای اسلامی) گرفته تا سنگسار و سرکوب انسان‌هایی که خارج از قوانین ارتجاعی اسلامی عاشق همدیگر می‌شوند و رابطه بر قرار می‌کنند؛ اعدام‌های دسته‌جمعی در شهرهای مختلف ایران تا اعدام مخفیانه هزاران زندانی در زندان‌های مخوف سراسر کشور به‌ویژه در سال ۱۳۶۷ گرفته تا رسمی و قانونی کردن ازدواج با فرزند خوانده‌ها، تجاوز به زندانیان زن‌(باکره) با اتکا به قوانین شرعی و اسلامی، تجاوز به زندانیان مرد در زندان‌ها، مرگ مشکوک زندانیان در زندان‌ها، عدم رسیدگی به زندانیان بیمار، اعدام‌های خیابانی، شلاق زدن در ملاء‌عام گرفته تا غارت اموال عمومی جامعه و تحمیل فقر و بی‌کاری به اکثریت شهروندان ایران و… این‌ها تنها گوشه‌هایی از عملکردها و سیاست‌ها و قوانین قرون وسطایی حکومت اسلامی ایران در قرن بیست و یکم است. حکومتی که شهروندان را به درجات مختلف تقسیم کرده و هیچ حق و حقوق شهروندی به رسمیت نیم شناسد؛ سانسور و اختناق نفس گیری بر جامعه ایارن حاکم کرده است و هرگونه دادخواهی را با گلوله‌های سربی خواب می‌دهد و مانند هیولایی هر روز جان می‌گیرد و خون می خورد!
هر چند که بین گرایشات شیعه و سنی حکومت‌ها و گروه‌های اسلامی، تفاوت‌هایی وجود دارد اما تقریبا ریشه همه‌شان به حکمرانی قرون وسطایی خلفای دوران محمد و علی و عمر و عثمان و ابوبکر می‌رسد. بنابراین، همه مذاهب ابراهیمی و غیرابراهیمی همگی خرافه‌پرست و سیاست‌ها و اهداف غیرانسانی، وحشیانه و فاشیستی دارند.
دولت اسلامی‌(داعش) دولت اسلامی ایران
همه دولت‌ها و گروه‌های فاشیستی و اسلامی، به تدریج و با عملکردها و آموزش‌هایشان، اطرافیان خود را آدمکش، متجاوز، غارتگر و تبه‌کار بار می‌آورند. از این‌رو، عمدتا از اقشار لمپن، چاقوکش، لات و جاهل‌ها جذب این چنین گروه‌ها و حکومت‌ها جذب می‌شوند. چرا که دست‌شان برای هر عملی جنایت‌کارانه و وحشیانه باز است و بدون هیچ‌گونه ترس و واهمه قانونی و اجتماعی به هر طرح و پروژه غیرانسانی که علاقه دارند اقدام می‌کنند.
در این میان، مذهب یک امر کاملا و مطلقا خصوصی شهروندان است. آن‌هم به‌شرطی که به دختران و زنان خانواده‌ها آسیبی وارد نشود. در عین حال افکار عمومی مترقی و سکولار و انسان‌دوستان و برابری‌طلبان جامعه، نباید به‌هیچ سازمان و حزب و دولتی اجازه دهند تا شهروندان را به ملیت، جنسیت و باورها مذهبی و سیاسی جدا کند و از حق شهروندی‌شان محروم سازد. به‌خصوص در عصر حاضر که همه حکومت‌های جهان، ارتجاعی و سرکوبگر و استثمارگر هستند بخش آگاه و مترقی جوامع باید با متحد کردن اقشار مختلف مردم آزاده و در پیشاپیش همه محرومان و ستم‌دیدگان و استشمار‌شوندگان را در تشکل‌های دموکراتیک و مردمی‌شان به‌ویژه شوراهای محل کار و تحصیل و زندگی متحد و متشکل کنند تا زمینه‌های خودمدیریتی و یا خودگردانی دموکراتیک مردمی و دخالت مستقیم مردم در سرنوشت خویش و با دموکراسی مستقیم، با رد صریح «ملت – دولت» و پایان دادن به تقسیم‌بندی شهروندان به جنیست، ملیت، عقیده و مذهب و استثمار انسان از انسان است، فراهم گردد!

سه‌شنبه هشتم فروردین ۱۳۹۶ – بیست و هشتم مارس ۲۰۱۷