توطئه برای جلوگیری از صلح جهانی

از جنگ جهانی دوم ، صهیونیسم امپریالیسم آمریکا، تحت برنامۀ روزمرۀ سلطۀ نرم، به تغییر شکل دادن رییس جمهورهای منتخب مردم آمریکا پرداخته است. فرقی نمی کند که به هنگام انتخابات برنامۀ آنان چه بوده است، در زمان ریاست جمهوری می بایست از درون کانالی که قبلا برایشان حفر شده است حرکت کنند. این تغییر شکل دادن همواره یک سان نیست. و با هر رییس جمهوری فرم آن تغییر می کند.
اوباما هرگز برای آزادی خود مبارزه نکرد. با قبول جایزه صلح نوبل آنان، تا به آخر دورۀ ریاست جمهوری خود بردۀ کامل آنان باقی ماند. ولی تغییر شکل دادن در ترامپ بطور کلی متفاوت است، چون برنامۀ انتخاباتی ترامپ صلح و دوستی با روسیه بود . همانطوری که در زبان فارسی می آید “آنها دارند گربه را دم حجله می کشند”. ایجاد وحشت شدید در قدم اول و تحت سلطه قرار دادن تا به آخر .
دستگاه عریض و طویل آنان ، در حال ایجاد حق تنبیه برای جرمی است که وجود نداشته است. از این رو در حال شکل و جان دادن به یک جرم عظیم ذهنی بدون سند و گواهی هستند ، تا دیدگاه بخصوصی را تزریق به ذهن همگان کنند که، ” دوستی با روسیه ، گناهی نا بخشودنی است”. از این رو به مزخرفاتی که روسیه در انتخابات آمریکا دخالت کرده است همچنان ادامه می دهند.
در حالی که این نمایش ها اصلا برای آنچه که روی داده نیست، بلکه برای پیش گیری از محقق شدن شعار انتخاباتی ترامپ در دوستی با روسیه است. و این بدان معناست که آنان می خواهند روسیه را مادام العمر در جایگاه دشمن نگاه دارند. تا بتوانند سلطۀ خود را به جهان ، حمله به ممالک دیگر و غارت غنائم آنان و کشتار ملل ادامه دهند.
از جنگ جهانی دوم همۀ رییس جمهوران آمریکا مشروط کار کرده اند. یا اطاعت کامل از صهیونیست امپریالیست ها کرده اند و یا حذف شده اند.
با ترامپ، در حال پیاده کردن هردو با هم هستند. نه تنها آنان او را تهدید به مرگ می کنند بلکه موقعییت ریاست جمهوری او را نیز گرو گرفته اند. این یک توطئه علیه رأی دهندگان آمریکایی است
تا ترامپ را از عمل کردن به شعار هایش ” صلح ، و دوستی با روسیه”، باز دارند.
این دلیل نمایش سنای آمریکا ، کنگره ، اف بی و سیا است.
۱۶ مارس وزیر خارجۀ آمریکا رکس تیلرسون در مصاحبه ای اعلان کرد که آمریکا دوست اسراییل است و طبق وعدۀ داده شده به آن کمک خواهد کرد. و از سازمان ملل خواست تا از اسراییل حمایت کند.
۱۷ مارس دولت مهاجرین غیر قانونی در فلسطین، به اصطلاح اسراییل، ۴ مکان را در سوریه بمباران کرد. پس حمایت آمریکا، تأثیر مستقیم و سریع خود را نشان داد. دولت سوریه اعلان کرد که
یکی از چهار هواپیمای متجاوز را منهدم کرده است. ولی دولت اسراییل آن را رد کرد .
۱۸ مارس ترامپ از ناتو حمایت کرد و البته در ماه فوریه نیز ۵۰ میلیارد دلار به بودجۀ نظامی افزوده بود.
۱۹ مارس آویگدور لیبرمن وزیر خارجۀ مهاجرین غیر قانونی در فلسطین، سوریه را تهدید کرد که اگر در آینده، وقتی جنگنده های اسرائیلی نقاطی را در خاک سوری بمباران می کنند به آنان حمله کند ، سامانۀ نیروی هوایی سوری را کلا منهدم خواهد کرد.
آیا هرگز در عمرتان یک چنین وقاحتی را شنیده بودید؟
او سوریه را بی دفاع و “بمباران آزاد ” می خواهد.
۱۹ مارس شب، ارتش آمریکا در سوریه، مسجدی را در حلب بمبارن کرد و تعداد بسیاری از مردم کشته و زخمی شدند. یک اشتباه!!
و مانورمتحد آمریکا و اعراب در خلیج فارس انجام شد.
۲۰ مارس، اجازۀ ورود بیش از هزار و صد سرباز آمریکایی به لهستان در ماه آوریل ، برای شرکت در برنامۀ ضد حملۀ روسیه صادر شد.
این زنجیرۀ حمله ها، نشان دهندۀ سیاست خارجی آمریکا، همانند قبل است.
جنگ افروزان صهیونیست آمپریالیسم در تحمیل امیال خود بجای صلح و دوستی هستند. ما هر آنچه را که بکاریم درو می کنیم.
صلح جهانی ، نیازمند روابط فعال و دوستانه ما بین دولت ها است.
برای تغییر جهان ما نیازمند به:
صلح ، ونه جنگ
لغو ناتو
خلع سلاح اتمی در جهان
ترک فلسطین توسط تمامی مهاجرین غیر قانونی
برچیدن تمامی حکومت ها و جنبش های مذهبی در جهان
رهبری جمعی جهان
هستیم.
بیایید همگی در دفاع از صلح جهانی و علیه توطئه بپاخیزیم

womens-power.farah-notash.com
www.farah-notash.com
Women’s Power