کنفرانس مونیخ و چشم انداز آینده

کنفرانس مونیخ و چشم انداز آینده

کنفرانس مونیخ با موضع گیریهای صریح ترکیه اسرائیل عربستان امریکا بر علیه تجاوز گریهای حکومت اسلامی ایران به کشور های منطقه و نیز بر علیه موشک های دور برد مخرب علی خامنه ای و سپاه پاسداران که بر رویش شعارنابودی اسرائیل حک شده و بر علیه استراتژی صدور ارتجاع اسلامی به سوریه لبنان یمن عراق و جنگ افروزیهای این رژیم در منطقه و جهان و همکاری و پناه دادن به نیروهای تروریست اسلامی از القاعده و داعش تا طالبان و آموزش ده ها گروه دیگر ترور اسلامی در ایران به یک دست آورد استراتژیک تبدیل شد .

سیاست با ایران همچون آفریقای جنوبی زمان آپاتهاید رفتار کنید که از چندین دهه قبل توسط من و ما ارائه شده بود و آن به سینه خیز ذلیلانه علی خامنه ای بطرف شیطان بزرگ و گل گرفتن درب بمب أتم رژیم إنجامید گویا در این کنفرانس جایگاهی ویژه پیدا کرد .

فوکوس جامعه جهانی بر روی موشک های دور برد و حضور گسترده نظامی رژیم علی خامنه ای در جنگهای مختلف منطقه و نقض حقوق بشر در ایران و گسترش دامنه تظاهرات ها و اعتراضات مردمی در خوزستان تهران شیراز و شهرهای مختلف کشور امان رژیم را برده است.

مسلمن تا چند ماه آینده این سیاست بایکوت و تحریم رژیم اسلام فقاهتی ملموس تر در سطح جهان خود نمائی میکند و کشور هائی که بیگدار به آب میزنند و برای کسب درآمد های باد آورده خود را وارد اقتصاد رو بزوال و ورشکسته جمهوری خون آلود اسلامی میکنند با گرفتاریهای عدیده روبرو خواهند شد .

سیگنال های دیپلماتیک علی خامنه ای به نیروهای داخلی و نیز به پرزیدنت ترامپ و طرف حسابهای خارجی چه با زیر آب کردن سر رفسنجانی و یا منفجر کردن ساختمان باصطلاح صهیونیستی یهودی پلاسگو و کشتار مردم بیگناه و کارمندان آتش نشانی و چه با پرتاب موشکهای دور برد که قادر به حمل کلاهک هسته ای هستند و چه با اجرای سمینار های اسلامی بسرپرستی ولی فقیه در تهران که مجددا اسرائیل را غده سرطانی عنوان میکند همه و همه نشانه ضعف و ترس و دوره پایانی این رژیم قرون وسطائی را بنمایش گذاشته است.

کشور ایران با منابع و ذخایر غنی خود امروز بجای پیشرفت در لیست کشور های فقیر افریقائی قرار گرفته است و آن نیست مگر بعلت مخارج عظیم جنگی و ساختن کشور لبنان و پرداخت مخارج نظامی حسن نصرالله و عربهای شیعه لبنانی و نیز کمک های میلیاردی بلاعوض به بشار اسد و حوثی های یمن و شرکت مستقیم در این جنگها توان حل معضلات معیشتی مردم ایران را ندارد و کارگران مشاغل مختلف کشور ماه هاست که حقوق خود را بعلت نبودن بودجه که خرج جنگ های مختلفو اعمال تروریستی میشود دریافت نکرده اند و بمحض اعتراض دستگیر سرکوب و زندانی میشوند.

جامعه جهانی بطور عام و امریکا پس از سیاست های مخرب حسین اوباما بطور خاص که به طبق طبق کردن اخوند ها و سرکوب خیزش های مردمی ایران انجامید بایستی برای اینکه بتواند در کاخ سفید و در کرملین و در پایتخت ها اروپائی بدون ترس از تروریسم اسلامی شبها خواب راحتی داشته باشد به این ندای مردم ایران پاسخ دهد که فریاد میزنند حکومت اسلامی نمیخواهیم نمیخواهیم ، حکومت اسلامی سرنگون سرنگون.

در این راستا مردم ایران در خارج کشور و نیز جامعه جهانی باید به پادو های آخوندی و سپاه پاسداران و وزارت اطلاعات که در کشورهای اروپائی و امریکا لابی رژیم منحوس اسلامی را میکنند مانند چهره های منحوسی چون تریتا پارسی در امریکا یا مخبطی چون علی حاجی قاسمی در سوئد ملقب به علی آخوند و …. آنان را با پس گردنی به زیر عبا و قبای آخوند ها عودت دهند.

نوید اخگر

۲۲ فوریه سال ۲۰۱۷ میلادی سوئد استکهلم