شطرنج بازان سرنگونی طلب !

دفتر استفان دی میستورا، سفیر ویژه سازمان ملل متحد در امور سوریه، روز سه شنبه اعلام کرد که مذاکرات این هفته برای دستیابی به صلح در سوریه بر موضوع «گذار سیاسی» متمرکز خواهد بود . سازمان سیا کمک‌های نظامی‌اش به ارتش آزاد سوریه را قطع کرد. کمک‌های سازمان سیا به ارتش آزاد سوریه شامل دستمزد ماهانه، آموزش شورشیان، مهمات، سلاح‌های سبک و در برخی موارد شامل سلاح‌های نیمه‌سنگین مانند موشک‌های هدایت‌شونده ضد تانک می‌شد.

رضا پهلوی : پدر من خیلی دموکراتیک اعدام میکرد ، من گاندی بودم تازه فهمیدم ، من سوگند پادشاهی خوردم ، باید با همه مذاکره کرد ، تاج خوب است ، قانون اساسی شاهی خوب است ، من عاشق مفت خوری شاهانه هستم ، مجلس فرقی با طویله ندارد….تا حالا صدها تیم ترور برای کشتن من اعزام شده که با هوشیاری میلیون هزاران طرفدار من خنثی شده است….کلا من همیشه شش و هشت میزنم ! به نام قانون من شاه هستم . در روستاهای ایران هنوز من را ولیعهد میدانند ، در بقیه ایران به شلغم هم راضی هستم….پدرم همیشه به من نصیحت میکرد که پسرم هرجا صدای حسین حسین شنیدی برو که دارن شربت میدن…ولی هرجا صدای علی علی شنیدی نرو که دارن تراکتور هُل میدن !

به دنبال حضور بدون حجاب یک شطرنج‌باز ایرانی در تورنمنت جبل‌الطارق و مسابقه دادن برادرش با یک شطرنج‌باز اسرائیلی ، یکی از آدمای حکومت اسلامی ایران خواهان برخورد دستگاه‌های امنیتی با رئیس فدراسیون شطرنج شده است . به گزارش بی بی سی، برنا درخشانی ۱۵ ساله با الکساندر هوزمان از اسرائیل مسابقه داد و درسا درخشانی شطرنج‌باز ۱۸ ساله بدون حجاب در این مسابقات حاضر شد. به دنبال این زلزله براندازانه ، شورای امنییت ملی حکومت اسلامی تشکیل جلسه داد . حسن روحانی تاکیدی نداشت به جز حفظ و تقویت برجام ، حسن روحانی گفت : اسرائیل بد است ، حجاب خیلی خوب است ، ولی حفظ برجام از تمام امور واجبتر است….

جامعه و نسلهای امروزی و پیش رو ، مثل سامانه‌هایی بزرگ میمانند که ثابت نیستند یا تکرار نمیشوند بلکه در حرکت و خلاقند . بعد از ماده تاریک ، گازها و گرد و غبارها ، ابزارهای سرکوب ….مختصات نسل امروز آدم را به وجد میآورد . نسلی که حتی ابزار سرکوب را مسخره میکند و به قوانین قرون وسطی حاکمییت اسلام محل سگ نمیگذارد ! مثل نیروهای گرانشی در کهکشان عمل میکند . در یک کلام جامعه همان پدیده ای است که استمرار و انتشار آن اجتناب ناپذیر است . حدود نیم قرن در حکومت اسلامی ایران ، بدیعی ترین اعمال انسان را ممنوعه اعلام کردند ، تمام ممنوعه ها در زیر زمین و یواشکی ادامه پیدا کرد ، و حالا به پایان اعمال یواشکی رسیدیم . نسلی پیش روی حاکمان قد کشیده است که از زیر پا گذاشتن هر ممنوعه ای لذت میبرد . حال بگو تا آن کودکان ۱۰۰ ساله حاکم مثل میمون نشادر خورده خودشان را به دیوار امام ره…..بکشند !

فکرش را بکنید در شرایط سیاسی موجود در تلاشند تا صفی از سیاستمداران در جغرافیای سیاسی ایران تشکیل دهند شامل همه…من نمیدانم جلودار چنین صف فرضی کیست ؟ تنها نکته مثبت این صف این است که در تاریخ سیاسی ایران رهبری فردی مثل شاه ، ولایت فقیه ، رهبر عقیدتنی تاریخش تمام است ….درعملکرد مشخص سیاسی فرقی بین تمام مدعیون اعم از سلطنت و مجاهد و اصلاح طلب نیست . وقتی در فرهنگ مسلط رضا پهلوی هنوز ولیعهد است و سودای مفت خوری جشنهای ۲۵۰۰ ساله را دارد ، مسیح علینژاد تیتر میشود و رهبر فمن ها تا با امام جمعه ها مصاحبه کند ، بی بی سی فارسی برای هر قورباغه ها تیتر میزند ” پژوهشگر ” ، چپ مدعی است شرایط آمریکا مثل ۱۳۵۷ ایران انقلابی است….ساختار سیاسی مجاهد هم گفتنی نیست…. ایدولوژیک است و سیاست سوار بر ایدولوژی هم ۴۰ سال است تجربه میشود . محصولش جهنم است .

سازمان اطلاعات مرکزی آمریکا به تازگی در وبگاه خود بر اهمیت آموزش مامورانش به زبان‌ فارسی تاکید کرده است. سازمان اطلاعات مرکزی آمریکا (سیا) در تازه‌ترین گزارش خود به اهمیت فراگیری “زبان فارسی” برای اجرای موفق عملیات جمع‌آوری اطلاعات و تحلیل آن‌ها اشاره کرده است. در تبلیغی که در وبگاه سیا منتشر شد ، کلماتی به فارسی مانند “زبان” و “لغت” و ” گاگول” مشاهده می‌ شود. یک هفته بعد از کناره گیری مایکل فلین، مشاور امنیت ملی کاخ سفید، رئیس جمهوری آمریکا روز دوشنبه یک تیم استراتژیک را به جای او به این سمت برگزید. به گزارش رویترز، آقای ترامپ عصر دوشنبه ۲ اسفند، تیم “روحانی ، بهبهانی ، مصداقی” را به عنوان مشاور امنیت ملی خود برگزید. دونالد ترامپ گفت : رهبری دنیا فقط با این مثلث و تیم خفن گاگول به سرانجام میرسد !

تفسیری از مشاور دونالد ترامپ : ( ﺍﻻ ﯾﺎ ﺍﯾﻬﺎ ﺍﻟﺴﺎﻗﯽ ﺍﺩﺭ ﮐﺎﺳﺎ ﻭﻧﺎﻭﻟﻬﺎ ) … ﺁﻫﺎﯼ ﻣﺸﺮﻭﺏ ﻓﺮﻭﺵ شاش ﮐﻦ ﺗﻮ ﮐﺎﺳﻪ ﯼ ﻣﻦ ﻭ ﻧﺎﻟﻪ ﮐﻦ !

اسماعیل هوشیار
۲۱٫۰۲٫۲۰۱۷