هالیوود خرد شده، تغییرشکل یافته و ترامپ

هالیوود خرد شده، تغییرشکل یافته و
ترامپ

جنگ جهانی دوم در ماه مه ۱۹۴۵ در اروپا به پایان رسید ولی در پی آن، نه تنها در اوت ۱۹۴۵ بمب اتم توسط آمریکا در هیروشیما و ناگازاکی فریبکارانه بکار گرفته شد، بلکه دورۀ جدیدی با امپراطوری صهیونیسم آمریکا آغاز شد. اعضای این امپراطوری تازه کار نبودند، چون اعتلا و به شکوه رساندن امپریالیسم بریتانیای کبیر را در چند قرن اخیر کاملا تجربه کرده بودند.
اگر چه اولین کشور کارگری جهان، روسیه سوسیالیستی که بعد ها اتحاد جماهیر شوروی شد، ۲۰-۳۰ میلیون نفر برای شکست فاشیسم قربانی داده بود، اما صهیونیسم آمریکا با تکیه بر یافته های
انیشتن ، مهاجر جهود آلمانی، به درجۀ اول امپریالیسم جهان ارتقاء یافت. انیشتن که از ترس دستیابی زودتر دانشمندان آلمان نازی به بمب اتم ، توسعۀ آن را در نامه ای که دیگر دانشمندان توسط دولت آمریکا، تایید کرده بودند، امضاء کرد، بعد از بکار گیری بمب اتم توسط آمریکا پشیمان و نادم شد.
صهیونیسم بسیار متشکل بین المللی، با هدف سلطه بر جهان و تصاحب تمام منابع جهان با دو برنامۀ جدا، سیاست داخلی و سیاست خارجی، کار خود را شروع کرد.
سیاست خارجی شامل :
ایجاد تشکل بیلدر برگ ۱۹۴۸، پادشاهی صهیونیسم بر قلۀ هرم امپریالیسم جهان، و دادن دستورهای سالانه به امپریالیست ها ی دگرو نوکرانشان و انتخاب نوکران جدید برای سال بعد می شد. مکان جلسات متغیر و سری بوده است.
سازمان ناتو( سازمان تروریستی اتلانتیک شمالی!) در ۱۹۴۹ علیه اتحاد جماهیر شوروی ایجاد شد. همراه با آن، جاسوسی مدام و دخالت در امور داخلی شوروی بود.
آغاز کودتا های پی در پی در کشور های جهان سوم برای غارت و دزدی معادن ملل.
برگماردن مامورین نفوذی در احزاب ، بخصوص احزاب چپ.
ایجاد کودتا در احزاب کمونیست و تصرف کمیتۀ مرکزی آنها ،
ایجاد سازمان های تروتسکیستی با مرکزیت آن ها در لندن.
ارتقاء تروتسکی بجای لنین کاشف و ضد امپریالیسم.
شاخه شاخه کردن احزاب چپ توسط نفوذی های خود.
ادامۀ حمایت از استعمار فلسطین که توسط بالفورد، صهیونیست امپریالیست انگلیسی شروع شده بود و حمایت از قتل عام فلسطینیان.
فریب جهودان دیگر ممالک جهان برای انتقالشان به فلسطین.
تعلیم دیکتاتورهایی مثل پینوشه و سوکارنو ، ترتیب کودتا ها و قتل عام در ایران، کنگو، شیلی، و کشورهای بسیاری در آفریقا.
حمله و اشغال ویتنام، عراق، افغانستان.
بازی حیله گرانه با ملل ، مثل پایین آوردن برجهای دوقلو در منهتن نیویورک در سال ۲۰۰۱ برای غارت و دزدی معادن اورانیوم افغانستان برای ۱۷ سال آینده، با ۸۴۰۰۰ سرباز مستقر در افغانستان در سال ۲۰۱۷٫
برای ایجاد ارتش نیابتی ، شستشوی مغزی جوانان مسلمان در مساجد اروپا توسط نوکرانش و تعلیم و فرستادنشان به سوریه برای کشتن مردم و تصرف سوریه، خاور میانه و آفریقا. با هدف تغییر نقشۀ جهان در ایجاد کشوری فناتیک و ارتجایی تحت حاکمیت نوکر جدید ابوبکر بغدادی رهبر داعش.
این اشارۀ مختصری به سیاست خارجی هیولای صهیونیست آمریکا پنهان در راس هرم امپریالیسم
آمریکا و جهان است.
سیاست داخلی امپراطوری بانکی صهیونیسم آمریکا :
تکیه بر ماشین مسلح حکومتی: پنتاگون ، پلیس، سی آی ای ، اف بی آی ، ان اس ای ، دی آی ای ، و ۱۳ سازمان امنیتی دیگر که مجموعن ۱۷ سازمان می باشند.
سازمان های سی آی ای و اف بی آی سازمان قاتلان است که هالیوود وظیفه دارد چهره ای قهرمانانه از آنان بسازد. ان اس ای (ناسا) ابر سازمان برای جاسوسی از مردم جهان است.
در سال ۱۹۴۱ حزب کمونیست آمریکا ۷۵۰۰۰عضو داشت. بیشتر افراد در صنعت سینما و فیلم سازی هالیوود انسان و مترقی بودند. بعد از بکار گیری بمب اتم در جنگ جهانی دوم ، اختناق اجتماعی و دیکتاتوری تحت نام دمکراسی، بر آمریکا حاکم شد. که شامل کشتار، زندانی کردن و اخراج از کار تمام چپ ها بود.
خیلی از افراد با مشاغل در فیلمسازی کمونیست وچپ بودند. آنان مظلومانه تحت همۀ انواع فشار ها قرار گرفتند. بعد ها برای اینکه بتوانند کار کنند شروع به استفاده از بدل کردند (افراد دیگری که برای گرفتن و تحویل کار به هالیوود می رفتند).
هالیوود از ۱۹۴۷ مجبور به ساختن فیلم های ضد کمونیست شد.
مرلین مونرو ستارۀ زیبای هالیوود که کمونیست بود توسط نورمن هتچر مأمور سی آی ای در ۵ اوت ۱۹۶۲ کشته شد. نورمن هتچر در بستر مرگ به جنایت خود اعتراف کرد. مرلین مونرو از اف بی آی متنفر بود. چون همواره توسط آن تحت تعقیب بود.
دوران سیاه جوزف مکارتی که تا به امروز ادامه دارد،هالیوود را خرد کرده از شکل انداخت. امروز فعالیت هالیوود بر اساس نیاز سیاسی صهیونیست امپریالیست های پنهان ، ایجاد و عرضه می شود. که چهرۀ کریه این هیولا را زیبا و دروغ های آن را راست جلوه گر سازد. وظیفۀ آنان شستشوی مغزی توده های مردم در آمریکا و جهان است.
برای مثال برج های دوقلو، در سال ۲۰۰۱ با سناریوی آمریکا و توسط القاعده ا جراء شد. القاعده در سال ۱۹۷۶ در افغانستان توسط آمریکا و سعودی ها ایجاد شده بود. ۲۰ نفر از ۲۲ نفر کارکنان هواپیماهای حمله کننده از شهروندان عربستان سعودی بودند.
هالیوود وعرصۀ موسیقی و هنر و جایزه های بین المللی مثل نوبل و اسکار و… بطور مخصوص از مقر های سلطۀ صهیونیستی هستند. اوباما بارها از هالیوود برای همکاری تشکر کرد.
سیستم انتخاباتی دو حزبی مسخرۀ آمریکا که مثل سیستم ملاهای دیکتاتور ایران است، تحت کنترل کامل صهیونیست امپریالیست هاست.
هر پرزیدنتی که بخواهد افکار خود را پیاده کند ، کشته می شود، مثل کندی.
بیشتر رسانه ها در داخل و خارج آمریکا تحت کنترل محض و در خدمت صهیونیست ها هستند. برای همین است که تحلیل های مشابه و مکرر در مورد مسئله ای خاص در یک زمان از طرف تمام رسانه ها پخش می شود.
قابل درک است وقتی که اکثریت هنرپیشه های هالیوود و خواننده ها سعی می کنند وفاداری خود را به اربابان صهیونیست خود نشان دهند. و بعضی نیز در کمال فرمانبرداری در اول صف های تظاهرات فرمایشی ، طوطی وار در تکرار خواست صهیونیست ها هستند.
وقتی انجلینا جولی می گوید که افتخار می کند که در کشورش حقوق بشر در راس همه چیز قرار دارد ، آیا او تاریخ کشورش را می داند؟ آیا او دوران سیاه مکارتی رامی شناسد ؟ آیا او تعداد بیشمار نویسندگان و هنرمندان مظلوم شکنجه و کشته شدۀ کشور خود را می شناسد؟
این روش کاملا سلطه گرانه و فتاتیک و عقب افتادۀ انتخابات در کشورش را مبتنی بر حقوق انسانها در کشورش می داند؟ این حقوق بشری که او در کشور خود به اجرای آن افتخار می کند آیا شامل حال هزاران هزار نفر از انسان های گرسنه و بی خانمان آمریکایی که تحت فشار سیستم غیر عادلانۀ
آمریکا له شده اند و زیر پل ها می خوابند و غذایشان را از ظرف های زباله جمع می کنند نیز می شود؟ یا که آنها اصلا انسان نیستند تا که نگران حالشان شد؟
این خانم لیدی گاگا ، که با عنوان لیدی، در حال تبلیغ مجانی برای امپریالیسم فرتوت وقرنها قاتل مردم جهان ، امپریالیسم بریتانیاست، آیا کوچکترین احساس همدردی و محبت نسبت به همنوعان خود که هر روز به دلیل هجوم و اشغال کشورشان ، توسط امپریالیسم آمریکا برای غارت منابعشان ، می میرند دارد؟
آیا این وضع باید تغییر کند ؟ یا ما همگی شادمان یک رأی کور(طبق سنت، هالیوود به دمکرات ها رأی می دهد!) به عروسک خیمه شب بازی صهیونیست ها ، هیلاری ، می دهیم؟
آیا شما از خود پرسیده اید که چرا ۱۶۰ میلیون از هموطنانتان رأی ندادند؟
این کشور شما ، چیزی برای افتخار ندارد.
بودجۀ کشوری شما پول کثیف، از کشتن مردم مظلوم و دزدیدن اموالشان بدست آمده است.
شما نمی توانید سخنگوی ۹۹% باشید. چون عروسک قاتلان نمیتواند حقایق را ببیند. آیا اگر هیلاری انتخاب می شد، که مسئول قتل عام مردم یوگسلاوی است، بازهم در تظاهرات علیه او شرکت
می کردید؟
-وقتی ترامپ می گوید : می خواهم به فراموش شده ها خدمت کنم، او می خواهد برای مردم فقیر کار کند.
-وقتی او مرزها را می بندد ، اگر چه سبب مشگلاتی برای مردم می شود، ولی دارای یک پیام مستقیم است. با مذهب بازی نکنید.
از سال ۱۹۷۶ صهیونیست امپریالیست ها ی آمریکا که القاعده را در افغانستان ایجاد کرده،
و از سال ۱۹۹۲ که طالبان را در پاکستان، و شغل اوباما-کلینتون که تولید داعش و حمایت از ۶۸ گروه اسلامیستی علیه دولت سوریه و تخریب وخاورمیانه و آفریقا بوده است، و بعد آنها پناهنده می پذیرند! بازی با مذهب بسیار خطر ناک وغیر انسانی است. باید آن در تمام دنیا متوقف شود.
-وقتی ترامپ می گوید موافق حمله و هجوم به دیگر ممالک نیست، معنای آن این است که او نمی خواهد ملل دیگر را برای غارت اموالشان بکشد. او می خواهد شرف به ملتش بدهد.
شما باید بدانید که آمریکا به دلیل سیاست خارجی مهاجمش، محبوبیتی در میان مردم جهان ندارد. و این در جایی است که فقط ۲۵% از آمریکایی ها به نوکر صهیونیست آمپریالیست های آمریکا ، هیلاری، رأی داده اند. و ۷۵% مخالف هیولای صهیونیست امپریالیستها هستند. و به تاریخ خالص و باشکوه هالیود نگاه کنید و ببینید تا به چه حد تنزل کرده است. -وقتی ترامپ می گوید که می خواهد ناتو را لغو کند و برچیند، شما باید خوشحال باشید که ماشین آدم کشی آمریکا که مردم بیگناه جهان را می کشت متوقف خواهد شد.
-وقتی او می گوید می خواهد با روسیه دوست شود، شما باید صلح را جشن بگیرید.
این وظیفۀ ۹۹% نیست که غصۀ سود ۱% را بخورد. هیلاری کلینتون باندازۀ کافی تخریب کرده است که توسط یک دادگاه بین المللی به جرایمش رسیدگی شده و به جزای اعمالش برسد. مردمان آمریکا که به چنین شخصی رأی داه اند ، باید نگران مسئولیت خویش در حمایت از سیاست قتل و جنایت باشند.
در دنبال کردن سیاست آمریکا ، یک شخص می تواند به آسانی ببیند که چطور ترامپ از همه جهات تحت فشار است. فقط بخاطر این که او نوکر صهیونیست امپریالیست ها و یا هیچ کس دیگر نیست. فقط بخاطر این که او می خواهد دنیا را تغییر دهد. به همین دلیل است که او آغاز یک دورۀ جدید است.
او تنها نیست. او فاشیست نیست. برای اینکه او جهود ستیز نیست.
او ثروتمند است؟ بسیار خوب ، دیگر نیازی به درگیر شدن در فساد مالی ندارد.
او یک ملی گراست. و طبق قانون اساسی آمریکا رییس جمهور قانونی آمریکاست .
او مردی برای صلح است و این مهمترین نیاز انسان امروز.
لطفا توطئۀ متشکل در رسانه ها را علیه او متوقف کنید.
لطفا این هیاهوی فریبکارانۀ ضد فاشیست و برای صهیونیستها را علیه ترامپ و خانواده اش متوقف کنید. مردم جهان خسته و مشمئز از سیاست های دروغ و جنگ صهیونیست امپریالیست های آمریکایند.
از ترامپ حمایت کنید . او برای آمریکا احترام خواهد آورد.

اجازه دهید همه گوش هایمان را برای شنیدن فریاد ۶ میلیون کودک سوریه باز کنیم

اجازه دهید همه برای صلح وعشق در جهان بپا خیزیم

Womes-power.farah-notash.com
www.farah-notah.com
Women’s Power