سقف کاخ سفید بر روی سر حسین اوباما …

سقف کاخ سفید بر روی سر حسین اوباما با ورود پرزیدنت ترامپ در حال فرو ریزی بود که سپاه پاسداران با بمب گذاری در زیر پایه های ساختمان پلاسکو سمبل یهودیت را در تهران بر روی سر مردم و آتش نشان های جانباز بعنوان تبریک تقدیم پرزیدنت ترامپ کرد .

پرزیدنت ترامپ نخست وزیران روسای کشور های اروپائی و جهان!

در حالی که خون ۵۰۰ هزار کشته جنگ سوریه و هزاران ترور در یمن و عراق و افغانستان و ایران بر شانه های حسین اوباما سنگینی میکرد و سقف کاخ سفید را با ورود پرزیدنت ترامپ بر سرش ویران کرده بود سپاه پاسداران ایران بعد از زیر آب کردن سر رفسنجانی و عود کردن تضاد های جناحی برای برچیدن سمیل یهودیت و القانیان که قبلا بدست خمینی و خلخالی کشته شده بود با یک بمب گذاری تروریستی در ساختمان پلاسگوی تهران جان ده ها شهروند ایرانی را گرفت و نشان داد که میتواند بمب ها و موشک های دور برد حتمن با کلاهکهای اتمی تولید کند و تل آویو و کاخ سفید و اطاق های خواب روسای کشور های عربی را بنام محمد رسول الله نشانه برود و شهردار تهران میلیارد ها دلار را خرج ساختن مناره های بلند برای مساجد اسلامی نماید و هزار تن طلا و نقره را برای ساختن مرقد امامان عزیز اسلامی سرمایه گذاری کنند ولی شلنگ آب آتش نشانها نتواند چهار طبقه یک ساختمان آتش زده شده و بمب گذاری شده را خاموش کنند و یا مثل سالیان قبل آتش نشانی تجهیزاتی نداشته باشد که بتواند جان شهروندان در حال غرق شدن را در آن فاجعه غم انگیز چند سال قبل نجات دهد.

پرزیدنت ترامپ ! روسای کشور های جهان اسلام عزیز بقوت پولهائی که حسین اوباما در جیب آخوند ها کرد نه تنها جنگ در سوریه و لبنان و یمن و عراق و افغانستان و سرکوب در ایران را گسترش نداده و نمیدهند بلکه تمام این پولها را خرج خرید شلنگ های دور برد برای خاموش کردن حریق های آینده خواهد کرد.

و یک عده شاعر و نویسنده سال گو و خرفت جا خوش کرده زیر قبای آخوند نشان میدهند که صدای هیچ ترقه ای را هم در ایران نشنیده اند و به پرزیدنت ترامپ دلگرمی میدهند که دست از پا خطا نکنید که همه چیز در امن و امان است.

انفجار سمبلک ساختمان یهودی ساز پلاسگو در بدو ورود پرزیدنت ترامپ به کاخ سفید یک پیام تروریستی اسلامی از طرف رژیم جمهوری اسلامی و سپاه تروریستی پاسداران به اسرائیل و کاخ سقید بود . سپاه پاسدارانی که قرار است در لیست تروریستی در دولت پرزیدنت ترامپ قرار گیرد.

از طرفی هم تضاد های درونی باند ها مافیائی قدرت برای ساختن یک ساختمان پنجاه طبقه اسلامی بجای ساختمان یهودی ساز پلاسگو میتواند رونق بازار های خرید و فروش را در تهران به نفع سپاه پاسداران یاری رساند.

مردم ایران باید یاری شوند تا جرثومه ترور اسلامی و آخوند را از ایران و منطقه خاور میانه برچینند.
نوید اخگر ۲۱ ژانویه ۲۰۱۷ میلادی