شکواییه علیه اردوغان

شکواییه علیه اردوغان

مورد توجه:

                    دیوان عالی بین المللی سازمان ملل

                    دادگاه جنایی لاهه

                    پرزیدنت  اتحادیه اروپا، اعضای پارلمان اتحادیۀ اروپا، دول آلمان و روسیه

                    مردم جهان

فرح نوتاش           جبهۀ جهانی ضد امپریالیست      قدرت زنان             وین ۱۹ -۰۷-۲۰۱۶

در این لحظات حساس که این شکواییه در دست تهیه است ، ۶۰۰۰ نفر از اعضای ارتش ترکیه دستگیر شده اند و در شرایط بسیار غیر انسانی در زندان های ترکیه نگهداری می شوند. و این در حالی است که اردوغان  به اصطلاح رئیس جمهوری ترکیه، در صدد تجدید قانون ملغا شدۀ جزای اعدام می باشد.

بهم چنین ۹۰۰۰ نفر از درجه داران پلیس و ۲۴۰۰۰ نفر از آموزگاران وزارت آموزش و پرورش ترکیه اخراج شده اند . ۲۷۰۰ نفر از قضات وزارت دادگستری و ۱۵۰۰ نفر از روسای دانشگاه های ترکیه از ۱۵ ژوییه مشاغل خود را از دست داده اند.

این پاک سازی بسیار عظیم و وحشتناک هرگز فی البداهه نبوده ونمی توانسته خود بخودی باشد. مطمئنن برنامه ریزی و اندیشۀ بلند مدت در پشت آن بوده است. این کودتا، برنامه ریزی شده توسط خود اردوغان برای تصفیه نیروهای مسلح و قبضۀ کامل قدرت بوده است ، تا به تحقق آرزوی سلطان سلیمان دوم جامۀ عمل بپوشاند. این کودتا مسیر منطقی حرکت او بسوی قدرت مطلق است.

برخورد اتحادی اروپا به این جنایت وحشناک کاملا منفعل بوده است: کشوری که جزای اعدام را بکار گیرد نمی تواند عضو اتحادیۀ اروپا شود.

بعد از( براگزیت )  خروج انگلیس از اتحادیه اروپا و شایعۀ اخراج از طرف برخی احزاب از

ممالک دیگر اتحادیه اروپا، این تهدید اروپا در بر گیرندۀ هیچ گونه تنبیه حقیقی نیست و حتا حاکی

 از امید ملایمی است، گویی اگر از جزای اعدام استفاده نشود اردوغان به عنوان عضو، به اتحادی اروپا پذیرفته خواهد شد. وقتی فردی سلامت روانی و انسانیت خود را در سطح صفر نشان داده، تهدید و در خواست، از اقدامات واقعی نمی توانند باشند. برای نجات ۶۰۰۰ نفر از مرگ ، نیاز به اقدامی بس موثر و قاطع است.

حال ظلمات خفقان اجتماعی می رود تا با زندانهای همیشه خونریز، چون ایران، همراه شود.

گواه این ادعا، اقدامات جنایت کارانۀ اردوغان علیه مردم مظلوم سوریه در ۵ سال گذشته است. با حمایت کامل او از تمام اسلامیست ها.

سئوال این است… آیا ما انسان هستیم؟ اگر چنین است چگونه می توانیم صبر کنیم تا فاجعه رخ دهد؟

کودتای طراحی شده توسط اردوغان، البته برای بسیاری از اعضای ارتش به دلیل سنت سکولار آتا ترک در ارتش، جالب توجه بوده است. چه کسی می خواهد تحت سلطۀ مردی با عقده های روانی شدید که همواره بی ادبانه انگشت سبابه را علیه مردمش بلند می کند زندگی کند؟

مطمئنن آنان نمی دانستند که این کودتا تله ای برای گرفتار کردن آنان است. آنان در آرزوی نجات ملت خود از سلطۀ مردی روانی بودند. ولی حالا به عنوان خائن اعدام خواهند شد. خیانت به مرد دیوانۀ جنایتکار عامل کشتار جمعی، عین شرافت است.

اجازه دهید همه با هم برای یک خانوادۀ واحد بروی زمین، به دفاع بایستیم. آمریکا و انگلیس برای تحت فشار قرار دادن تحصیل کرده ها و روشنفکران ملل مسلمان توسط بخش کم تحصیلات، تحمیق شده و فریب داده شدۀ کشور، به خلق انواع اسلامیست ها مبادرت کرده اند. و این فضاحت زمان ما است.

گواه روشن این مدعا فرار مغز ها از ایران است.

اجازه دهید گوش هایمان را برای شنیدن فریاد دادخواهی  ۶۰۰۰۰۰۰   کودکان سوریه علیه اردوغان، که منتظر دادخواهی هستند باز نگهداریم. چطور وقتی فردی فقط یک نفر را می کشد او باید یک عمر در زندان باشد ولی وقتی فردی مسئول کشتار جمعی ست، خلاص از تنبیه و رها ست.

این مرد روانی فراجاه طلب، نیاز به دستگیری فوری و تنبیه برای جنایاتی که تا کنون انجام داده  دارد. جدی گرفتن شرایط روانی او محرز است. برای احترام به انسانیت، تمام جنبش ها و دولت های اسلامیست نیاز به برچیده شدن دارند. اگر دموکراسی خوب است بگذارید تمام ملل از آن بهره بگیرند. اسلام سیاسی زبان شمشیر است. دموکراسی تحت اسلامیسم دروغی بیش نیست. اجازه دهید تحقیر انسانیت را در “عصر نت” متوقف کنیم. ایجاد فاصلۀ فرهنگی، یعنی ایجاد تناقض و مسمومیت همگانی . ادیان فقط به عنوان مسائل فردی محترمند. و وقتی به عرصۀ سیاست آورده

می شوند فقط یک هدف را دنبال می کنند، تحمیق و فریب مردم. اجازه دهید همه برای سیاست عاری از دین به دفاع بایستیم.

پوزش قلابی از روسیه ، عادی سازی روابط با اسرائیل و ابراز تمایل در ایجاد روابط عادی با سوریه، پیش درآمد این کودتای طراحی شده بود. تشنج زدایی، تمرکز بر روی کودتا را بیشتر می کرد. آخرین انفجار در استانبول بعد از معذرت خواهی، برای نمایش دشمنی داعش و انکار اردوغان  در حمایت از آنان طراحی شده بود. این شارلاتان زشت فکر می کند اگر توانسته روستائیان بی سواد ترکیه را فریب دهد ، مردم دنیا را نیز می تواند بفریبد. این شارلاتان زشت مصمم است ملت ترکیه را به اعماق ظلمات گور در قبرستان تاریخ ببرد.درست مثل رژیم ایران. به همین دلیل، اعضای ارتش ترکیه علاقه به حمایت از این کودتا نشان دادند . که این کودتا تقلبی  بود.

دستگیری اردوغان

آزادی ۶۰۰۰ نفر از زندان

بکار گماردن مجدد اخراج شده ها

زیرا از دست دان شغل نوعی زندان ابد است

womens-power.farah-notash.com

www.farah-notash.com

Women’s Power