دعوت به مناظره از چریک فدایی خلق قرن ٢١ مارکسیست-لنینیست وچریک مجاهد- مسلمان

دعوت به مناظره از چریک فدایی خلق قرن ۲۱ مارکسیست-لنینیست وچریک مجاهد- مسلمان

اخیرا ایرج مصداقی ، نویسنده وزندانی سابق مجاهد در یک مصاحبه با پرویز معتمد- مقام امنیتی ساواک ضد انسانی حکومت دیکتاتوری شاه انجام داده که بهر حال به قسمتی از واقعیات دستگاه شکنجه وسرکوب حکومت شاه میتوان پی برد.
پرویز معتمد ها در زمانی برای خود اعاده حیثت میکنند که حکومت فاشیستی-اسلامی جمهوری اسلامی گوی سبقت را در جنایت وسبعیت از حکومت جنایتکار ربوده است.
اگرچه سازمان اطلاعات حکومت اسلامی از تمام ساواکی ها تقاضای دعوت بکار کرد وهمه حقوق ومزایای آنان را پرداخت نموده وآنان را در سرکوب، شکنجه وجنایت بر علیه مردم وانقلابیون مهیا ساخته. اما گویا ظاهرا پرویز معتمد در خدمت حکومت اسلامی نرفته ومزایایی در یافت نکرده وحالا میخواهد خاطرات جنایت وقساوت خود وساواک را به گوش همه برساند.
پرویز معتمد معتقد است که در زمان شاه هیچ احدی در زندان وخارج از زندان مورد شکنجه وآزار قرار نگرفت وهمه این حرفها شایعه بر علیه حکومت دیکتاتور وجنایتکار شاه بود. اما در همان مصاحبه ها دهها بار مجبور میشود علنی وضمنی اعلام کند که در زیر شکنجه وبازجویی انقلابیون حرفشان را زده اند.
بنظر من مصاحبه با هر فردی که بتواند جنایات حکومت شاه را بهر اندازه بر ملا کند خود برای مردم مثبت است.

واکنش چریک فدایی خلق ایران قرن ۲۱ ومجاهد خلق ایران مقیم لندن وپاریس

بعد از نشر این مصاحبه، اشرف دهقانی بجای یک جواب
کوتاه در رد تایید این مصاحبه، در یک مقاله طولانی وفرسایشی شروع به حمله نیمه مسلحانه به مصاحبه کننده نموده ومعتقد است که نبایست گذاشت ساواکی ها به چریکها اتهام وارد نمایند.
البته این چریک فدایی مخفی شده در خانه های تیمی لندن به اتهامات بی اساس خودش به دیگر انقلابیون ، کمونیستها ومخالفین سیاسی خودش هیچ اشاره ای نداشت. ایشان وسازمان مخفی شده اش در انگلیس اکثر مخالفان سیاسی خودش را مزدور آمریکا، انگلیس واسراییل میپندارد بدون اینکه در این مورد بخواهند کوچکترین مدرکی ارایه دهند.
مخالف سیاسیش ، حتی کسانی که تا دیروز با او همسنگر بودند را مزدور حکومت اسلامی ویا نوکر اسراییل وآمریکا خطاب میکند. اشرف دهقانی معتقد است که نبایست به پرویز معتمدها بلندگو داد تا از طریق آن چریکهای فدایی ومجاهدین خلق قرن ۲۱ را بی آبرو کنند. اما این حق را برای خودش قایل میشود که بتواند بعنوان یک چریک مخفی بهر کسی که مخالفش باشد را به اتهامات امنیتی وپلیسی بدون هیچ مدرکی متهم کند .
مقامات ارشد ومخفی چریکهای مجاهد خلق هم به نوبه خود طبق معمول ایرج مصداقی را مزدور خامنه ای وتواب زندانها خطاب کردند.

پاسخ ایرج مصداقی
ایرج مصداقی در رد نظرات چریکهای فدایی خلق ایران، مخفی شده در خانه های تیمی لندن وپاریس اعلام داشت که حاضر است برای تایید مصاحبه های خودش با پرویز معتمد، با اشرف دهقانی- این چریک غیب شده امام زمانی ویا حواریونش در هر جا مناظره ای صورت دهد تا جامعه از حقایق بیشتر آگاه شوند. این پیشنهاد را هم به مجاهدین ورهبر غیب شده امام زمانیش –مسعود رجوی اعلام داشت.
ایرج مصداقی معتقد است که چریک فدایی خلق ایران معنی ومفهوم خاص خودش را دارد.
چریک فدایی یعنی کسی که در خانه های تیمی ایران زندگی میکند وسیانور زیر زبان دارد وهمیشه مسلح است وآماده فدا شدن برای خلق قهرمان ایران. نمیشود در لندن وپاریس زیر چتر پناهندگی دولت امپریالیست انگلیس بود واز دولت انگلیس پول ویاری گرفت ودر عین حال مخالف سیاسی خودرا مزدور امپریالیست خطاب کرد.
نمیشود خودرا از خلق قهرمان ایران مخفی ودرغیبت امام زمانی فرو برد، در حالیکه تمام آدرس، نشانی، عکس ومشخصات کامل خودرا به دولت امپریالیست انگلیس ودیگر امپریالیستی غربی عیان کرد.

پاسخ چریک فدایی مخفی ع. شفیق به ایرج مصداقی
در روزهای اخیر آقا ویا خانوم ع. شفیق ( کاملا مخفی) در یک پاسخ طولانی وملال آور که حتی فکر نکنم طرفداران چریک خودش هم در خانه های تیمی انگلیس آنرا تماما مطالعه کنند ، اظهار میدارد که چه کسی گفته چریک باید در ایران باشد.؟ در خانه های تیمی ایران باشد؟ اسلحه وسیانور با خودش حمل کند؟ از نظر رفیق مارکسیست-لنینیست ع. شفیق ، باید تحلیل مشخص از شرایط مشخص کرد.
ع.شفیق معتقد است اگرچه حکومت دیکتاتوری در ایران بیشتر از زمان شاه است. موتور کوچک را فعلا باید در لندن وپاریس روشن کرد واین امر هیچ منافاتی با مشی چریکی چریکهای قرن ۲۰ ندارد. چریک قرن ۲۱ میتواند بدون سیانور واسلحه چریک باشد. از امپریالیست انگلیس پول ومواجب بگیرد ومخالفین خودرا نوکر امپریالیست خطاب کند.
بنظر من اگر چریک قرن ۲۰ یک فاجعه بود که درنهایت در خدمت حزب توده وحکومت خمینی قرار گرفت. چریک قرن ۲۱ بیشتر به یک بالماسکه، معرکه ومسخره بازی سیاسی شبیه است.

دعوت به مناظره از چریک قرن ۲۱
اما همانطور که ایرج مصداقی رسما اعلام داشت که حاضر است برای بیان حقایق وتشریح مسائل وسر درگمیها با هر کس از طرفداران چریک ومجاهد در هر کجا که باشد مناظره ترتیب دهد تا تمام مسائل مربوط به این مصاحبه وشبهات راجع به مجاهد وچریک بیش از پیش روشن شود.
من –مجید آذری به نوبه خود حاضرم ترتیب این مناظره را در تلویزیون وهر جا مهیا نمایم . نمایندگان چریکهای فدایی مطمئن باشند که هویتشان کماکان در نزد خلق قهرمان ایران مخفی خواهد ماند.
آقا وخانوم ع. شفیق میتواند با نقاب کامل وسراسری بدن در تلویزیون ظاهر شود وحتی برای اینکه صدایش برای خلق قهرمان ایران مشخص نشود میتواند از چند نخود در دهان برای محاوره استفاده کند . مطمئن باشید که اشرف چریک مثل برادر رجوی در غیبت کبرا باقی خواهد ماند وخللی بوجود نخواهد آمد. به امید هر چه زودتر این مناظره