جمهوری اسلامی در باتلاق سوریه را باید در طهران در هم شکست

جمهوری اسلامی در باتلاق سوریه را باید در طهران در هم شکست

جمهوری جهل وجنایت اسلامی برای ادامه حکومت ننگینش بایستی در منطقه با رقبای اسلامی خود مثل حکومت عربستان، ترکیه،خلیج ومنافع حکومت آمریکا وغرب در منطقه مبارزه و رقابت کند. هم از این رواست که جمهوری اسلامی در جنگ قدرت در سوریه وعراق سنگ تمام گذاشته وبا تمام امکانات اقتصادی،نظامی ومعنوی در صدد سرپانگهداشتن حکومت اسد است.
در سوریه ماشین جنگی حکومت اسلامی برای سر پا نگهداشتن حکومت فاشیست اسد به گل نشسته.
جمهوری اسلامی بارها رسما از زبان مقامات ارشد ونظامیش اعلام کرده که شکست در سوریه عملا شکست در داخل ایران قلمداد میشود. وسوریه را به استانی دیگر ویا با استان نفت خیز خوزستان مقایسه کرده که نمیتواند در سوریه شکست بخورد واز آن صرف نظر بکند.
جمهوری اسلامی با بیش از ۶۰۰۰۰ هزار نیروی نظامی که شامل حداقل ۱۰۰۰۰ نیروی زبده نظامی قدس را در بر میگیرد ، در سوریه برای ابقائ حکومت اسد تلاش میکند. حسن فیروز آبادی، ژنرال ارشد نظامی حکومت عملا فرمانده عملیاتی کل قوا در سوریه شده.
هزاران کودک را مانند جنگ ایران وعراق که بعنوان مین یاب قطعه قطعه میکردند در کنار ارتش جمهوری اسلامی بکار گرفته اند. از مهاجران پاکستانی وافغانی هم سوء استفاده کرده ودر صورت شرکت نکردن در جنگ آنان را اخراج ودر صورت شرکت به آنان کارت سبز حکومت سیاه اسلامی را هدیه میدهند. ودر صورت تلف شدن در جبهه جنگ، خانواده شهید مفتخر به اقامت در جهنم جمهوری اسلامی نایل میاید.
شواهد جنگ در سوریه خبر از شکست نظامی حکومت اسلامی ودر بهترین حالت اخراج قوای نظامی حکومت اسلامی را میدهد. قوای نظامی حکومت اسلامی در صف اول جبهه جنگ ارتجاعی در سوریه برای حفظ حکومت اسد قرار گرفته وصدها نفر نیروی نظامی واز جمله فرماندهان زبده سپاه قدس را شهید راه اسد فاشیست کرده.
فاکتور روسیه
روسیه که تا چند ماه قبل برای حفظ اسد واشغال دمشق وارد کارزار شده بود، متوجه شده که ادامه جنگ اورا به باتلاقی دیگر مثل افغانستان فرومیبرد. در پناه نیروی هوایی روسیه ، نیروهای طرفدار اسد وجمهوری اسلامی مناطقی از دشمنان اسد را آزاد ساختند. اما با عقب نشستن نیروهای روسیه اوضاع سپاه قدس به مخاطره افتاده . این امر باعث شد تا قاسم سلیمانی به مسکو سفر کند واز پوتین بخواهد تا برای حفظ اسد به طرفداران او از کمکهای نظامی دریغ نورزد.
صلح-شکست یا پیروزی
اوضاع سوریه نشان میدهد که پیروزی اسد بر نیروهای مخالف تقریبا محال است. نیروهای ارتجاعی منطقه با کمک آمریکا وغرب نخواهند گذاشت اسد بتواند از این جنگ ارتجاعی پیروز از آب در بیاید. غرب وآمریکا هم اکنون برای ترک مخاصمه وآتش بس پیشقدم شده اند. حتی در صورت حفظ اسد با توافق صلح ، نیروهای جمهوری اسلامی باید از سوریه اخراج شود ومنافع حکومت اسلامی در سوریه ومنطقه را به مخاطره میاندازد واین ضربه بزرگی به منافع نظامی واقتصاد جنگی حکومت اسلامی وارد میاورد.
حکومتهای غربی و آمریکا هم برای سرپانگهداشتن جمهوری اسلامی ووحشت از یک انقلاب در ایران وسرنگونی حکومت، با جمهوری اسلامی به توافقاتی نظامی واقتصادی نایل آمده که در صورت شکست نظامی وژئو پلیتیکی جمهوری اسلامی در منطقه بتواند با حکومت مهار شده در طهران کنار بیاید وجمهوری اسلامی را در بازی منطقه حتی در صورت مخالفت عربستان ودشمنان جمهوری اسلامی ، شرکت دهد.
اوضاع جمهوری اسلامی بخاطر مبارزات مردم – کارگران ،معلمان ،زنان وجوانان در ماههای اخیر گسترش یافته بطوریکه حکومت برای مرعوب کردن مردم مبارز بیش از پیش شمشیرها را از رو بسته. شلاق زدن کارگران در ملا عام وایجاد دهها هزار گشت ارشاد اسلامی ، همگی نشان از درماندگی حکومت اسلامی در کنترل اوضاع را دارد. شکست ماشین نظامی جمهوری اسلامی در سوریه ومنطقه خاورمیانه را باید با شکست این حکومت در طهران ودیگر نقاط ایران هماهنگ کرد وحکومت زخم خورده واز هم پاشیده شده را در طهران سرنگون کرد.
گسترش اعتراضات کارگران ومردم مبارز در این اوضاع رو به وخامت حکومت اسلامی در داخل وخارج در این مقطع ، میتواند به امر سرنگونی حکومت اسلامی بیانجامد.