نسخه ضد کارگری رضا رخشان برای طبقه کارگر

نسخه ضد کارگری رضا رخشان برای طبقه کارگر

.“امر مبارزه و احقاق حق کارگران را باید به خود کارگران محول کرد.کارگران ایران هم از اینکه یک نفر بخاطر مطالباتشان با اعتصاب غذا وتحمیل گرسنگی برخود وبخطر انداختن سلامتی خویش دچار این مخاطرات شود،راضی وخوشنود نیستند.چرا که خود کارگران میتوانند از پس مشکلات خود بر بیایند ونیازی به قیم و قهرمان ندارند..
با آرزوی روزگاری که طبقه کارگر به حقوق حقه خود دست پیدا کنند”
رضارخشان

رضا رخشان که قبلا از حکومت احمدی نژاد حمایت میکرد وکارگران را تشویق میکرد که منتظر بمانند تا احمدی نزاد برایشان یک اتومبیل صفر کیلومتر هدیه بدهد. ودر زمانی دیگر طرفدار جنبش اسلامی وتروریست های اسلامی در قتل عام شارلی عبدو بود ومعتقد بود که شارلی عبدو به مقدسات والله این جانوران اسلامی توهین کرده واینان حق داشتند که دهها نفر نویسنده چپ را بقتل برسانند، تازگی به دستاورد دیگری دست یافته.

 رضا رخشان که خودش یک کارگر طرفدار حکومت جهل وجنایت اسلامی است،ومعتقد است که کارگر قیم نمیخواهد چرا که خود کارگر میتواند از پس مشکلات خودش بر آید. این شعار رضا رخشان خیلی آشنا است وتکرار همان خزعبلات حکومتی است که رضا رخشان از آن حمایت میکند، جمهوری اسلامی، یادمان نرفته وقتی کمونیستها و انقلابیون بعد از انقلاب ۵۷  از منافع طبقه کارگر حمایت میکردند، همین آخوندهای ریز ودرشت از قبیل خمینی وطالقانی پشت تلویزیون میامدند ومیگفتند کارگر قیم نمیخواهد. رضا رخشان همان حرفهای اخوندها را پس از ۳۷ سال دارد تکرار میکند.

از نظر آخوندها ، جنایتکاران حکومت اسلامی ورضا رخشان کارگر قیم نمیخواهد خودش از مشکلات خودش بر میاید چطور؟ همانطور که خمینی وخامنه ای بر میایند. همانطور که قرار بود احمدی نژاد به کارگران اتومبیل مجانی بدهد.

 از نظر رضا رخشان وهمه آخوندها، مارکس  انگس ،لنین  ومنصور حکمت که کارگر نبودند نمیتوانند مشکلات کارگران را حل کنند. باید مشکلات کارگران را داد بدست خود کارگران وآخوند ها واحمدی نژاد ها.

این شعار ضد کارگری وضد انسانی رضا رخشان خیلی وقت است که از طرف طبقه سرمایه دار وحامیانش تکرار میشود. تمام ضد کمونیستها وتئوریسینهای ضد سوسیالیستی هم وغمش این بوده وهست که طبقه کارگر قیم نمیخواهد. یعنی حزب طبقه کارگر نمیخواهد. یعنی تئوری آزادی وبرابری در جامعه پوچ است. یعنی تئوریهای مارکس ولنین که کارگر نبودند همه پوچ است.

 معلوم نیست این کارگر که خودش میتواند همه کارش را بکند واحتیاج به مارکس ولنین وتئوریهای خارج از خود کارگر یدی ندارد چرا بعد از ۳۰۰ سال کارگری هنوز مشغول فروش نیروی کار خودش است؟ هنوز گرسنه است؟ هنوز ششش گرو ۷ است؟ رضا رخشان با شعار کارگر فقط باید متشکل شود عملا ضد تشکیلات طبقه کارگر است. ضد کمونیست وضد تئوری مارکس وتئوریهای آزاد سازی طبقه کارگر است. طرفدار حکومت اسلامی واحمدی نژاد است.

رضا رخشان میفرماید:

“این تنها تشکل  کارگریست که میتواند این طبقه بزرگ اما بی ریخت را قدرت ببخشد.در روابط بین کارفرما وکارگر تنها عاملی که میتواند کارفرماها را بعقب براند یعنی حاضر شوند که از بخشی از سود خود چشم پوشی کنند وبه کارگر با دیده احترام رفتار کنند تنها راه همانا متشکل ساختن کارگران در محیط کار است. نه با اعتصاب غذا و نه ریش گرو گذاشتن ونه با ابزار رسانه های بورژوازی میتوان به این ارمانها رسید.طبقه کارگر نیاز به قهرمان وسوپرمن ندارد”

به مطلب آخوند پسندانه رضا رخشان در بالا بهتر بنگریم.  از نظر رضا رخشان مثلا دانشجو ،روشنفکر ،معلم وپرستار حق ندارد در کار کارگر دخالت کند.  رهبران احزاب طبقه کارگری در تاریخ جهان هم باید از  دخالت در کار کارگر بر کنار شوند. اصلا کل جامعه باید کارگر را تنها بگدارد.چرا؟   از نظر رضا رخشان برای اینکه بتواند سرمایه دار را در کارخانه راضی کند تا از بخشی از سود خود چشم پوشی کند وبه کارگر به دیده احترام بنگرد( در محیط کار). از نظر رضا رخشان طبقه کارگر احتیاج ندارد تبلیغات وجنبش خودش را جهانی کند وصدای حق طلبانه خودرا از طریق میدیای جهانی وغرب به گوش جهانیان برساند.چون این میدیا متعلق به سرمایه داری هستند. با این حساب اگر مارکس مثلا در نیویورک تایمز مقاله مینوشت حتما نوکر امپریالیست بود وضد کارگر.

از نظر رضا رخشان طبقه کارگر جهانی نیست. اصلا سیاسی هم نیست .اصلا به جمهوری اسلامی وحکومت اسلامی هم نبایست کاری داشته باشد. رضا رخشان طرفدار احمدی نژاد معتقد است که کارگر باید خودش را در کارخانه متشکل کند تا کارفرما به او پول بیشتری بدهد وبه او احترام بگذارد.

اگر مارکس میگفت کارگران جهان باید متشکل شوند وکل جهان را از آن خود بسازند، از نظر رضا رخشان آخوند واسلام زده، کارگر حداکتر فقط باید در کارخانه اش متشکل شود، از کارفرما حقوق بیشتری گدایی کند وکاری کند که کارخانه دار به او به دیده احترام نگاه کند.

 بیخود نبود که رضا رخشان از احمدی نژاد ودیگر آخوندها وجنبش اسلامی در فرانسه وجهان حمایت میکند. این حد واندازه های یک کارگر طرفدار حکومت جهل وجنایت اسلامی است.

در ضمن رضا رخشان، جعفر عظیم زاده را که با اعتصاب غذا و  تبلیغات  بر علیه حکومت ضد کارگری اسلامی دارد صدای طبقه کارگر ایران را بگوش جهانیان میرساند را محکوم میکند. از نظر رضا رخشان صدای حق طلبانه طبقه کارگر ایران به گوش جهانیان فقط هوچی گری منصور حکمتی است.

رضا رخشان ربطی به منافع جهانی طبقه کارگر ندارد. ربطی به آزادی ورهایی طبقه کارگر ندارد. رضا رخشان کارگری است که میخواهد حداکثر طبقه کارگر ایران را زیر سرپنای حکومت اسلامی برای مزد بیشتر از کارفرما وسرمایه دار متشکل کند. رضا رخشان متعلق به حکومت اسلامی  وتبلیغات ضد کارگری حکومت اسلامی است. افکار وعقاید رضا رخشان در حد واندازه های یک آخوند عقب افتاده است..