انتخاب جنتی و نظر سنجی !

انتخاب جنتی در سن ۹۰ سالگی برای مجلس خبرگان رهبری را هم در مسیر برجام باید ارزیابی کرد . وزن سیاسی این انتخاب یا نمایش همان جایزه ای است که به عاشقان ولایت فقیه ” فرهادی و شهاب حسینی ” در کون دادند . انتخاب جنتی ۹۰ ساله مشت محکم حاکمییت بر دهان کسانی بود که انتخابات را جدی گرفته بودند و رای دادند !

کیهان : انتخاب جنتی به ریاست مجلس خبرگان رهبری، با توجه به هیاهوی تبلیغاتی گسترده و پرحجمی که دشمنان بیرونی و برخی از جریانات آلوده و بدسابقه و یا فریب‌خورده داخلی علیه ایشان به راه انداخته بودند، می‌تواند برای طیفی از سیاست‌ورزان که به سیاست بازی شهرت دارند، درس‌ها و عبرت‌هایی را به دنبال داشته باشد. و بالاخره، نمایندگان مجلس خبرگان با انتخاب آیت‌الله جنتی به ریاست این مجلس، نشان دادند که به مصداق آیه شریفه «و من یکفر بالطاغوت و یؤمن بالله فقد استمسک بالعروه الوثقی» عمل کرده‌اند.

برخلاف کیهان و به نظر من انتخاب جنتی برای رئیس خبرگان بخشی از دیزاین جلوی صحنه است . این انتخاب دقیقا شبیه به انتخاب مصطفی پورمحمدی (وزارت دادگستری حکومت اسلامی ایران) و یکی از اعضای هیئت مرگ قتل عامهای دهه ۱۳۶۰ است . غرب با همان دولت نشست و برجام را توافق کرد . حالا هم این انتخاب تاثیری در مسیر برجام ندارد . برجام بیخ ریششان است چه با مصطفی پورمحمدی و چه با جنتی و چه با رفسنجانی….

نیویورک‌تایمز، انتخاب یک روحانی تندرو به ریاست خبرگان را برای غرب ناامید کننده دانست، بی‌بی‌سی، با عصبانیت مدعیان اصلاحات را ملامت کرد که باید علاوه بر انتخابات به فکر بعد از انتخابات هم بودند!دویچه وله، رویترز، آسوشیتدپرس، فرانس‌پرس و… نیز انتخاب جنتی را نشانه ادامه بینش و منش تروریستی جمهوری اسلامی تفسیر کردند و…تمام این تیترهای رسانه ای یعنی اینکه غرب هم مواظب دیزاین جلوی صحنه هست . والا سرسوزنی هر کدام از این انتخابها را راه بندی در مسیر برجام تشخیص دهد و واقعا عصبانی یا ناامید شود ، و یا در نقطه ای تشخیص دهد که این سیستم ولایت فقیه ظرفییت و توان چرخیدن ندارد ، حتما دست به اقداماتی دیگر میزند….

به گزارش دیگربان، فیروز‌آبادی افزوده که «استکبار به فکر استفاده از راهبردهایی مثل عملیات روانی و استحاله و سکولار کردن استادان دانشگاه و مردم است تا اسلام ناب را کور کند که کور خوانده‌اند.» به گفته وی «باید از هرجایی که امکان نفوذ استکبار وجود دارد مقاومت کنیم.» یحیی رحیم صفوی٬ مشاور علی خامنه‌ای هم در این زمینه گفته «یکی از ترفندهای دشمن نفوذ است، آن‌ها می‌خواهند در دستگاه‌های مختلف نفوذ کنند.» رحیم صفوی افزوده «جنگ به شیوه گذشته از کشور ما دور شده و نگاه دشمن به داخل کشور ما و تغییر در داخل است.» این فرمانده نظامی اضافه کرده «ما باید اقتدار درون‌زا داشته باشیم وتا می‌توانیم درداخل قدرت خود را افزایش دهیم.»…دویچه وله هم نوشت :
بر اساس جدیدترین نظرسنجی موسسه آی‌پُز، در میان ۱۳ رجاله سیاسی اسلامی ایران محمد جواد ظریف میان اصول‌گرایان و اصلاح‌طلبان محبوب‌ترین است. جنتی، احمدی‌نژاد و مصباح یزدی نامحبوب‌ترین‌ها هستند….چه تاثیرگذار جان عمه ش !

ضربه شلاق به ۳۵ دختر و پسر بازداشت‌شده در پارتی شبانه….قوه قضاییه حکومت اسلامی ایران از بازداشت ۳۵ دختر و پسر در یک پارتی شبانه و اجرای حکم ۹۹ ضربه شلاق به آنها خبر داده است. بر این اساس همه مراحل قانونی، از دستگیری تا صدور و اجرای حکم در کمتر از ۲۴ ساعت طی شده است . همزمان طی عملیاتی سنگین سپاه پاسداران گروهی از براندازان جدید نظام را بعد از فستیوال کون و جوایز پسابرجامی بازداشت کرد . این گروه که مسلح به سلاح نمیه سنگین و مدلهای لباس و باقی موارد بود از عوامل غربی معرفی شدند . سپاه پاسداران بعد از حذف خونین نیروهای غیر خودی و غیر اسلامی و بخشی از روحانیون طی ۳۷ سال گذشته…. حالا در دوران پسابرجام تهدید اصلی نظام را در طراحی شوی لباس دیده است . طراحان لباس و مدل‌های ایرانی و مسدود کردن کانال‌ها و سایت‌های اینترنتی آنها در کنار پخش ویدیوی اعترافات اجباری یک مدل ایرانی لباس و آرایش (الهام عرب) در برابر دادستان تهران از تلویزیون دولتی در قالب عملیاتی تحت عنوان «عنکبوت ۲» هم حاکی است که در دوران پسابرجام سیستم ولایت فقیه چه دست و پای بیهوده ای میزند ، مثل مگس گیر افتاده در تار عنکبوت !

سایت حکومتی اسلامی ایران – پنجشنبه ۶خرداد ۱۳۹۵ برابر ۲۶می ۲۰۱۶ بنا بر گزارش های رسیده چهارگروه ۲۰ نفره در اردیبهشت ماه۱۳۹۵ از جهنم و باتلاق عراق به کشور آلبانی اعزام شدند.

اسماعیل هوشیار
۲۶٫۰۵٫۲۰۱۶