در قوانین اسلامی، تجاوز به کودک امر عادی، و دفاع از حقوق کودک جزم سنگین !

در قوانین اسلامی، تجاوز به کودک امر عادی، و دفاع از حقوق کودک جزم سنگین !

در حاشیه ۲ مورد تجاوز جنسی به کودکان در نظام اسلامی، و کشور غیر اسلامی سوئد.

هفته پیش دو پرونده شبیه به هم در مورد تجاوز به بچه، در ایران وسوئد در دو نوع دادگاه به اتمام رسید و حکم گرفتند. در مقیاسی کوچک با دید مقایسه به آن بنگریم.

.پدوفیل سوئدی( امین مختار علی برهن)، ۲۹ ساله از طریق اینترنت به عکس حدود ۶۸ بچه دسترسی (خود با فریب از بچه ها توسط کامپیوتر عکس گرفته بود) و برای مقاصد سکسی از آنها استفاده کرده بود.

وی چندی از بچه ها را با تهدید به اینکه، عکسها را پخش میکند و در دسترس عموم قرار میدهد، مجبوراً تحت تجاوز جنسی قرار داده بود که سن قربانیان ۲۰-۱۱ ساله بوده است.

دادگاهی امین، بیش از ۶۰ روز در دادگاه شهرداری سولنا به طول انجامید. این فرد به ۵ میلیون کرون خسارت برای قربانیان محکوم و بالاترین حکم زندان سوئد را برای این نوع پرونده ها، از آن خود کرد، و به ۷ سال زندان محکوم شد.

این در حالی است که بالاترین حکم در سوئد بعد از ۱۹۱۰ که اعدام برچیده شده، ۱۲ سال بوده است و اشد مجازات ۱۴ سال زندانی است.

اما همین سطح از جنایت، در مدرسه ای درتهران روی داد. معاون و ناظم مدرسه ای به تعدادی از بچه های ۱۱-۸ ساله تجاوز کرده بود، ولی چه مجازاتی گرفت ؟ :

«حکم بدوی پرونده ناظم دبستان پسرانه‌ای که به تعدادی از کودکان یک مدرسه تجاوز کرده، صادر شده است. براساس این حکم، مجرم “به حدی از تازیانه، دو سال تبعید و محرومیت از برخی مشاغل و فعالیت‌های اجتماعی” محکوم شده است.

غلامحسین محسنی اژه‌ای، سخنگوی قوه قضاییه با اعلام این خبر در نشست مطبوعاتی امروز دوشنبه ۱۰ شهریورماه گفت: “این فرد در دادگاه بدوی محکوم شده اما چون حکم قطعی نیست از بیان جزئیات آن معذورم.” گزارش مفصل در صفحه فارسی بی بی سی موجود است.

متوجه شدید که، این جنایتکار یک روز هم زندانی نگرفته است ؟! «حدی از شلاق» قید شده که نا معلوم است. من موافق شلاق زدن به هیچ کس و منجمله این جنایتکار نیستم! اما از جنبه مقایسه مجازات نگاه کنیم. میدانیم که جانیان مدافع قوانین اسلام، بارها جوانان را به خاطر خوردن لیوانی آب در ماه رمضان، در ملا عام شلاق زده اند و یا کسی که لیوانی مشروب بخورد ۸۰ ضربه شلاق، جرم دارد( در صورت ۳ بار تکرار، حکمش اعدام است). آری خواستم میزان مجازات را مقایسه کنید.

ناظم مدرسه گویا از «بعضی شغلها» تا ۲ سال محروم شده،(شاید در شغل دیگری سمت بیشتری بگیرد؟). خواستم بیان کنم که، نه اینکه برای تجاوز به بچه مجازاتی وجود ندارد، بلکه تجاوز «ازدواج» به دختر ۹ ساله اسلامی و شرعی است. ازدواج با دختر خوانده نیز قانونی شده است.

نمونه دیگر: جنایتکار، محمد رضا رحیمی معاون اول احمدی نژاد، با آن همه سرپوش گذاشتن دادگاه، برای لو نرفتن بقیه شرکا دولتی، به اتهام ۹۰۰ میلیارد تومان اخلاص (از سفره مردم) به ۵ سال و ۹۱ روز حبس محکوم شده است. وی حتما بعد از مدتی مثل پسر رفسنجانی، زندانش را میخرد و با دزدیهای دیگر پولش را جبران میکند.

اما فعال حقوق کودکان و هنرمند فوق لیسانس، خانم آتنا فرقدانی ، به جرم کشیدن کاریکاتور نماینده گان مجلس، به ۱۲ سال و ۹ ماه حبس محکوم شده است(یعنی معادل زندانی مردی بنام “مرد لیزری” سوئد که چند نفر را کشت و تعدادی را زخمی نمود).

جرم اصلی خانم فرقدانی، همان بر جسته کردن حقوق کودک بود، که کودک، باید کودک باشد، نه وسیله ارزا جنسی جامعه آلوده به ویروس اسلامی!

قانون اسلام، یعنی قانون بی حقوقی زن، یعنی بی پناه گذاشتن ضعیف ترین قشر جامعه در مقابل تجاوز جنسی، و نقص هر آنچه که بویی از انسانیت دارد! قانون اسلام یعنی قرار دادن مدافعان حقوق کودک و بشریت، در سیاه چالهای زندان! ولی ارتجاع بداند که قیچی کردن بال و پر پرنده گان، پایان پرواز نیست. پر ما را میگیرند، اما پرواز را از یاد نخواهیم برد و دیر و یا زود انسانیت بر لاشه این قوانین ارتجاعی به پرواز در خواهد آمد!

پیروزی از آن ماست!

ابراهیم رستمی ۹ جونی ۲۰۱۵