ارزش زن در اسلام و جمهوری اسلامی

از بدو پیدایش این دین در دنیا تماما همیشه قتل و غارت سوزاندن و نابودی بوده و هر کسی از پذیرفتن این دین سر پیچی میکرده سوزانده میشده و زنان و بچه های انها را به اسارت و بردگی میبردند . زن همیشه در اسلام به عنوان کنیز و فرمان بردار و اطاعت کننده بوده و میباشد و غیر از اینکه در رحم خود بچه ای بپروراند و ان را بدنیا بیاورد و با سختی انها را بزرگ کند و به کارهای خانه رسیدگی کند ارزش دیگری نداشته و ندارد و اگر سر پیچی یا نا فرمانی کند از نظر مرد خود یا برادر یا پدر خود با کتک و نا سزا و خشونتهای شدید روبرو میشدند و میشوند و در بیشتر وقتها زنان به قتل میرسند یا به سنگسار یا اعدام محکوم میشوند و اکنون این مجازات در جمهوری اسلامی با رهبران خونخوارش به شدت تمام اجرا میشود .

 زنان همیشه در اسلام به عنوان کالا به فروش میرسند یعنی همان مهریه که به عنوان ازدواج به انان تعلق میگیرد و اگر زمانی هم بخواهد البته با رضایت شوهرش جدا شود باید از همان پول فروشش به خانه شوهرش و نفقه خود که برای گذراندن فقط ۳ ماه و ۱۰ روز خرج روزانه اش است صرفه نظر کند و حتی برای دیدن بچه های خود باید شوهرش رضایت دهد و صلاحیت او را به دادگاه اعلام کند زن بدبختی که خودش بچه را در وجودش پرورانده و خود بزرگ کرده. زنها همیشه مورد ستم و ازارو اذیت قرار میگیرند در صد بالایی از زنها فقط زنده هستند و نمیتوانند زندگی کنند چون اصلا معنی زندگی در اسلام و کشور جمهوری اسلامی وجود ندارد و همیشه سرکوب میشوند مردها همیشه بالاتر از زنها قرار میگیرند چه از نظر اجتماعی و چه از نظر حقوقی . خونبهای مردها بیشتر از زنان میباشد و زنان حتی در ارث بردن از اموال مادر و پدر که فوت میکنند نصف مردها ارثیه به انها میرسد. مردها همیشه میتوانند هم زمان چند همسری داشته باشند و به کنیزهایی به کنیز قبلی اضافه کنند و مردها از نظر اسلام و جمهوری اسلامی کثیف اگر در دنیای خاکی کار خوبی انجام دهند حتی پس از مرگشان هم در بهشت به انها حوریه های عریان نوید میدهند یعنی در بهشت هم زنان به عنوان کالا به مردها عرضه میشوند. دختران باید باکره به فروش برسند تا مردها انها را قابل خریداری بدانند یعنی همان تعیین مهریه و اگر دختری باکره ای خود را از دست بدهد و نتواند با جراحی باکره شود یعنی پولی برای جراحی نداشته باشد از ترس ابروی خود دست به خود کشی خود سوزی یا فرار از خانه و خانواده میکند .

 مردها در جمهوری اسلامی در همه کارها ازاد هستند حقوقی و اجتماغی البته کارهایی که مورد تایید جمهوری اسلامی باشد چون همیشه مردها از مقام بالاتری نسبت به زنان هستند در اسلام و کشورهای اسلامی. در کشور جمهوری اسلامی با رهبران خونخوارش و جنایت کارش زنان اجازه ندارند بدون رضایت شوهر خود یا برادر یا پدر خود خارج از خانه فعالیتی داشته باشند زنها در رشته های تحصیلی که دولت جمهوری اسلامی تعیین کرده باید شرکت کنند و نمیتوانند مانند مردها در همه رشته ها شرکت داشته باشند از قبیل خلبانی غواصی و غیره ….زنان نمیتوانند در کشور جمهوری اسلامی جنایتکار در همه رشته های ورزشی شرکت کنند و اگر هم اجازه داشته باشند در بعضی رشته ها فعالیت کنند با حجابی که سر کوب انان است باید فعالیت داشته باشند. چه زنها چه دخترها و چه دختر بچه هایی که همیشه و هر روزه در کشور جمهوری اسلامی به فحشا و خود فروشی وادار میشوند و همیشه این فریادها در گلو خفه میماند باید با صدای بلند ازادی و برابری زنان با مردها را فریاد بزنیم و خواسته های خود را مطالبه کنیم.

منبع : http://sedayezanan.blogspot.com/