جمهوری اسلامی عامل اصلی گسترش اعتیاد و سازمانده فروش مواد مخدر در جامعه است

اعتیاد به مواد مخدر یکی از مهمترین مشکلات اجتماعی و بهداشتی پیش روی جامعه ایران است که عوارض ناشی از آن تهدیدی جدی  بر انهدام نسلی است که آینده روشنی در مقابل خود نمی بیند و تماماً ناامید و مستاصل، زیر فشارهای روزمره  زندگی چاره ای جز پناه بردن به این گزینه مخرب به فکرش نمی رسد. اعتیاد به این مواد خانمان برانداز، واکنشی مخرب به کنشهای غیر قابل تحمل بیرونی و آلام و مشکلات درونی ناشی از آن است.از عوامل مهم گرایش به مواد مخدر می توان عدم امنیت شغلی، بیکاری، وضعیت دشوار اقتصادی، محرومیت های اجتماعی و فرهنگی، اضطراب و افسردگی و…. نام برد که در رأس کلیه این عوامل جمهوری اسلامی،که شرایط غیرانسانی و تباهی روزافزون و باور نکردنی برجامعه تحمیل کرده است قرار دارد. جمهوری اسلامی عامل اصلی گسترش مواد مخدر و سایر مصائب گریبانگیر مردم ایران است.
 
  پدیده شوم اعتیاد به مواد مخدر در ایران ابزاری کار آمد، موثر و راهبردی در گسترش و تداوم سلطه نظام اسلامی و صاحبان قدرت در این سیستم متحجر و نا کار آمد است.علاوه بر این تجارت مواد مخدر،فعالیت اقتصادی پر سود در دست مافیای اقتصادی میلیاردرهای حکم بر ایران است.
 
  گسترش دامنه مصرف مواد مخدر در جامعه امروز ایران ابعاد جدیدی به خود گرفته است: گذشته از اقشار کم در آمد و فقیر جامعه که بیشترین بخش معتادان را تشکیل می دهند، قشر تحصیل کرده نیز به  این سمت کشیده شده اند. حتی زندانها نیز از دست این ماده خانمان برانداز در امان نمانده و به یکی از مراکز اصلی  پخش و استفاده از مواد مخدر تبدیل شده است. امروزه در ایران تحت حاکمیت جمهوری اسلامی، مدارس و دانشگاهها نیز به مراکز پخش و مصرف مواد مخدر تبدیل شده اند و دامنه اعتیاد از خوابگاه های دانشجویی فراتر رفته و به مدارس راهنمایی ونیز به مدارس دخترانه کشیده شده است.  آمارهای رسمی از سه میلیون  معتاد در ایران حکایت دارد در حالیکه تعداد معتادان و مصرف کنندگان مواد مخدر در ایران چند برابر این آمار است. ایران با مصرف بیش از دوازده در صد از مواد مخدر جهان، به همراه روسیه در صدر جدول بزرگترین مصرف کنندگان مواد مخدر جهان قرار گرفته است. شایع ترین وبیشترین نوع مواد مخدر در ایران مربوط به کریستال و شیشه است. مواد مخدر و روانگردان به حدی متنوع است که حتی آدامس های مختلف که با نام های متفاوت وارد ایران می شوند،از مواد محرک تشکیل شده اند و  می توان از آنها به عنوان طعمه ای برای گرایش نوجوانان به مواد مخدر برشمرد. تزریق مواد مخدر یکی از عوامل شیوع بیماریهای ایدز و هپاتیت است.استفاده از سوزن ها و سرنگ های مشترک متداول ترن راه انتقال بیماری ایدز در بین معتادان تزریقی محسوب می شود. اعتیاد به مواد مخدر بنیان خانواده های فراوانی را از هم پاشیده است و منجر به بی خانمان شدن افراد،رها کردن کودکان بی سرپرست وافزایش پدیده کارتون خوابی شده است.
 
قطعاً حاکمان اسلامی سرمایه از بی تفاوت نمودن چند میلیون انسان نسبت به تباهی ای که جامعه ایران را در کام خود فرو برده ، رضایت خاطر دارند. مردم باید عاملین اصلی پخش و فروش مواد مخدر و مافیای آن را در میان کاربدستان درجه اول حکومت سراغ بگیرند، که از این راه میلیاردها دلار به ثروت افسانه ای خود افزوده اند. اینها بی رحم ترین بربرهای قرن حاضرهستند که از وقوع فجایع به مراتب مخرب تر از این هم ابائی ندارند. مردم ایران باید به جای سرزنش محروم ترین افرادی که راه نادرستی جهت تسکین  دردهای خود و فرار از هزار و یک بدبختی به چنین مصیبتی گرفتار شده اند، به کمک آنها بشتابند. انسانهای آگاه و پیشرو در جامعه باید تلاش نمایند از راه ها و امکانات موجود جهت بهبود زندگی معتادان و بازگشت  آنها به زندگی اجتماعی استفاده نمایند. همچنین باید جمهوری اسلامی را  به عنوان عامل اصلی به انحطاط کشاندن جامعه رسوا کرد.
 
جانیان اسلامی عاملان درجه چندم پخش مواد مخدر را به اصطلاح تعقیب و شناسایی کرده و همراه با معتادانی که شرایط غیر قابل تحمل زندگی در این جهنم اسلامی تحت حاکمیت سرمایه داری اسلامی، آنها را به سوی چنین انتخابی سوق داده است را دستگیر و در ملأ عام اعدام می کنند تا هم زهر چشمی از مردم گرفته باشد و هم ذهن  جامعه را از توجه به سازمان دهندگان اصلی فروش و توزیع مواد مخدر منحرف نمایند وبه خیال خود از این طریق تنفر مردم را نسبت به خود کم کنند.آنها می خواهند توجه جامعه را به سمت قربانیانی جلب کنند که فقر و محرومیت فزاینده و فقدان دورنمای روشن جهت مبارزه با این شرایط جهنمی آنها را به این انتخاب مخرب کشانده است. هر تلاش رژیم در جهت تولید کینه و نفرت و کانالیزه کردن آن به سمت قربانیان مبتلا به مواد مخدر باید با عکس العمل مناسب و شدید مردم مواجه شود و  نفرتشان را نسبت به حاکمان جنایتکار اسلامی افزایش دهد. تنها با سرنگونی جمهوری اسلامی زمینه ای برای دسترسی به راه حل قطعی و امکان تلاش همه جانبه برای خشکاندن ریشه اعتیاد در جامعه ایران فراهم خواهد شد.