پنجم دی‌ماه، بزرگداشت چهلمین روز قتل عام عزیزانمان را گرامی می‌داریم!

كميته مبارزه براى آزادى زندانيان سياسى در ايران
December 25, 2019

پنجم دی‌ماه، بزرگداشت چهلمین روز قتل عام عزیزانمان را گرامی می‌داریم!

مردم حق دارند یاد عزیزانشان را گرامی بدارند. حق دارند که جمهوری جهل و جنایت اسلامی را نخواهند. پنج دی ‌ماه را خانواده شجاع و جسور پویا بختیاری بعنوان روز بزرگداشت چهلمین روز همه عزیران خیزش عظیم ‌آبان اعلام کردند! پویا بختیاری سمبل مبارزات و خروش خشم و عصیان خیزش آبان شده است!

 

جمهوری اسلامی دست به جنایت هولناکی زد از وحشت خشم و تنفری که سراپای جامعه زخم خورده را فرا گرفته است به هراس مرگ افتاده است! این موج سهمگین‌ دارد می‌آید که بساط حکومت اسلامی را از بیخ و بن بر‌کند!

پیش از پنجم دی‌‌ماه با دستگیری و یورش به خانواده‌‌های داغدیده و بگیر و ببند، با قطع اینترنت، با اعزام گله بسیجی و یگان ویژه به خیابانها و مانور دادن دارد هراس و وحشت خود را بیش از پیش ‌آشکار می‌کند! می‌داند که باید طوفان درو کند! دستگیری خانواده‌های جان‌باختگان دو صد چندان بر خشم و تنفر مردم وعزم و جزم آنها افزوده است!

 

اعتراضات وسیع و کوبنده دانشجویان در۱۶‌آذر، اعتراضات کارگران و تجمع بازنشستگان و تحصن معلمان در دوم دی‌ماه، تجمع مجدد دانشجویان همین امروز ۴ دی‌ماه با در دست داشتن عکسهای جان باختگان اعتراضات آبان ماه،‌ادامه خیزش آبان و صدور حکم رفتن جمهوری اسلامی است.

از همین حالا و همین امشب مردم به خیابانها آمده‌اند! در تهران، رشت و سنندج و کرمانشاه و بابل و ... با مرگ بر خامنه‌ای و مرگ بر دیکتاتور برای استقبال از فراخوان پنجم دی برای بازپس گرفتن همه دستگیرشدگان! برای تصرف خیابانها،‌ مردم برای شکست دادن توحش حکومت اسلامی در نبردی نابرابر درگیرند!

 

شورش انقلابی مردم علیه فقر و فلاکت، سرکوب و کشتار و برای خاتمه دادن به عمر پر نکبت جمهوری اسلامی دارد به مراحل حساسی پا می‌گذارد.

حمایت وسیع و چشمگیر از مردم داغدیده و زخم خوردن ایران در سراسر جهان ادامه دارد! قطع  اینترنت نمی‌تواند جنایات و توحش افسار گسیخته جمهوری اسلامی را مخفی کند!

 

کمیته مبارزه برای آزادی زندانیان سیاسی، دوش به دوش و در کنار اعتراضات مردم در محلات و خیابانها،‌ در مقابل بازداشتگاه‌ها و بیدادگاه‌ها و زندانها برای تعیین تکلیف نهایی علیه جمهوری جنایت‌کار اسلامی حاضر است! دست در دست هم برای برکندن بنیان‌های جمهوری اسلامی آماده‌ایم!

 

کمیته مبارزه برای آزادی زندانیان سیاسی

۴ دی ۱۳۹۸

۲۵ دسامبر ۲۰۱۹


 
 

  Share/Save/Bookmark 

 
 

     مطالب مرتبط

 
   
 

Copyright © 2006 azadi-b.com