اعتراض به دستگیری های گسترده‎

رویا آزاد
November 23, 2019

اعتراض به دستگیری های گسترده‎

اعتراضات مردم در صد شهر ایران در پی سه برابر شدن قیمت بنزین و تجاوز آشکار جمهوری دزدان به معیشت زحمتکشان موجی از سرکوب  را به دنبال داشت.

به دنبال کشتار وسیع معترضین در گام بعدی جمهوری سرکوب با قطع اینترنت و قطع ارتباط مردم با دنیای بیرون و در سکوت خبری دست به بازداشت هزاران نفر از مردان ،زنان،دانشجویان و جوانان بیکار و به تنگ آمده زد .

و اعادی رژیم  از هر دو جناح با اغتشاش گر ،یاغی و معاند خواندن معترضان سناریوی کشتار زندانیان سیاسی و مردم عادی معترض را پیش میبرند.

بازداشت هزاران نفر طی پنج روز  سرکوب وحشیانه معترضان،با قطع اینترنت و قطع کانالهای ارتباطی مردم با دنیای بیرون  نشان از ترس و وحشت رژیم دارد  ،رژیم با کشتار مردم  گرسنه و جوانان بیکار و بی دفاع که دست خالی به میدان آمده بودند هر چه در توان داشت دست به بازداشت زد تا بار دیگر دست به کشتار زندانیان بزند و با برنامه های اعترافات تلویزیونی موسوم به طراحی سوخته بار دیگر جو رعب و وحشت در میان مردم ایجاد کند .این غارتگران در چند روز گذشته برای مردم خط نشان کشیده اند.

خانواده های این بازداشت شدگان و حتما نام آنها و محل دستگیری شان را اطلاع رسانی کنند ،وظیفه ما بودن در کنار خانواده های این عزیزان و حمایت از آنهاست ،همه باید تلاش کنیم تا با برگزاری اکسیون های اعتراضی   نهادهای بین‌المللی را وادار به واکنش فعال در مورد آزادی بازداشت شدگان کنیم از مردم جهان بخواهیم تا دولتهایشان را وادار به عکس العمل کنند ،در سکوت ما رژیم هار جنایتی دیگری را به کارنامه کثیف خود خواهد افزود.

امروز هر دو جناح در پشتیبانی یکدیگر با تبلیغات دروغین در رسانه های خارجی جبهه ای علیه مردم تشکیل داده اند تا از سرنگونی قریب الوقوع خود جلوگیری کنند.

خون به زمین ریخته شده ای جوانان این سرزمین غارت شده پایمال نخواهد شد و بار دیگر مردم ققنوس وار از خاکستر خویش برمیخیزند و نان و آزادی را برای آیند ه ی خود و فرزندانشان به ارمغان میآورند .


سرنگون باد جمهوری اسلامی

#نان_کار_آزادی_اداره_شورایی

رویا آزاد


 
 

  Share/Save/Bookmark 

 
 

     مطالب مرتبط

 
   
 

Copyright © 2006 azadi-b.com