جمهوری اسلامی را سرنگون میکنیم!

رحمان حسین زاده
November 17, 2019

جمهوری اسلامی را سرنگون میکنیم!
(پیام رحمان حسین زاده)
شهرهای ایران به خروش درآمده اند. قبل از هر چیز به سازندگان و شرکت کنندگان جسور، به سازماندهندگان مبتکر این تظاهراتهای بزرگ درود میفرستم. یاد جانباختگان عزیز را گرامی میداریم و از جانب حزب حکمتیست همبستگی و همدردی خود را با خانواده و بستگان جانباختگان  و زخمی ها و مردم رزمنده اعلام میکنیم.
سران جمهوری اسلامی باردیگر کور خواندند. بار دیگر محاسباتشان پوچ از آب درآمد. سران سه قوه نظام فاسد و دزد و سرکوبگر طبق امر و تایید سردسته جنایتکاران، خامنه ای، نقشه تعرض به زندگی و معیشت مردم را ریختند. نرخ بنزین را سه برابر کردند. برآتش خشم مردم، بنزین ریختند! میخواهند بودجه نظام فاسد و ضد مردمی و دم و دستگاه اداری و نظامی و سرکوبگرش را با بریدن نان سفره مردم تامین کنند. اما تا این لحظه تودهنی محکمی از مردم گرفته اند. خامنه ای و سران جمهوری اسلامی خوب میدانند، مساله مردم فقط گران شدن بنزین نیست، بلکه معضل مردم کل نظام اسلامی است. حرف مردم صریح و سرراست معلوم است. "جمهوری اسلامی را نمیخوایم" . این را جنبش عظیم سرنگونی که از دی ماه ٩٦ عروج کرده، اعلام نموده است. جنبشی که میتواند و میخواهد با جمهوری اسلامی تعیین تکلیف قطعی بکند و در دو روز گذشته مرحله بالاتری از قدرت خود را به نمایش گذاشته و نمیخواهد سر به تن جمهوری اسلامی بماند.
مردم مبارز!
وارد دوره تعیین کننده تری از نبرد با جمهوری اسلامی شدیم. ادامه مسیر را با هوشیاری بالا باید طی کنیم. اولین مساله اینست تظاهراتها و اعتراضاتمان را لازمست به کل شهرهای ایران گسترش دهیم. ظرفیت و امکان گسترش آن بسیار بالا است. دردمان از دست جمهوری اسلامی و نبردمان علیه این رژیم  در همه شهرها مشترک است. با هر ابتکاری این اعتراضات را به همه شهرها گسترش دهیم. چنین اتفاقی جمهوری اسلامی را به تمام معنا فلج میکند. ثانیا متحدانه تر عمل کنیم. ایجاد اتحاد و هماهنگی و همگامی مبارزاتی در طرح شعارها و مطالبات تا روشهای مبارزه  میان شهرها بسیار تعیین کننده است. این وظیفه رهبران و فعالین رادیکال و کمونیست این مبارزات است، با ارتباط و همبستگی و همکاری و ایجاد شبکه به هم مرتبط فعالین مبارزات در سطح استانها و سراسرکشور این اتحاد مبارزاتی را تامین کنند. ثالثا آگاهانه تر عمل کنیم. اعتراض مشترک ما علیه فقر و گرانی و تبعیض و جمهوری سرمایه اسلامی است. پس شعار "نه به فقر، نه به تبعیض، نه به جمهوری اسلامی"  را به سرلوحه مبارزات  خود تبدیل کنیم.واضح است دراینجا متوقف نمی شویم، بلکه در فردای سرنگونی جمهوری اسلامی، آزادی، برابری، رفاه همگانی و سعادت و خوشبختی را میخواهیم. با برافراشتن "آزادی، برابری، رفاه همگانی" چشم انداز پیروزی و اتحاد مبارزاتی را ایجاد کنیم. و مساله مهم دیگر باید سازمان پیدا کنیم. نیرویمان و صفوفمان راباید متحد و متشکل کنیم. سازمان اعمال اراده مستقیم توده کارگر و مردم را ایجاد کنیم. شوراها را در هر محله و شهر و مرکز کار و کارخانه و دانشگاه و هر جا اتحاد و تشکل مبارزاتی لازم است ایجاد کنیم.
کارگران و مردم!
وارد دوره تاریخ سازی در تعیین سرنوشت سیاسی جامعه شده ایم. جمهوری اسلامی عاجز از کنترل و اداره جامعه به آخر خط رسیده است. می بینید که چگونه زیر ضرب مستمر اعتراضات کارگری و توده ای است. همین روزها به جنبشهای عظیم توده ای در لبنان و عراق نگاه کنید، که یک محور مهمشان  تعرض علیه جمهوری اسلامی و دخالتهایش در آن کشورها است. جمهوری اسلامی از هر طرف زیر ضرب و فشار است و رفتنی است. به نیروی اراده متحد و سازمانیافته مان باید سرنگونش کنیم. بر ویرانه هایش قدرت کارگری و حکومت کارگری را ایجاد کنیم تا آزادی، برابری، رفاه و سعادت و خوشبختی  جامعه را تضمین کنیم. با سرنگونی جمهوری اسلامی نه تنها به حاکمیت یکی از سیاهترین نظامهای سیاسی بالای سرمردم در ایران پایان میدهیم، بلکه امید بزرگی در منطقه و خاورمیانه و حتی جهان به نفع آزادیخواهی و برابری طلبی و اراده کارگر و مردم برای به دست گرفتن سرنوشت خویش ایجاد میکنیم. این رسالت تاریخی را به جای آوریم.
***


 
 

  Share/Save/Bookmark 

 
 

     مطالب مرتبط

 
   
 

Copyright © 2006 azadi-b.com