در دفاع از کارگران زندانی ،زندانیان سیاسی همگام و هم صدا می شویم !

شورای پشتیبانی ازمبارزات مردم در ایران- گوتنبرگ سوئد
September 08, 2019

در دفاع از کارگران زندانی ،زندانیان سیاسی همگام و هم صدا می شویم !

 

مردم آزادیخواه گوتنبرگ !

 تعرض حکومت دزدان و اختلاس گران اسلامی علیه فعالین کارگری و زندانیان سیاسی را بی جواب نگذاریم. ترفند حکومت و دستگاههای امنیتی و قضایی آن را که برای ارعاب مردمی که حکم به سرنگونیش داده اند به سند رسوایی دزدان و چپاولگران اسلامی تبدیل کنیم.

 

بیدادگاه سرمایه نتیجه جد و جهد و پرونده سازی های متفرقه  خود را جمعبندی کرد و در روز شانزدهم شهریور برای فعالین در ارتباط با اعتراضات هفت تپه  "حکم" صادر کرد. بیش از یک قرن زندان  برای اسماعیل بخشی، سپیده قلیان، ساناز الهیاری، امیرحسین محمدی فرد، عسل محمدی ، امیر امیرقلی  و محمد خنیفر به جرم حمایت از نان سفره  خالی کارگران شناعت اوباش حکومت اسلامی را به نمایش می گذارد. این فقط گوشه ای از تعرض حکومت اسلامی به فعالین  اردوی کار و حامیان آن است.

 

 مردم آزادیخواه گوتنبرگ !

شورای پشتیبانی از مبارزات مردم در ایران – گوتنبرگ  صدور احکام سنگین و سفارشی حکومت اسلامی و کارفرمایان فاسد و استثمارگر علیه شریفترین فعالین کارگری و اجتماعی را قویاً محکوم میکند و از همه شما انسانهای شریف انتظار دارد که همگام و همصدا در آکسیون اعتراضی  روز شنبه چهاردهم سپتامبر به حمایت از کارگران  زندانی و زندانیان سیاسی برخیزیم و خواهان آزادی بی قید و شرط اسرای در بندمان شویم.

  زمان شنبه  14 سپتامبر  ساعت 13.30       

    Kungsportsplatsen مقابل سالوهالن


   سرنگون باد رژیم سرمایه‌داری جمهوری اسلامی ایران

 

شورای پشتیبانی ازمبارزات مردم در ایران- گوتنبرگ سوئد

 

کارگر زندانی، زندانی سیاسی، بی قید و بی وثیقه آزاد باید گردد!

 

 


 
 

  Share/Save/Bookmark 

 
 

     مطالب مرتبط

 
   
 

Copyright © 2006 azadi-b.com