فراخوان در باره ضرورت ایجاد واحدهای مقاومت انقلابی و مجازات سرکوبگران در سراسر کشور

سلام زیجی
September 23, 2019

فراخوان سلام زیجی در باره ضرورت ایجاد واحدهای مقاومت انقلابی و مجازات سرکوبگران در سراسر کشور

مجازات اوباش سرکوبگر جمهوری اسلامی یک ضرورت سیاسی و یک اقدام انقلابی!

 

كارگران !، جوانان! و مردم آزادیخواه!

 

گسترش همه جانبه و سراسری تر مبارزه سیاسی-اقتصادی-طبقه و جنبش ما در شکل تحصن و اعتصاب و راهپیمائی و...، در گرو متشکلتر و متحد تر شدن حول منفعت طبقاتی خود و تامین صف واحد و مستقل طبقاتی- سوسیالیستی علیه نظام جمهوری اسلامی و کلیت سرمایه داری میباشد، و این مبارزه رکن اساسی جنبش ما برای کسب پیروزی است.  در عین حال در راستایی کمک به پیشرفت اهداف ناظر برآن مبارزه، و به منظور مقابله همه جانبه تر با قلدری جمهوری اسلامی، تدارک سازمانیافته شکل میلیتانت مبارزه(مسلح و غیر مسلح) و اقدام فوری سازماندهی خود در این عرصه نیز یک ضرورت غیر قابل چشم پوشی است. این عرصه مکمل مبارزه سیاسی و طبقاتی جنبش و یک رکن اساسی تضمین پیروزی ما بر رژیم و دیگر عوامل و سناریوهای ضد کارگری و ضد آزادیخواهانه در تحولات سیاسی احتمالی پیشرو است.

 

گام نخست، سازماندهی خود در گروهای آماده بکار چند نفره در شهرها و محل کار و زیست، و اقدام عملی در جهت اهداف فوق میباشد. در این مرحله، هدف اصلی شناسائی و مجازات نه تنها سرکوبگران مبارزات عادلانه سیاسی، اجتماعی و اقتصادی شهروندان، بلکه ضروری است علیه همه کسانی که حکم اعدام صادر میکنند و مجری آن هستند،  و علیه نیروها و افرادی که در زندانها بازجو و شکنجه گر و متجاوزگر هستند، یا بنا به وظیفه کثیف مزدوری، افسار"آتش به اختیار" و عقاید خرافی دینی و راسیستی شان علیه جامعه رها شده است، علیه نیرو و افرادی که بنا به دستور جمهوری اسلامی برای آزادیهای زنان و جوانان و کودکان و دیگر شهروندان مزاحمت ایجاد میکنند و دست به اقدام خشونت آمیز میزنند، و از جمله علیه همه دستور دهندگان و مجریان مسلح و غیر مسلح که در سرکوب مستقیم اعتراضات کارگری و توده ای نقش جنایتکارانه داشته و دارند و اعتراضات و اعتصابات را سرکوب مینمایند، و...،  بایدبه میدان آمد و آنها را  با قدرت و به شدت ترین شکل ممکن تنبیه نمود!. میتوان کاری کرد که کل جامعه آنها را به عنوان قاتل، خود فروخته، مجرم ، مزدور، فاسد و انگل نگاه کنند، طوری که در هیچ جایی در امان نباشند، و حتی از جانب اعضای خانواده و دیگر بستگانشان نیز  تحت فشار قرار بگیرند و طرد شوند.

 

 ضروری است مشخصات کامل و دقیق آنها تهیه گردد و برای ما ارسال شود، و  بعضا آنرا در شبکه های اجتماعی نیز میتوان پخش نمود. شناسائی محل کار، منزل، محل"خدمت"(محل مزدوری) و کلیه رفت و آمد های این دسته از اوباشان و جنایتکاران ( اعم از نیروی انتظامی، شهرداری، پلیس، سپاه، ارتشی، بسیجی، اطلاعاتی، آتش به اختیار و...) را  شناسائی کرد و این امر مهم وظیفه هر شهروند آزادیخواهی است. بر بستر گسترش نفرت عمومی جامعه و ضرورت اقدام میلیتانت و متقابل با عوامل سرکوبگر و تنگ کردن فضا علیه آنها لاز م  است  بخشی از جامعه، به ویژه در سطح جوانان مبارز و انقلابی دختر و پسر، بطور حرفه ای تر و مستمرتری به منظور کوتاه کردن دست این جنایتکاران در قالب واحدهای مقاومت انقلابی در محلات، شهرها، روستاها، مراکز کار، دانشگاها، مدارس و حتی در مواردی در میان سربازان در صفوف ارتش سرکوبگر جمهوری اسلامی نیز اقدام نمود، و "واحدهای مقاومت انقلابی"را سازمان داد و  برای مجازات اوباش سرکوبگر طبق نقشه و شناسائی دقیق در همه جا اقدام نمود.

 

باید کاری کرد دست اوباشان و مزدوران سرکوبگر را با زور و ایجاد ترس از سر اعتراضات و مبارزات حق طلبانه کارگران و زنان و جوانان و مردم زحمتکش کوتاه کرد!، باید آنها را از آنجام هر اقدام جنایتکارنه ی پشیمان کرد! باید زندگی تک تک آنها و از جمله عناصر اصلی سرکوبگران را در همه جا با وحشت مواجه نمود. با هر وسیله ای که ممکن است آنان را مورد تعرض قرار داد و تنبه کرد.کسانی که اعتراض و  اعتصاب و مطالبه حق طلبانه کارگر و زن و جوان و مردم آزادیخواه را با تجاوز و باطوم و تفنگ و قمه و شکنجه و ترور جواب میدهند بایداز جانب جامعه پاسخ درخورتری بگیرند.آنهای که به دستور یکی از فاشیستی ترین و قاتل ترین دولتهای فاسد جهان امروز سرمایه داری، و بنا به" قوانین"دوران وحوش، و بخاطر مقداری پول کثیف به چنین اعمال جنون آمیز و جنایتکارانه ی نسبت به شهروندان و همنوعان خود رفتار مینمایند سزاوار شدیدترین مجازاتها هستند. اقدام برای مجازات انقلابی-توده ای این مزدوران وحشی عادلانه ترین شکل برخورد جامعه علیه آنها است، و بدون تردید باید آنرا در همه نقاط کشور به اجرا گذاشت!

 

مردم آزادیخواه!، جوانان!

در هر جایی که هستید  برای دفاع از خود و شهروندان در واحد‌های مقاومت انقلابیخود را سازمان بدهید و متشکل شوید. زنده باد واحدهای مقاومت انقلابی!

 

٢٩ شهریور ١٣٩٨/ ٢٠ سپتامبر ٢٠١٩

برای همفکری و راهنمائی های لازم با آدرس مایلهای زیر میتوان تماس گرفت:

S_zijji@yahoo.se

Iransocialist2017@gmail.com

 

منبع: نشریه سوسیالیسم امروز،  شماره ١٠٩

١ مهر ١٣٩٨- ٢٣ سپتامبر ٢٠١٩

Iransocialist2017@gmail.com


 
 

  Share/Save/Bookmark 

 
 

     مطالب مرتبط

 
   
 

Copyright © 2006 azadi-b.com