به کمپین نجات هوشمند علی پور بپیوندید!

اطلاعيه
June 10, 2019

به کمپین نجات هوشمند علی پور بپیوندید!

هوشمند علی پور و محمد استاد قادر دو زندانی سیاسی که در تاریخ ۱۲ مرداد سال گذشته در مابین شهر سقز و بانه به کمین نیروهای امنیتی رژيم جمهوری اسلامی افتاده و هدف تیراندازی قرار می گیرند که محمد استاد قادر-آواره زخمی و هردو به چنگ نیروهای اطلاعاتی و سپاه پاسداران می افتند.

از زمان دستگیری این دو زندانی سیاسی بارها مورد شکنجه های مختلف قرار گرفته و زیر شدیدترین شکنجه ها از آنان چندین بار اعترافات اجباری در تلویزیون جمهوری اسلامی گرفته شده است.

همه ما در قبال سرنوشت این دو زندانی سیاسی و کلیه زندانیان سیاسی در ایران مسؤل هستیم و باید برای نجات همگی آنان تلاش و خواهان آزادی فوری آن عزیزان باشیم.

سیستم قضایی و امنیتی جمهوری اسلامی فاقد هرگونه اعتبار و اعتمادی می باشد.

حکومت شکنجه و اعدام جمهوری اسلامی با بیشرمی تمام زندانیان سیاسی و فعالین کارگری را وادار به اعتراف گیری میکند، پرونده های امنیتی و اتهامات سنگینی را به هر زندانی وارد و زمانیکه بخواهد حکمی صادر کند با توسل به احکام اسلامی در صدد انتقام گیری از زندانیان سیاسی و خانواده های آنان می باشد.

هوشمند علی پور و و محمد استاد قادر هردو به جرم فعالیت سیاسی در زندان هستند، نه کسی را به قتل رسانده اند و نه کسی را مجروح نموده اند تنها شاکیان آنان اداره اطلاعات، سپاه پاسداران و دستگاه های امنیتی رژيم است.

ما انتظار داریم نهادها، سازمان و احزاب سیاسی و همچنین فعالین سیاسی و اجتماعی علیه این همه ظلم و بی حقوقی که در قبال زندانیان سیاسی صورت می‌گیرد ساکت نباشند و با حمایت های انسانی خود و فشار آوردن به جمهوری اسلامی اجازه ندهیم هرحکم دلبخواهی را برای آنان به اجرا در بیآورند.

به حمایت از کمپین نجات هوشمند علی پور و محمد استاد قادر بپیوندید و نگذارید جان این دو زندانی سیاسی هوشمند علی پور و محمد استاد قادر را بگیرند، همانطور که با شقاوت و سنگدلی تمام رامین حسین پناهی، زانیار و لقمان مرادی را اعدام کردند.

کمپین نجات هوشمند علی پور

دوشنبه ۲۰ خرداد ۱۳۹۸


 
 

  Share/Save/Bookmark 

 
 

     مطالب مرتبط

 
   
 

Copyright © 2006 azadi-b.com