اطلاعيه کمپین نجات هوشمند علی پور

اطلاعيه
May 11, 2019

امروز شنبه - ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ از شعبه دوم بازپرسی دادسرای شهر سنندج طی ابلاغیه ای به وکیل مدافع هوشمند علی پور و محمد استاد قادر-آواره  آقای علی ساکنی اعلام گردیده روز دوشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۸ بهمراه موکلین خود جهت آخرین دفاعیات و اظهارات خود در خصوص پرونده این دو زندانی سیاسی در بازپرسی شهر سنندج حضور داشته باشند.

قبلا هوشمند طی تماسی با خانواده گفته بود که  پرونده اش روانه دادگاه انقلاب شهر سنندج شده و در انتظار محاکمه خود هستند اما کماکان پرونده این دوزندانی در بازپرسی شعبه دوم این شهر است. روز دوشنبه هفته آینده آخرین جلسه رسیدگی به پرونده هوشمند علی پور و محمد استاد قادر و دفاعیات آنان در حضور بازپرس پرونده و وکیل انتخابی آنان آقای ساکنی برگزار و سپس پرونده آنها به دادگاه انقلاب منتقل خواهد شد.

از همه انسانهای آزادیخواه و مدافعین حقوق بشر درخواست حمایت از این دو زندانی سیاسی را داریم. جان آنان در خطر هست وهمچنین زیر تهدید به شکنجه و اعترافات اجباری در زندان عمومی شهر سنندج بسر میبرند.

صدای زندانیان سیاسی در زندانهای جمهوری اسلامی باشیم.

برای حمایت و در دفاع از هوشمند و محمد برای پیگیری و اطلاع از آخرین وضعیت این دوزندانی آنان را حمایت کنید و صدای این دوزندانی باشیم.

کمپین نجات هوشمند علی پور

 ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ , Saturday - 11 May 2019


 
 

  Share/Save/Bookmark 

 
 

     مطالب مرتبط

 
   
 

Copyright © 2006 azadi-b.com